Frågestund igen. 🙄 Snart ställer hon frågor om husdjur, årstider och gift eller inte.
"12 April 2024 06:28:44
Fjärils ranunkel 🦋 Och i bakgrunden min mini-me som inte är en Lilleman längre utan en nybliven tonåring! 😅 Shiiit vad åren går! Hur gamla är era barn? ☺️"
Frågestund igen. 🙄 Snart ställer hon frågor om husdjur, årstider och gift eller inte.
Fjärils ranunkel 🦋 Och i bakgrunden min mini-me som inte är en Lilleman längre utan en nybliven tonåring! 😅 Shiiit vad åren går! Hur gamla är era barn? ☺️"
Alltså jag står inte ut med slarvet med att tappa bokstäver hit och dit 🤬. Det är så jävla slappt och oengagerat! Om man nu har dyslexi så får man väl be om hjälp med inläggen?! Detta gör mig så orimligt irriterad - det är ju fan felstavningar VARENDA gång 😱
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!