2025-05-14, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxyLash123
Kanske 10 000 som kör? Väldigt vanligt för folk med spelberoende är att trycka en extra spin när man har noll kvar på saldot.

Haha nej det är inte alls vanligt att spelmissbrukare testar ett extra spinn när pengarna tagit slut...

Haha...Du är lite kul ändå
Citera
2025-05-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Haha nej det är inte alls vanligt att spelmissbrukare testar ett extra spinn när pengarna tagit slut...

Men snälla du hast. Är du själv spelmissbrukare? Hela skolor satt och tog ut pengar idag lunchtid från atg.
Citera
2025-05-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxyLash123
Men snälla du hast. Är du själv spelmissbrukare? Hela skolor satt och tog ut pengar idag lunchtid från atg.

Detta är isåfall pågrund av spridningen inte för att många faktiskt kom på buggen..

Hela skolor tog ut pengar idag ?

Var detta något du själv bevittnade ?
Citera
2025-05-14, 16:40
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast

Oftast sätter man in någon hundring och trycker tills det inte går... Man kollar inte saldot.
Citera
2025-05-14, 16:40
Medlem
Gorbis avatar
Räkna lugnt med att kronofogden kommer hem till er "vinnare" och mäter ut allt av värde.

I Sverige vinner ALDRIG en liten svag Svensson mot ett stort mäktigt bolag.
Citera
2025-05-14, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Lär nog räknas som stöld?

Jadå, och återbetalning kommer att krävas!
Citera
2025-05-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
Oftast sätter man in någon hundring och trycker tills det inte går... Man kollar inte saldot.

Du menar att man sen kommer på buggen för man tänker att det borde vara slut?

Det är självklart möjligt att komma på buggen...

Men av alla som gjort uttag idag så säger jag att det är bara 0,1% som faktiskt kom på buggen..

Säger du emot ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Räkna lugnt med att kronofogden kommer hem till er "vinnare" och mäter ut allt av värde.

I Sverige vinner ALDRIG en liten svag Svensson mot ett stort mäktigt bolag.

Haha ja, alla dessa "vinnare" som redan bokat flyg och köpt allt möjligt skit kommer få ett trevligt uppvaknande sen när polis och fogden kommer.
Citera
Medlem
swebarbs avatar
Man är bra naiv om man tror att det inte blir ett krav på återbetalning efter detta. Spåren finns exakt vilka summor som skickats över...
Citera
2025-05-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Deras artikel kom efter jag tog upp att dom inte skrivit om detta. Så jag som tipsa indirekt.

Alltså vafan är det för troll runkare i tråden egentligen?!?! Vad fan får ni ut att hålla på spama med runk bajs grejer som e osanna
Man får fan inte så mkt pengar för tipsa en tidning
O hela bugg grejen vet vi inte alls hela sanningen om inte ens i närheten
Citera
2025-05-14, 16:55
Medlem
Proumbras avatar
Jag hoppas att dem får behålla pengarna.

Tyvärr finns det säkert något i avtalet mellan bolaget och kunden som behandlar situationer som dessa.

Ni vet, väggen utav text, där man scrollar till botten för att klicka "Jag accepterar villkoren"
Citera
2025-05-14, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proumbra
Jag hoppas att dem får behålla pengarna.

Tyvärr finns det säkert något i avtalet mellan bolaget och kunden som behandlar situationer som dessa.

Ni vet, väggen utav text, där man scrollar till botten för att klicka "Jag accepterar villkoren"

Naturligtvis får de inte behålla pengarna. Självklart är det dokumenterat att de inte betalat insatsen som krävs för att vinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in