Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
1. De har med all säkerhet någon del i sitt avtal med dig med typ att du borde insett att något var fel.
2. Det kostar inte så mycket att skicka någon till KFM. Tänker mig dessutom att de flesta som det gäller är ganska unga, så någon gång i livet kanske de kan betala. Löneutmätning finns. Sedan är det inte skitkul att få allt för många betalningsanmärkningar om man någon gång tänkt hyra en lägenhet eller skaffa ett mobilabonnemang.
ATG har regler de måste följa, så de kan inte sänka RTP (antar att det är vinst som återbetalas) hur som helst. Det gäller alla spelbolag som har svensk licens.
1. Med mig? Eller du pratar rent generellt nu? För jag har inte blåst ATG på några pengar.
Tvärtom har de blåst mig på mycket pengar genom att limitera mig på sportsbetting.
Ett företag som gör skillnad på folk och alltså inte ens kan stå för sina egna odds...
2. Ja ja du kan drömma om KFM, löneutmätning, betalningsanmärkningar och annat.
3. Vem ska kontrollera dessa regler menar du? Spelinspektionen?
Spelinspektionen skiter högaktningsfullt om folk ens får sina pengar utbetalda, tror du då att de bryr sig huruvida spelbolagen följer några regler?
Det enda som spelbolagen måste följa är att betala in sina skatter och pröjsa för licensen, i övrigt kan de göra vad fan de vill vilket de också gör...