2025-05-16, 16:04
Medlem
Såg att hon äger en fransk bulldeg född 2019, namn Yogi ? Vad är det för hund, har dom haft en fralla med ?
Citera
2025-05-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
Var har hon kommenterat?

Såg nu att hon eller den som la upp fotot har tagit bort kommentaren
Citera
2025-05-16, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasrolig09
Såg att hon äger en fransk bulldeg född 2019, namn Yogi ? Vad är det för hund, har dom haft en fralla med ?

Ja kort efter att de tiggt pengar till en skadad katt som de slarvat med försäkringen med så kom de först hem med en mops och sedan dröjde de inte länge innan de kom hem med en fralla. Frallan omplacerades först pga att den var vaktig, och mopsen omplacerades i samband med skilsmässan. Hade de hundarna ens ett år? Jag tror de kommer skaffa en hund till inom ett år. För det måste hända något hela tiden.
Citera
2025-05-16, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Såg nu att hon eller den som la upp fotot har tagit bort kommentaren
Vad stod det i kommentaren P skrivit?
Citera
2025-05-16, 21:34
Medlem
[quote=reufvhatt|91902834]
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Det är ju bara en person som svarar på allas kommentarer att det är P. Mig veterligen har jag inte sett P lägga ut från badhus, men jag kan ju ha missat det.

Det har hänt flertalet gånger 🙂 både från Bålsta simhall och pepparrotsbadet bl.a.

Råkade hamna på samma strand som henne en sommar varefter mina barn och deras vänner syntes i badkläder i bakgrunden på hennes kanal. Upptäckte det i efterhand så kunde inte göra nått i stunden.

Hade jag råkat komma samtidigt till henne till simhallen hade jag ärligt vänt och gått därifrån av rädsla att mina barn ska exploateras återigen

Det råder ju fotoförbud på alla bad, men Pannan skiter i allt sånt, hennes konto är pedofilernas stora dröm.
Men det är "bara Flashback som trollar" 😆
Citera
2025-05-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Vad stod det i kommentaren P skrivit?

Vill också veta
Citera
2025-05-16, 21:39
Medlem
Visste inte de hade pool i nya huset fasen vad lyxigt undrar vad de betalar i månaden för boendet
Citera
2025-05-16, 21:52
Medlem
Qwelias avatar
[quote=reufvhatt|91902834]
Citat:
Det är ju bara en person som svarar på allas kommentarer att det är P. Mig veterligen har jag inte sett P lägga ut från badhus, men jag kan ju ha missat det.

Det har hänt flertalet gånger 🙂 både från Bålsta simhall och pepparrotsbadet bl.a.

Råkade hamna på samma strand som henne en sommar varefter mina barn och deras vänner syntes i badkläder i bakgrunden på hennes kanal. Upptäckte det i efterhand så kunde inte göra nått i stunden.

Hade jag råkat komma samtidigt till henne till simhallen hade jag ärligt vänt och gått därifrån av rädsla att mina barn ska exploateras återigen

Jaså! Då är det jag som har missat det.
Citera
2025-05-16, 21:53
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Tycker det bullrar väldigt mycket när hon lägger upp klipp ute på verandan.
Bor de precis vid en motorväg eller

Inte motorvägen, men nära genomfartsleden i Bålsta i alla fall 😊
Citera
2025-05-16, 23:45
Medlem
Citat:
Inte motorvägen, men nära genomfartsleden i Bålsta i alla fall 😊

Vilket fantastiskt ställe att låta sin ungkatt vara lös (katter ska inte vara utomhus innan ett års ålder pga omognad).
Gissar att det snart kommer en insamling för ny kattunge..
Citera
2025-05-17, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vilket fantastiskt ställe att låta sin ungkatt vara lös (katter ska inte vara utomhus innan ett års ålder pga omognad).
Gissar att det snart kommer en insamling för ny kattunge..

Antingen det, eller för veterinärkostnader, och vips är en ny utlandsresa bokad och katten borta 🙃
Citera
2025-05-17, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
Antingen det, eller för veterinärkostnader, och vips är en ny utlandsresa bokad och katten borta 🙃

Såklart, djuren går åt snabbare hos Patricias än på en köttmarknad i Kina.
Patricia är egentligen vare sig en djur eller barn-vän utan använder dessa som attiraljer, med inställningen att försvinner en så kan man alltid skaffa en ny och få lite nytt content.
Det är kostsamt att hela tiden behöva köpa nya följare så kan man lura in en äkta så är det guld värt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in