Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Fan vad jag stör mig på Christoffer. Dels för att han är en mes, deld för hans tics med ögona men mest för att han snackar hela tiden. Tänk att behöva höra hans plattityder dygnet runt. Brrr... Bort med den jäveln.

Å han pratar i sportklyschor hela tiden.

Kuk-Simon blir mer å mer otrevlig, likt Juliette är han van att få som han vill. Han skulle kunna vara Arons farsa men uppför sig mer omoget.

Hoppades på Sara men det störde mig enormt att hon gav bort sin chans till Pontus. Orkar inte lyssna på hennes gnäll mer bara därför. Skyll dig själv!

Aron är jobbig men han är inte vuxen heller. Vore svin roligt om han trollade sig hela vägen till vinst men det är inte troligt.
2025-05-13, 13:31
Medlem
Gränslandet är en parodi. Patetiskt hur lätt det är att få nya chanser hela tiden. Tröttsamt.
2025-05-13, 13:52
Medlem
Är det bara jag som är team Simpa?

2025-05-13, 13:56
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Är det bara jag som är team Simpa?

Det är något väldigt osympatiskt över kuk-Simon, så nej, jag gillar inte honom.
2025-05-13, 14:03
Medlem
Ska bli skönt när Gränslandet stängs ner helt o hållet. Borde även vara tuffare förlorar de en tävling åker de ut direkt hem till Sverige,samma då de lyckas ta sig till immunitetstävlingen. Sen borde alla som lägger sig i tävlingar diskas omg. O inte gynnas som det är nu.
2025-05-13, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

Vem är din favorit?
2025-05-13, 14:06
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Vem är din favorit?

Pål, David och Andreas.
2025-05-13, 15:07
Medlem
Citat:
Håller med, tror det är att han vet hur snygg han är.
2025-05-13, 15:09
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Håller med, tror det är att han vet hur snygg han är.

Så värst snygg är han väl inte? Han är bara inte ful om du förstår hur jag menar.
2025-05-13, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Ska bli skönt när Gränslandet stängs ner helt o hållet. Borde även vara tuffare förlorar de en tävling åker de ut direkt hem till Sverige,samma då de lyckas ta sig till immunitetstävlingen. Sen borde alla som lägger sig i tävlingar diskas omg. O inte gynnas som det är nu.

Håller helt med. Gränslandet borde aldrig ha öppnats. En dum idé från början till slut. Alla som lägger sig i en tävling borde också sändas hem till Sverige. T.ex. "duellen" Andrea-Christoffer, där skulle båda ha sänts hem.
2025-05-13, 15:14
Medlem
Citat:
Så värst snygg är han väl inte? Han är bara inte ful om du förstår hur jag menar.

Men han är väl den snyggaste manlige deltagaren i år? Den snyggaste kvinnliga är utan konkurrens Juliette.
2025-05-13, 15:16
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Men han är väl den snyggaste manlige deltagaren i år? Den snyggaste kvinnliga är utan konkurrens Juliette.

Att vara snyggast av ett gäng fula män och kvinnor betyder att man inte är så snygg, man är medelmåttig egentligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in