Vad äcklig Andrea var efter tävlingen, när David skulle prata är helt utan etikett.
Den där bruden hoppas jag skäms ögonen ur sig nu.. shit vilken skitmänniska hon är
hon och sambon gjort slut. Vilken antiklimax att få höra det då det lät som något mycket värre. 😅
Kan de sluta med det jävla bölandet. Blir en snabbspolning här snart.
Sa dom det i programmet eller hur vet du det? På sophie lät det som att det var sjukt mycket allvarligare minst sagt... Haft det tufft hemma...gaahahaa
Jag kommer stänga av när de video chattar, pallar inte se sånt
Asch fan va tråkigt lådinnehåll. Vafan Spice it up lite
Senast redigerad av DisposableGarbage4 2025-05-20 kl. 00:52.
Sa dom det i programmet eller hur vet du det? På sophie lät det som att det var sjukt mycket allvarligare minst sagt... Haft det tufft hemma...gaahahaa
Jag kommer stänga av när de video chattar, pallar inte se sånt
Asch fan va tråkigt lådinnehåll. Vafan Spice it up lite
Juliette sade det själv i onsdagens avsnitt. Nu har jag sett mån-tors.
På torsdag gör David en muntlig comeback mot Andrea.
A piece of shit. Hon kan dricka gift. Och så visar de när hon dricker ur sin flaska.
Nej nu är allt grinande dessförinnan glömt och förlåtet. Ska väl inte spoila mer.
Senast redigerad av Liljor 2025-05-20 kl. 01:23.
Tråkigt avsnitt med videosamtal.
När de kom till platsen med videosamtalen, där fanns det en låda som en person kunde byta mot videosamtalet. Sophie tog lådan som innehöll en immunitet.
Gränslandet.
Simpan förlorade och skulle lämna, men då slänger Andreas in handduken och byter plats med Simpan.
Jag har tappat räkningen på hur många som lämnat i denna säsong.
Tråkigt avsnitt med videosamtal.
När de kom till platsen med videosamtalen, där fanns det en låda som en person kunde byta mot videosamtalet. Sophie tog lådan som innehöll en immunitet.
Gränslandet.
Simpan förlorade och skulle lämna, men då slänger Andreas in handduken och byter plats med Simpan.
Jag har tappat räkningen på hur många som lämnat i denna säsong.
Nu hoppas jag att båda Simona tar sig in.
Vad tyckte du om Sara reaktion när Simon skulle lämna då?
Sara: Men nääe, skojar du... näää du får inte... meeen vaaa.. ledsen mun....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!