2025-05-17, 15:51
Avstängd
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Ville mest visa att My då och då kan ändra på historien. Svårt att veta vad som är sant och inte sant. Men du verkar fortfarande tro att de är särbos och har så varit. Då har My hittat på att de bott tillsamman under flera år i sin blogg
Många med mig börjar ledsna på alla teorier om stalkern och vad det har påverkat eller inte. Tom Mys följare. Inte en enda kommentar i hennes senaste två inlägg i bloggen om stalkern.
Sambo ibland och särbo ibland. Vad är problemet?

My verkar ha stängt kommentarsfunktionen på bloggen och jag kan förstå varför. Stalkern och haters ska inte kunna skriva där.

Du kan ju kolla på Instagram. Jag tappade räkningen vid 200 kommentarer och det finns minst det dubbla om inte det tredubbla. Har inte scollat igenom alla. Kan vara fler ändå.
https://www.instagram.com/p/DJCZZY0CxwM/

"teorier om stalkern och vad det har påverkat eller inte" Har du ens sett dokumentären?
Att bli stalkad i över 9 år tar ut sin rätt och det har det gjort när det gäller My på fler än ett sätt.
Citera
2025-05-17, 15:53
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ville mest visa att My då och då kan ändra på historien. Svårt att veta vad som är sant och inte sant. Men du verkar fortfarande tro att de är särbos och har så varit. Då har My hittat på att de bott tillsamman under flera år i sin blogg
Många med mig börjar ledsna på alla teorier om stalkern och vad det har påverkat eller inte. Tom Mys följare. Inte en enda kommentar i hennes senaste två inlägg i bloggen om stalkern.
Har man tillgång till flera bostäder kan man nog bara vara skriven på en. Vad tycker du han ska göra om han vissa veckor bor 3 nätter i sin lägenhet och nästa vecka 4? Vad ska hon säga om de sammanbor varierande antal dagar olika veckor? Så ofta de blivit anmälda av rättshaveristen har de nog koll på vad de gör. Man kan ju inte byta folkbokföringsadress var och varannan dag.

Hon sa något i intervjun i Tv4 att hon inte kunde prata helt fritt om stalkaren av juridiska skäl. Man får vänta se vad den nu återupptagna förundersökningen leder till. Allt ligger i polisens händer nu.
Citera
2025-05-17, 16:08
Medlem
Citat:

Varför följer man henne då?
Hade inte denna tråd och alla som följer henne funnits hade hon inte blivit känd.
Tycker man illa om någon, följ då inte den.
Citera
2025-05-17, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hur var det att bo granne med My på den tiden, då?

Hon hade förlorat körkortet och hennes anställda på blomsterbutiken körde runt med henne.
Hon har alltid varit flashig och kört mercedes, dyra kläder.
Därför är jag inte ett dugg förvånad över hennes kärlek till uppmärksamheten.

Trots hennes till synes dyra vanor så bodde hon i en enkel lägenhet precis som jag.
Men ingen av grannarna gillade henne.
Citera
2025-05-17, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Sambo ibland och särbo ibland. Vad är problemet?

My verkar ha stängt kommentarsfunktionen på bloggen och jag kan förstå varför. Stalkern och haters ska inte kunna skriva där.

Du kan ju kolla på Instagram. Jag tappade räkningen vid 200 kommentarer och det finns minst det dubbla om inte det tredubbla. Har inte scollat igenom alla. Kan vara fler ändå.
https://www.instagram.com/p/DJCZZY0CxwM/

"teorier om stalkern och vad det har påverkat eller inte" Har du ens sett dokumentären?
Att bli stalkad i över 9 år tar ut sin rätt och det har det gjort när det gäller My på fler än ett sätt.
Jo jag har sett dokumentären lång var den. 1 timme max skulle ha varit nog. Ingen ska behöva ha en stalker efter sig vet inte hur många ggr det ska behövas skrivas..Ibland handlar inte allt om hur man har det utan hur man tar det. Kommer inte att kommentera mer om Mys stalker. Ligger nu hos polisen och My kommer att uppdatera oss. Det är jag säker på.
Senast redigerad av Grynet45 2025-05-17 kl. 16:42.
Citera
2025-05-17, 16:44
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigfromkumla
Hon hade förlorat körkortet och hennes anställda på blomsterbutiken körde runt med henne.
Hon har alltid varit flashig och kört mercedes, dyra kläder.
Därför är jag inte ett dugg förvånad över hennes kärlek till uppmärksamheten.

Trots hennes till synes dyra vanor så bodde hon i en enkel lägenhet precis som jag.
Men ingen av grannarna gillade henne.

Nu när du nämner det, så har jag en svag aning om att hon förlorade körkortet, ja.
Och tyckte det var "lite glassigt" att ha "privatchaufför"!

Var det när hon även hade sin rosa firmabil?

Nu när allt verkar ordna upp sig runt Mys stalker, så kommer nog alla samarbeten att kicka in för My, och de förlorade miljonerna rullar in. Då kan hon leasa sig en ny merca!
Senast redigerad av MaeWest 2025-05-17 kl. 16:47.
Citera
2025-05-17, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Har man tillgång till flera bostäder kan man nog bara vara skriven på en. Vad tycker du han ska göra om han vissa veckor bor 3 nätter i sin lägenhet och nästa vecka 4? Vad ska hon säga om de sammanbor varierande antal dagar olika veckor? Så ofta de blivit anmälda av rättshaveristen har de nog koll på vad de gör. Man kan ju inte byta folkbokföringsadress var och varannan dag.

Hon sa något i intervjun i Tv4 att hon inte kunde prata helt fritt om stalkaren av juridiska skäl. Man får vänta se vad den nu återupptagna förundersökningen leder till. Allt ligger i polisens händer nu.

.
Såklart måste det va så. För det har My sagt.
Fläka ut sin egna adress, går bra.
Men Jobas bor på annan ort pga stalker.

Bodde han där när porrparet hyrde lägenheten?
Citera
2025-05-17, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milla200
Varför följer man henne då?
Hade inte denna tråd och alla som följer henne funnits hade hon inte blivit känd.
Tycker man illa om någon, följ då inte den.
My är en fascinerande farkost ( bara ett uttryck menar förstås människa) Är benägen att hålla med dig till viss del.
Citera
2025-05-17, 19:38
Medlem
Först beklagar denna smutskastning hon råkat ut för personligen. Klart?
Men fortfarande frågor kring inkomst av arv, kontraktet med lokalen, inventarier, anställning av personfrågor?

Redogör för kontrakt för inventarier (kyl diskar och övriga tillhörigheter) samt hyresvillkoren.
Vad är skillnaden mellan en som genomgått en kortsiktig utbildning och aktiv missbrukare efter diffus drogfritt leverne? Som funnit svaret på ett bättre leverne? Trovärdigt?
Kan dessa människor uppnå en förändring i ens liv? Eller utlöser det en katastrof med ångest, depressioner och livsleda?

Min upplevelse är att My Martens bör reklamera att hon har dokumenterad utbildning, kan förändra människors psykiskt som fysiskt välbemående. Finns någon kan intyga det som erhållit bättre mående-fysik genom hennes träningsprogram? Annars hum-bugg och bluff.

Finns det något dokumenterat intyg att hon är utbildad i det hon framställer sig genom media?
Enligt mig framställer hon sig som en ny-nykter med föga trovärdighet, välmående, känslomässig balans och förbättring i sin fantasivärld.
Har jag fel. Vilka grunder byggs mina mina upplevelser kring henne?
Citera
2025-05-17, 19:42
Medlem
Vad är det inte ni förstår?

Att stalka någon är inte ok.

Ska My slippa granskning pga det?
Citera
2025-05-17, 20:04
Medlem
Enligt mig så verkar hon både sakna utbildning, erfarenhet och trovärdighet att förändra människor till ett bättre leverne. Sedan skylla på stalker och dylika psykfall till hennes katastrofala liv är försköning av sin situation.

Inget förtal om henne. Men lägg upp korten på bordet angående hyresavtal kring lokalen, inventarier och kontraktsbundna förbindelser med distributörer av blomsterhandeln bl.a. Samt personal som avlönades av AF. Slutligen om alla hennes klienter och vad de uppnått positivt genom henne med bildbevis som skriftligt. Eller är det bara hum-bugg och TV4:s program att marknadsföra sig själv som en seriös PT utan varken gedigen utbildning och psykiskt som fysiskt föredöme?
Bara ställer dessa frågor utan att minimera stalkers påverkan av hennes känslomässiga mående.

Är hon rätt person att förändra människor till bättre fysisk som psykiskt välmående utan dokumenterad utbildning till det? Eller en manipulativ bedragare? Välj själv angående trovärdigheten.
Citera
2025-05-17, 20:11
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Först beklagar denna smutskastning hon råkat ut för personligen. Klart?
Men fortfarande frågor kring inkomst av arv, kontraktet med lokalen, inventarier, anställning av personfrågor?

Redogör för kontrakt för inventarier (kyl diskar och övriga tillhörigheter) samt hyresvillkoren.
Vad är skillnaden mellan en som genomgått en kortsiktig utbildning och aktiv missbrukare efter diffus drogfritt leverne? Som funnit svaret på ett bättre leverne? Trovärdigt?
Kan dessa människor uppnå en förändring i ens liv? Eller utlöser det en katastrof med ångest, depressioner och livsleda?

Min upplevelse är att My Martens bör reklamera att hon har dokumenterad utbildning, kan förändra människors psykiskt som fysiskt välbemående. Finns någon kan intyga det som erhållit bättre mående-fysik genom hennes träningsprogram? Annars hum-bugg och bluff.

Finns det något dokumenterat intyg att hon är utbildad i det hon framställer sig genom media?
Enligt mig framställer hon sig som en ny-nykter med föga trovärdighet, välmående, känslomässig balans och förbättring i sin fantasivärld.
Har jag fel. Vilka grunder byggs mina mina upplevelser kring henne?

Du är inte ensam i att efterfråga seriös dokumentation gällande alla Mys utbildningar. Dock enormt svårt att få bra svar på dessa frågor.
Blir säkert annorlunda nu när teamet för denna "dokumentär" äntligen lyckats få polisen att inse allvaret i stalkingen. Förhör inplanerat, som förhoppningsvis nu leder till en rättegång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in