2025-05-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jodå, räknade till ungefär 10 personer vilket är betydligt fler än hon visat upp från tidigare event. Det tar sig.
Hur fan kommer du fram till detta hahahaha.
Sitter du i någon buske och spionerar?
Citera
2025-05-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Hon hade förlorat körkortet och hennes anställda på blomsterbutiken körde runt med henne.
Hon har alltid varit flashig och kört mercedes, dyra kläder.
Därför är jag inte ett dugg förvånad över hennes kärlek till uppmärksamheten.

Trots hennes till synes dyra vanor så bodde hon i en enkel lägenhet precis som jag.
Men ingen av grannarna gillade henne.

Hur vet du att grannarna inte gillade henne?
Citera
2025-05-19, 21:36
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Fråga henne på hennes blogg!
Intressant vilket bemötande du får.

Återkom gärna med Mys respons på dina frågor!

Nej, jag vill inte kommentera där. Tror inte hon kommer svara oavsett.
Citera
2025-05-19, 22:18
Medlem
All kärlek till dig My. Hemskt att se hur vissa på Flashback beter sig.
Citera
2025-05-20, 00:29
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gjoyf
Ett märkligt sammanträffande som måste lyftas är att, om stalkern är LN, så var hon ytterst upprörd på att sonens ex var med i Ensam mamma söker (eller något väldigt likt program). Tror att detta beteende drog igång redan då. Tragiskt att det gått så här många år.
Intressant, det kan förklara varför My råkade så illa ut.
Citera
2025-05-20, 00:48
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Intressant, det kan förklara varför My råkade så illa ut.
Är den här tråden som denna typ?

(FB) Fotbolls VM 1958 (Fejkad konspiration)

Sjukt många inlägg och det jag sett från TV-programmet så är "riggning" överhängande. Visst har jag inte följt trådens alla inlägg. Men TV-programmet visade något som känns fishy De Luxe.
Citera
2025-05-20, 02:20
Medlem
Pripps0.0s avatar
Sett dokumentären, visste inte ens vem My var tidigare. Sorglig historia.
Har hängt länge på Flashback, det här är inte mitt första konto, och vet att vissa användare i kändisskvaller har en hangup på vissa ”kändisar”. Det är ju ändå rätt harmlöst, och säger mer om dom än om kändisen.

Men den här stalkern, med flera, som går in för att förstöra livet för en person bara för att, är ju sjuka. Och som My säger…det är ju synd om dom, trots all skada de orsakar.

De borde inte straffas, men få vård. Det handlar ju oftast om väldigt ensamma människor, vilket nästan blivit en folksjukdom idag.

Att det är äldre personer som dyker upp som varande dessa stalkers kan verka förvånande, men då glömmer man att dessa växt upp i en annan tid där man brydde sig om varandra på ett annat sätt än idag. De fixade inte övergången till ett digitalt samhälle/umgänge så bra. Sorgen omvandlas till ilska och hat.

Tyckte att Ilmerud (?) som löste gåtan gjorde bot på sitt snedsteg att hoppa på drevet i bloggvärlden mot My. All cred till henne! Hon var svag, men är nu stark.
Citera
2025-05-20, 12:52
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarkarbink
Hur fan kommer du fram till detta hahahaha.
Sitter du i någon buske och spionerar?
Kollade hennes story.
Citera
2025-05-20, 13:08
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kollade hennes story.

Det är så de flesta gör, kollar och kommenterar vad MM och många andra lägger ut på IG, TT, blogg och på de ställen som de tror kan ge lite uppmärksamhet.
Det är inte att stalka, men väl att granska och ibland kritiskt ifrågasätta vad hon uppger sig vara och göra.
Om hon känner sig obekväm eller rädd med att bli granskad, så är valet hennes: lämna vad du tror är rampljuset och du kan verka i det tysta, så som de flesta av oss gör.
Citera
2025-05-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Det är så de flesta gör, kollar och kommenterar vad MM och många andra lägger ut på IG, TT, blogg och på de ställen som de tror kan ge lite uppmärksamhet.
Det är inte att stalka, men väl att granska och ibland kritiskt ifrågasätta vad hon uppger sig vara och göra.
Om hon känner sig obekväm eller rädd med att bli granskad, så är valet hennes: lämna vad du tror är rampljuset och du kan verka i det tysta, så som de flesta av oss gör.
Bra med granskning av influenser som säljer tjänster och prylar. Bloggbevakningen är väldigt bra på det. Som konsument ska man väl vara tacksam för den tjänsten.
Citera
2025-05-20, 14:51
Medlem
En grej jag inte fattade hon.. hon stalkern som avslöjades i slutet - nån som har koll på vem hon är? Lider hon av nån sjukdom?
Citera
2025-05-20, 16:05
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75
En grej jag inte fattade hon.. hon stalkern som avslöjades i slutet - nån som har koll på vem hon är? Lider hon av nån sjukdom?
Hänt hade en del information om henne där hon beskrivs som långtidssjukskriven:

https://www.hant.se/noje/allt-vi-vet...-bild/10820483

Namnet har förekommit maskat i tråden som L*na N*rrb*.

Lite oklart varför så många kändisar drabbats av henne och varför My verkar ha råkat värst ut, men det spekuleras att stalkaren projicerar sina egna problem på My. Det är en himla otrevlig situation i och med att även Mys omgivning påverkas och att hon hela tiden anmäls till myndigheter. Vet inte om de övriga som nämns (Graaf, Ilmrud m fl) fått utstå fullt lika mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in