2025-05-20, 01:41
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Vad tyckte du om Sara reaktion när Simon skulle lämna då?

Sara: Men nääe, skojar du... näää du får inte... meeen vaaa.. ledsen mun....

Urk vred på mig i min tvångsjacka.
Det var så cringe att jag vara nära att hoppa fram i avsnittet.
Citera
2025-05-20, 01:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
shit vilken skitmänniska hon är
Som Nalle Knutson sa
Citera
2025-05-20, 02:47
Medlem
Fy fan vad jävla värdelöst Robinson har blivit.
Hur kan Andreas bara få ge bort sin plats till simon som egentligen hade åkt ut? Då skulle båda åka hem istället... Usch!

Fusk!

Varför stoppade inte dom i produktionen detta jävla jippo?

Slutar kolla på skiten nu.
Citera
2025-05-20, 07:50
Medlem
Någon som vet vilken personen är?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...binson-kronika

” Jag svär kanske i ”Robinson”-kyrkan nu. Men det är dags att skicka hem en tittarfavorit.”
Citera
2025-05-20, 07:59
Medlem
Simon S (trumpa)
Citera
2025-05-20, 08:07
Medlem
Finns inget tråkigare än ”brev från familjen”-avsnitten och nu slösade de två avsnitt på skiten. Värdelöst.
Citera
2025-05-20, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippmodes
Finns inget tråkigare än ”brev från familjen”-avsnitten och nu slösade de två avsnitt på skiten. Värdelöst.

Håller med. Var det inte nåt år för länge sen då dom bjöd ner anhöriga? Eller blandar jag ihop med amerikanska survivor. Dom fick tävla med sina anhöriga... Det hade vart roligare att se än att se dom böla i ett videosamtal...
Citera
2025-05-20, 09:08
Medlem
Vilken parodi Gränslandet är. De som åker dit är ofta tillbaka efter en eller två dagar så spelar ingen roll hur ö-rådet går längre.
Citera
2025-05-20, 09:13
Medlem
Var det Anders "hur känns det?" Lundin som sa att den här säsongen skulle vara något alldeles extra?
Han hade rätt, i hur uselt det blev. Läggmatcher varje vecka, folk som hoppar av konstant, de som röstas ut är tillbaka efter några dagar, gränslandet lika kasst som alltid och samma visa varje vecka med pristävling måndag om att det är viktigaste tävlingen hittills, Robinsontävling onsdag om att det är viktigaste tävlingen hittills som sedan blir läggmatch från andra laget och spoiler från TV4 varje tävling när de har synkarna med deltagarna så man vet precis hur det slutar.

Men oavsett hur kasst det varit så kommer jag titta klart och på nästa säsong och nästa för spänningen och intrigerna gör ändå programmet minst dåligt av allt det dåliga som finns.

Hoppas dock på bättre programledare i framtiden. Lundin och Malm är allt för tråkiga.
Senast redigerad av Yeees 2025-05-20 kl. 09:18.
Citera
2025-05-20, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Fy fan vad jävla värdelöst Robinson har blivit.
Hur kan Andreas bara få ge bort sin plats till simon som egentligen hade åkt ut? Då skulle båda åka hem istället... Usch!

Fusk!

Varför stoppade inte dom i produktionen detta jävla jippo?

Slutar kolla på skiten nu.

På något sätt kan jag tycka att det är lite mer true to the origin story. Åkte man ut i ett öråd så åkte man ut. Inget jävla gränsland som fångade upp både förtjänta och oförtjänta. Andreas tid var över, han ser dessutom jäkligt trött ut så jag tror det var ett enkelt beslut då även om han idag kanske hade gjort annorlunda med mat i magen och utvilad så klart.

Tänk bara att få gå på en riktig toalett o lägga en kabel istället för att skita på marken o torka sig med vadhelst för skräp som ligger i närheten!
Citera
2025-05-20, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Någon som vet vilken personen är?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...binson-kronika

” Jag svär kanske i ”Robinson”-kyrkan nu. Men det är dags att skicka hem en tittarfavorit.”

Läste igår, tror det var Sara pga fått för många chanser utan att ta sig in.
Citera
2025-05-20, 10:16
Medlem
Vad är det egentligen som deltagarna (och folk här i tråden) hatar Andrea så mycket för? Är så nyfiken för jag tycker inget särskilt om henne alls, hon är mest i bakgrunden?

Hon har inte sagt ”elakare” saker än David eller Kais exempelvis, där tar nog David priset över hur många oskyldiga han sagt riktigt illa saker om bara för att han inte klickar med dem. Han är nog en av de mest omogna deltagarna i Robinsons historia över hur han beter sig med hur han pratar om andra, hela ”skilsmässan”, att Pontus och Aron ska vara töntar. Konsensus i Robinson har ju vart att nästintill ALLA vill ha ut David, mest troligt för att han betett sig dåligt och haft en attityd.

Andrea är inte heller en av de starkaste ”hoten”. De får det också att låta som att det är hennes pakt men jag tycker inte hon vart mer ledare än någon annan i den pakten. Att hon avbröt David det tror jag varenda själ i programmet gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in