2025-05-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Sophie har valt att ge bort sitt gratissamtal till Jan Bröli Djonkerspiel hemma på Kungsholmen, han behöver ett extra samtal 2025 med sin mamma mer än Aaron!

Varför behandlar han pappa som luft? eller rör det sig om en styv pappa?, då är oidipuskomplexet mer berättigat

Han kör dödsmetalldänger texter (jag känner inte till några sånna) till jag hade
en gång en låt.

Styvpappa. OG pappan hade ej tid för videosamtal med Aronson.
2025-05-21, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Varför spoilar du? Det har jag ej sett, spoilertag skall användas när har TV4playplus & skriver om ett kommande avsnitt enligt reglerna.

Gränslandet idag en vattentävling under galler.
Jag skrev i ett senare inlägg att jag trodde det var torsdag. Så du behöver inte bli otrevlig, spoilade inte med flit. Du överlever säkert missen.
2025-05-21, 20:28
Medlem
lunarluddes avatar
Vuxna människor som gråter efter mamma, hur länge har dom varit borta, 30 dagar? skäms nästan själv bara att se och lyssna på dom. Sen Aron, grabben verkar tro att han är 10 år fortfarande, han är ju fan 20 nästa år, nått måste vara allvarligt fel på honom.

Var oslagbart se när Andrea var så säker på att bli vald till att få ljudet från anhöriga men inte valdes och leker sen att hon "tyckte andra behövde det mer" så jävla genomskinligt haha.

Paul sa det jag tänkte, "Gråta mest tävling" Juliette grät på ordentligt när valet skulle ske, men när hon satt där och lyssnade på familjen så kom det inga tårar, ordentligt genomskinligt där också.

Sämsta avsnittet någonsin idag, hela avsnittet bestod av grinande.

Hoppas Simon H kommer in från gränslandet.

Säger det igen, Sara= jag,jag,jag,jag, allt ska handla om henne och hon ska stå i rampljuset, hoppas hon åker ut.

Simpa kan också åka ut, en jäkla tönt.
2025-05-21, 20:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCee
Styvpappa. OG pappan hade ej tid för videosamtal med Aronson.
Där kom den där satans förkortningen igen!," OG" precis som aMANda sa på Gränslandet, vi har diskuterat i tråden och kommit fram till att det betydde "Original Gangsters" visst kan du skriva under på det?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-21 kl. 20:53.
2025-05-21, 20:43
Medlem
Klarar inte av Andreas hånflin längre. Fattar att David tappar det på henne efter pristävlingen även om det egentligen var en helt oproportionerlig reaktion. Fyfan vilken vidrig människa. Skulle aldrig kunna klara av henne under så lång tid. Hade åkt hem självmant efter ett tag. Eloge till David som har stått ut med henne så länge.
2025-05-21, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Där kom den där satans förkortningen igen!," OG" precis som aMANda sa på Gränslandet, vi har diskuterat i tråden och kommit fram till att det betydde "Original Gangster" visst kan du skriva under på det?

Trodde alla, förutom eventuellt SG- och första hälften av Boomers, var medvetna om dess innebörd.
2025-05-21, 20:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCee
Trodde alla, förutom eventuellt SG- och första hälften av Boomers, var medvetna om dess innebörd.
Nu vet jag inte vad SG är för nått men tänker du ge besked om OG eller inte?
2025-05-21, 22:11
Medlem
picapicans avatar
Sophie är så okvinnlig så man saknar ord. Falsk och vidrig är hon också, precis som snoken hon har.
2025-05-21, 22:33
Medlem
Puma006s avatar
Precis som Aron har jag inte sett en sån ljudenhet förut, har också sett i en tecknad film utan att veta vad det är.
Det gula "plattlägget" som David sätter in i ljudenheten har jag inte heller inte sett förut och vet inte vad det är.

https://i.postimg.cc/k4wS1wyQ/What-is-this.png
2025-05-21, 22:38
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Precis som Aron har jag inte sett en sån ljudenhet förut, har också sett i en tecknad film utan att veta vad det är.
Det gula "plattlägget" som David sätter in i ljudenheten har jag inte heller inte sett förut och vet inte vad det är.

Vad konstigt att du och Aron aldrig sett det.

Det gula är kassetten som ljudet är inspelat på.
2025-05-21, 22:39
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Har du aldrig sett ett kassettband?
2025-05-21, 22:39
Medlem
Citat:

Haha..kassettbandspelare,förr fanns de i bilarna och man kunde kopiera musik från vinylplattor..gratis! ✌️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in