2025-06-02, 22:46
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
My är en sån reko tjej!
Trots att hon är hotad från alla håll, bjuder hon ändå på sig själv.
Helst vill hon säkert bara begrava huvudet i sanden.
För vår skull väljer hon ändå att visa upp sig

https://postimg.cc/gallery/w92YkmK

Det där är väl äldre bilder? Enligt My så lägger hon ju inte ut bilder i "realtid"...Och My ljuger aldrig, enligt henne själv.
V-tecknet hon kör med är i alla fall tidlöst...
Citera
2025-06-02, 22:52
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Det där är väl äldre bilder? Enligt My så lägger hon ju inte ut bilder i "realtid"...Och My ljuger aldrig, enligt henne själv.
V-tecknet hon kör med är i alla fall tidlöst...

V-tecken och huvudet på sned.....that´s my good old MM back in business alright!
Citera
2025-06-03, 08:47
Medlem
ireniaks avatar
Wow, nu jäklar nyttjar hon sina 15 minutes of fame för att tjäna pengar! Reklam reklam reklam, erbjudanden, 'fåtal platser', köp NU KU NU!! 'Kan jag kan du!' Visar upp gamla bilder som 'bevis' på hur BRA hon ser ut och vilken bra coach hon är. 'Kostplaner' hon stulit av andra. Spännande att se hur länge luftslottet varar. Stackars alla dom så går på hennes lögner och förlorar stora summor pengar.
Citera
2025-06-03, 10:13
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Om man har blivit utsatt för ett brott (som My har blivit av den galna stalkern), ska man då bli immun mot kritik för dåligt beteende?

T.ex. när My låtsades att hon hade cancer och hängde på Kjos dödskamp. Var det fel att kritisera det? Jag är kanske känslig, som har haft nära och kära med cancer? Det är kanske inget man ska kritiseras för alls?

Har jag fattat rätt, eftersom My blivit utsatt ska hon vara fridlyst?
Finns det inte en risk för trådsanningar här? När "låtsades" hon ha cancer? De hittade tydligen tumörer som lyckligtvis visade sig vara godartade, men det var väl oroande nog innan det resultatet kom?
Citera
2025-06-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Finns det inte en risk för trådsanningar här? När "låtsades" hon ha cancer? De hittade tydligen tumörer som lyckligtvis visade sig vara godartade, men det var väl oroande nog innan det resultatet kom?

Trådsanning,vad är det (?)
Mycket går mig förbi, annat ser jag som så uppenbart (nåväl, jag kan ju ha helt fel)
Ja, finns inte förmågan till autenticitet, så låtsas vi säkert.
Möjligen manipuleras det utan att förstå eller veta bättre.
Det är dock fortfarande ingen ursäkt (om jag får tycka)
Terapi kanske vore något för denna My?
Citera
2025-06-03, 11:37
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
V-tecken och huvudet på sned.....that´s my good old MM back in business alright!

Precis! Nu är My Martens alldeles till sig i trasorna! Och, som jag läste, så har hon väl hamnat i närheten av Bianca Ingrosso? Delar de på jurist? Eller vad det nu var.

V-tecknet och huvud på sniskan! Leendet på plats och livet på G att åter bli som önskat! När blir nästa flytt, tro?
Citera
2025-06-03, 12:46
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ireniak
Wow, nu jäklar nyttjar hon sina 15 minutes of fame för att tjäna pengar! Reklam reklam reklam, erbjudanden, 'fåtal platser', köp NU KU NU!! 'Kan jag kan du!' Visar upp gamla bilder som 'bevis' på hur BRA hon ser ut och vilken bra coach hon är. 'Kostplaner' hon stulit av andra. Spännande att se hur länge luftslottet varar. Stackars alla dom så går på hennes lögner och förlorar stora summor pengar.
Haha! Du skojade inte
Räknar till 24 stories just nu:

https://storynavigation.com/user/mymartens
Citera
2025-06-03, 12:57
Medlem
MaeWests avatar
Tycker My Martens är tämligen otacksam. Hade inte denna tråd funnits, så hade inte en själ brytt sig om henne.

Tråden om My har gjort henne till den hon är idag...en Copycat! Grattis My!
Citera
2025-06-03, 14:05
Medlem
Från det ena till det andra
gränslös som brukligt.
Ja, hoppas verkligen ingen stackars individ går på detta… och all denna reklam!
Citera
2025-06-03, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bringout
Från det ena till det andra
gränslös som brukligt.
Ja, hoppas verkligen ingen stackars individ går på detta… och all denna reklam!
Blev inget av Åreresan sist ( om vi bortser från personalen) Spanienresan blev inte heller av. Så något större intresse har hennes träningresor inte skapat. Hennes stammisar i gymmet verkar ha gymmat färdigt. Hoppar några på onlinekurserna hon erbjuder kan man hoppa av om man inte blir nöjd. Utgår från att inga längre abbonemang tecknas.
Nu kör hon på i 180 knyck. Får se när nästa bakslag kommer.
Citera
2025-06-03, 16:40
Medlem
TPLs avatar
Anna Book gratulerade Johanna Toftby som fyllde år i går. Ingen bryr sig om My så My vräker ut stories och gamla och nya bilder. Livrädd att bli bortglömd.
My förbrukar vänner i rasande fart och nu har hon blivit undanskuffad från nyhetsflödet av paret Lundell. Lär svida men My tröstar sig med kommande Spanien-resa.

https://postimg.cc/9r97VKTc
Citera
2025-06-03, 19:18
Medlem
TPLs avatar
"☀️ 5 dagar all-inclusive med sol, svett och strand – häng med till magiska Mikes Gym i Spanien! 🏋🏼‍♀️🌴 @mikesgymmarbella 👊🏻 Nu har du chansen att följa med mig till platsen som varit min tillflykt genom tuffa perioder i livet./.../– platserna är begränsade! BOKA - TIDIGT-PRIS: 895€ från. augusti ökar priset till 1295€ så boka din plats redan NU! 😍 "

Antar att ankomst- respektive avresedag ingår i dessa 5 dagar. Med tanke på att boendet består av enkla stugor där det i bästa fall går att låsa om sig (My själv berättade vid en vistelse där att dörren inte gick att låsa...) så tycker jag det låter dyrt. 179€ per dag för att bo och äta. Flyg tillkommer.

Stugor med 2 eller 3 sängar. 4 nätters boende. 3 måltider per dag (även vid ankomst och avresa?), ska man fixa resten själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in