Ingen som fått reda på någonting ännu? Väntar spänt på svar
Är det fortfarande bara 12 platser i detta urvalet? I tidigare omgångar så har dem gått ut med ett antal som de senare under antagninsprocessen höjt.
Är det fortfarande bara 12 platser i detta urvalet? I tidigare omgångar så har dem gått ut med ett antal som de senare under antagninsprocessen höjt.
Det var intervjuer till och med förra veckan. Tror inte de ger beslut förrens nästa vecka eller nästa igen.
Början av maj ska dem bestämma vilka som ska få en plats. Så antar man får reda på det i början-mitten av maj
Början av maj ska dem bestämma vilka som ska få en plats. Så antar man får reda på det i början-mitten av maj
Skulle tro det..
Samtal på telefon om du blir erbjuden plats och mail om det blir avslag.
Får hjärtklappning varenda gång jag får ett mail eller ett okänt nummer ringer mig.
Skulle tro det..
Samtal på telefon om du blir erbjuden plats och mail om det blir avslag.
Får hjärtklappning varenda gång jag får ett mail eller ett okänt nummer ringer mig.
Haha, man måste svara varenda jäkla telefonförsäljare som ringer nu.
De sade under min intervju att man får besked i mitten av maj om man består eller ej, 12st platser finns det men att man också att man ger besked om reservplatser om personer inte skulle klara säkerhetsprövning och läkarundersökning.
Hur har det gått för er? Jag fick tyvärr besked om att jag inte gick vidare i urvalsprocessen, segt men var otroligt många sökande för 12 platser och nya möjligheter kommer framöver.