Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-15, 22:14
Medlem
Maken till självisk människa får man leta efter. Usch..
Citera
2025-05-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Maken till självisk människa får man leta efter. Usch..

Det är flera stycken som i kommentarerna på inlägget hos gömda.kvinnor som har skrivit att det är just allas vår P som gör detta. Det finns ju som sagt inte så många influencers just där hon bor, men iaf bra att fler får upp ögonen för vilken otroligt självisk människa hon är.
Citera
2025-05-15, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
Det är flera stycken som i kommentarerna på inlägget hos gömda.kvinnor som har skrivit att det är just allas vår P som gör detta. Det finns ju som sagt inte så många influencers just där hon bor, men iaf bra att fler får upp ögonen för vilken otroligt självisk människa hon är.

Såklart, sällan flashback har fel.
Det är bra, nu har Pannan något nytt att vara arg på, de där jävla gömda barnen som förstör för hennes "jobb".
Självklart går hennes exploatering av sina barn före alla andras säkerhet. Spela roll om någon stackare blir mördad eller måste fly hals över huvud!

Vilken stjärna hon är, allas vår empatistörda Patricia Karlsson!
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-05-16 kl. 00:33.
Citera
2025-05-16, 06:58
Medlem
Verkar som andra influensers ockdå reagerat på hennes beteende i kommentarsfältet tex Emelie Walles
Citera
2025-05-16, 07:07
Medlem
Qwelias avatar
Citat:

Det är ju bara en person som svarar på allas kommentarer att det är P. Mig veterligen har jag inte sett P lägga ut från badhus, men jag kan ju ha missat det.
Citera
2025-05-16, 08:01
Medlem
[quote=Qwelia|91902558]
Det är ju bara en person som svarar på allas kommentarer att det är P. Mig veterligen har jag inte sett P lägga ut från badhus, men jag kan ju ha missat det.

Det har hänt flertalet gånger 🙂 både från Bålsta simhall och pepparrotsbadet bl.a.

Råkade hamna på samma strand som henne en sommar varefter mina barn och deras vänner syntes i badkläder i bakgrunden på hennes kanal. Upptäckte det i efterhand så kunde inte göra nått i stunden.

Hade jag råkat komma samtidigt till henne till simhallen hade jag ärligt vänt och gått därifrån av rädsla att mina barn ska exploateras återigen
Citera
2025-05-16, 08:39
Medlem
Nu har hon gått in och kommenterat att det inte är någon som pratat med henne och det bara är vi från Flashback som trollar.

Eftersom det inte är någon som har pratat med henne enligt henne så är det fortfarande fritt fram att filma andras barn och lägga upp anser väl hon..
Citera
2025-05-16, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Nu har hon gått in och kommenterat att det inte är någon som pratat med henne och det bara är vi från Flashback som trollar.

Eftersom det inte är någon som har pratat med henne enligt henne så är det fortfarande fritt fram att filma andras barn och lägga upp anser väl hon..

Var har hon kommenterat?
Citera
2025-05-16, 12:28
Medlem
nintendoKalles avatar
Tycker det bullrar väldigt mycket när hon lägger upp klipp ute på verandan.
Bor de precis vid en motorväg eller
Citera
2025-05-16, 14:33
Medlem
Ebba är ”jobbigaste bebisen”. Nja, har man tid att renovera och lägga timmar i trädgården och på egna små hobbies så har man inte en krävande bebis, haha!
Citera
2025-05-16, 14:46
Medlem
Jag reagerade på meningen ”och skaffar två barn till” … 🤔 även att IlseVilse inte blev gammal, nu räknas hon inte 😕😬
P hade kunnat skriva ”och skaffar två (tre) barn till” för att inkludera henne. För hon va juh ändå ”planerad”.
Citera
2025-05-16, 15:25
Medlem
Citat:
Var har hon kommenterat?

På gömda kvinnors Instagram.. själva inlägget som hon skrev under postades för 5 dagar sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in