Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-05-18, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorekSalam
Hur har det gått för er? Jag fick tyvärr besked om att jag inte gick vidare i urvalsprocessen, segt men var otroligt många sökande för 12 platser och nya möjligheter kommer framöver.
Tråkigt att du inte gick vidare!
När fick du besked? Var det via mail?
Citera
2025-05-18, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvekluven
Tråkigt att du inte gick vidare!
När fick du besked? Var det via mail?
Ja det är synd men nya chanser kommer framöver, de sade att det skulle släppas fler platser inför nästa urval så förhoppningsvis har man en möjlighet då. Jag fick beskedet i fredags per mail. Hur har det gått för din vän? Har han eller hon fått något besked ännu?
Citera
2025-05-18, 18:32
Medlem
Citat:
Ja det är synd men nya chanser kommer framöver, de sade att det skulle släppas fler platser inför nästa urval så förhoppningsvis har man en möjlighet då. Jag fick beskedet i fredags per mail. Hur har det gått för din vän? Har han eller hon fått något besked ännu?
Ja det är en väldigt bra grej att man kan söka flera gånger på samma testresultat.
Inga besked här ännu. Väntar spänt!
Citera
2025-05-18, 18:52
Citat:
Hur har det gått för er? Jag fick tyvärr besked om att jag inte gick vidare i urvalsprocessen, segt men var otroligt många sökande för 12 platser och nya möjligheter kommer framöver.

Va tråkigt, hoppas det går bättre nästa gång!
Jag fick samtalet i fredags och blev erbjuden en plats så har bokat medical, drogtest och väntar på bokning för säkerhetsprövningen.
Citera
2025-05-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ja det är en väldigt bra grej att man kan söka flera gånger på samma testresultat.
Inga besked här ännu. Väntar spänt!
Håller tummarna, undrar om de ger besked olika dagar till de som har sökt🤔
Citera
2025-05-18, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dcarlsson99
Va tråkigt, hoppas det går bättre nästa gång!
Jag fick samtalet i fredags och blev erbjuden en plats så har bokat medical, drogtest och väntar på bokning för säkerhetsprövningen.
Stort grattis och hoppas att allt går bra med medical och säkerhetsprövning. Håller tummarna för att vi syns nere i Malmö framöver
Citera
2025-05-19, 06:59
Medlem
Citat:
Håller tummarna, undrar om de ger besked olika dagar till de som har sökt🤔
Beror kanske på var man gjorde testen? Om det var i Sthlm eller Malmö. Eller om det finns fler orter, har dålig koll. Men lite konstigt faktiskt, jag håller med!
Citera
2025-05-19, 15:19
Medlem
Nån som gjorde testproceduren i Malmö som fått besked?
Citera
2025-05-19, 16:29
Medlem
Citat:
Nån som gjorde testproceduren i Malmö som fått besked?

Jag gjorde det, inte heller fått svar än!
Citera
2025-05-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedbanksriddare
Jag gjorde det, inte heller fått svar än!
Skönt att inte vara ensam om att fortfarande vänta. Men känns ju kanske inte som att det bådar så gott…. Hoppas vi får klarhet imorrn!
Citera
2025-05-19, 23:22
Medlem
Citat:
Skönt att inte vara ensam om att fortfarande vänta. Men känns ju kanske inte som att det bådar så gott…. Hoppas vi får klarhet imorrn!
Märkligt, det borde komma besked ungefär samtidigt. De överlägger väl samtliga kandidater och drar ett gemensamt beslut om vilka som ska erbjudas plats inte att Malmö exempelvis får 6 platser att tilldela och Stockholm 6?
Citera
2025-05-20, 06:31
Medlem
Citat:
Märkligt, det borde komma besked ungefär samtidigt. De överlägger väl samtliga kandidater och drar ett gemensamt beslut om vilka som ska erbjudas plats inte att Malmö exempelvis får 6 platser att tilldela och Stockholm 6?
Eller hur? Borde de inte skicka alla mail samtidigt? Och att ringa tolv pers lär ju gå på max en dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in