2025-05-09, 11:31
Medlem
DeppJohnnys avatar
Vem är stalkern? Häng ut henne.
Citera
2025-05-09, 11:40
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2020
Ok , det var vad My påstås ha gjort mot Maggan, - men även Hanna Graaf låg ju med M Hedman ? ! så att ligga med Hedman verkar ju inte vara skäl nog att inte umgås, låt vara att syrrorna hade en paus från varandra.

Vad har My gjort mot Mona, Toftby och Ilmrud ?

Och kommer den ultimata hämnden nu I sommar när systrarna Gr**f ska ut på turné med Mys man Jonas ?
Någon som har koll på om My skall med? Kanske ni nytillkomna med full koll på Mys livshistoria, vet?

https://blogg.alltforforaldrar.se/ma...g-ifran-jonas/

När Jonas uppträdde Hos Lotta på Liseberg satt My med en "gigantisk" skylt i publiken där gruppens namn stod skrivet, och viftade stolt med den! Så...följer My med sin make på denna turné?
Senast redigerad av MaeWest 2025-05-09 kl. 11:46.
Citera
2025-05-09, 11:53
Medlem
Så länge som Grafskan, och nu denna sorgliga Mona, inte berättar vad My Martens gjort"
Så får vi utgå ifrån att det handlar om ett vanligt tjejdrama där någon blivit syndabock.
Jag påstår inte att My är felfri, men det här svartmåla det av henne är bisarrt.
Människor är felbara och ibland är vi småaktiga, vidriga, egoistiska, etc.

Det motiverar inte en evighetsdom av hat.
Och en lång oändlig förtalstrpd.

Samma sker med CissiWalin. Hon kanske inte är helt klockren alltid. Hon är kanske både överlägsen och snarstucken. So what. Men det har hon fr är oproportionerligt. Den som är utan synd kastar den första stenen.

Om Mina kunde agera vuxet som den 60-pring hon är, kanske hon kunde ha sagt att vi blev arga och vi kanske inte betedde oss schysst.
Jag avstår från att säga något mer.
Det är bra att alla sidor får komma till tals och detta är inte riktigt min version.
Men hon har utstått mycket och jag önskar ingen inte.
Vill My själv berätta eller de inblandade,så ska jag också göra det.

Men istället väljer hon att fortsätta skitsnacket.
Hon och den här vidriga människan Camilla Gervide. Myten om My som en särdeles hemsk människa.

Det är helt överflödigt om man inte har behov av att förhöja sig själv.
För det får vi ju alla veta, Mina är ju en riktigt rättskaffens människa som "sommar ur bild" när det blir sandlåda.

Varför är hon då kvar?
Citera
2025-05-09, 11:55
Medlem
Enligt Mys instagram fortsätter tydligen kärringen trakassera dem. My skulle gå till polisstationen och anmäla en gång till.
Hur svårt ska det vara när man nu vet vem det är?
Citera
2025-05-09, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStation
Enligt Mys instagram fortsätter tydligen kärringen trakassera dem. My skulle gå till polisstationen och anmäla en gång till.
Hur svårt ska det vara när man nu vet vem det är?
Kan inte Jobas, blombutikens nya ägare och Dr Alban åka dit och läxa upp stalkern. Hur svårt skall det vara?
Citera
2025-05-09, 12:07
Medlem
TPLs avatar
"Tack Dagens industri för en viktig och välformulerad artikel 👆 "

Dagens industri?

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera
2025-05-09, 12:29
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Dagens industri?

Nja...Inte lätt för My att hålla reda på all uppmärksamhet och varm omtanke. Dagens Nyheters ledar-skribent Lisa Magnusson vurmar för flykting-barn, Meghan Markle?, och har även en egen tråd här på FB! (FB) Skvaller om Lisa Magnusson
Citera
2025-05-09, 12:40
Medlem
Your dr martens don't do wrong! My martens har kastats under bussen. Låt tiden få avgöra. I got your back M
Citera
2025-05-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nja...Inte lätt för My att hålla reda på all uppmärksamhet och varm omtanke. Dagens Nyheters ledar-skribent Lisa Magnusson vurmar för flykting-barn, Meghan Markle?, och har även en egen tråd här på FB! (FB) Skvaller om Lisa Magnusson

Det känns lite som om du har ett personligt inrresseiatt bluddra bort sakfråga
Det handlar inte om "varm omtanke",utan att Lisa Magnusson ställer adekvata frågor om vad rättsväsendet gör åt dennatyp av stalkning
Som inte är regelrätta hot. Men den aldrig sinande mängden av trakasserier som pågår i flera år, kanske aldrig upphör.

Det är en viktig fråga för oss alla, om vi ska ha en rättsstat.
Men bara för att det ärMy som drabbas,så är det härngtslags mjäk och du fokuserar på att hon råkadeskriva fel.

Varför denna fokusförskjutning?
Citera
2025-05-09, 12:54
Medlem
osnutens avatar
Citat:

Dagens industri?

Bra exempel på varför tråden lever vidare.
Vi sitter ju inte här och spontant fabulerar knasiga historier om My.
My gör ett inlägg. Som så ofta blir det fel.

DI, DN? Inte så lätt. Det beror säkert på stalkern!
Jag följer inte My för att hon är förvirrad och bortkommen. Skulle inte skämta om detta inlägg om någon annan gjort det.

Jag följer My för att hon ofta "vet bäst", och blir otrevlig och elak mot de som vågar ifrågasätta henne.
Senast redigerad av osnuten 2025-05-09 kl. 13:14.
Citera
2025-05-09, 13:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Dagens industri?

Nu har hon ändrat till Dagens Nyheter.

"Tack Dagens Nyheter för en välformulerad artikel kring ett otroligt viktigt ämne 👆

@dagens_nyheter
"

My läser inte på Flashback men hennes kordinator och andra medhjälpare rycker in i akuta situationer.

#cbd
Senast redigerad av TPL 2025-05-09 kl. 13:46.
Citera
2025-05-09, 14:13
Medlem
Skulle någon som förstår sig på sånna saker skaffa fram domarna på de som var i styrelsen på aktiebolaget som nu är likviderat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in