2025-05-23, 19:20
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
En vecka för oss är väl fyra, fem dar på ön.
Ja eftersom under helgen så lämnar deltagarna ön för att festa på en lokal läckerhets-marknad i Taiwan eller vilket land som nu ligger närmre?

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Zübeide och Mirre det året de flyttade tävlingen från Tenga till Cahmazutra utanför Pa-Taya?
Det var inte säsongen när dom flyttade till Lesbos (ön som i protest sjönk i havet istället för Atlantis som fick stå kvar)

Cahmazutra säger du, eftersom platsen aldrig hittades vid Pa-Taya så fick deltagarna ta sitt pick & pack & istället flytta i en gammal bok den säsongen som kameran filmade sida för sida, och där lever Zubeyde & Mirre fortfarande med Sophie Tocklin
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-23 kl. 19:30.
Citera
2025-05-23, 19:36
Medlem
Det känns så konstigt ifall David flyger igenom nivå 1 och sedan fastnar helt på nivå 2 där han inte bara slår bort klossarna med spasmiska ryckningar, utan han står även och fixerar bitar som han omöjligen rent kognitivt misstänker skulle kunna vara på rätt plats där. Detta sker dessutom när det gått lång tid enligt klippningen. Och sedan verkar det som att han bara "råkar" sätta nivå 2 direkt när han förstår att han kommer att förlora.

Här fixerar David de mest omöjliga lösningarna av dom alla, två olika situationer är det med.

https://postimg.cc/D8TXmSMg

Men visst, jag kan ha fel, David är ju ändå David. Aja, Robinsonhjärtat i mig blöder när en sådan ensamseglare lämnar programmet.
Citera
2025-05-23, 20:21
Medlem
Fan vad jag älskar Aron. En riktig Robinson spelare. Så ung och så smart! Hoppas han går hela vägen annars tycker jag Sophie för hon är ju grym också!
Citera
2025-05-23, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja eftersom under helgen så lämnar deltagarna ön för att festa på en lokal läckerhets-marknad i Taiwan eller vilket land som nu ligger närmre?

Haha hur tänkte du nu? Han som skrev menar givetvis att 5 dagars filmande är 1 veckas tittande för oss, 10 dagar är 2 veckor osv. De tar nog inte paus i filmandet för att fira helg
Citera
2025-05-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Efter lång tid tänkande.

Det var nog sophie som bytte plats med homot efter en tävling där hon kom in i R. Sen förlorade han ju dock i tävlingen senare och fick stanna i gränslandet.

Puhh

Spontant känner jag lixom att har det ens röstats ut några... alla bara växlar mellan gränslandet och R hela tiden. Men nu är det ju slut som tur är.

Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Det har varit ett väldans växlande, vet inte om jag gillar dessa tvister.

Jag tror att hon sände Juliette till gränslandet när hon kom in.
Jag tänkte fel i det där inlägget. Det visar bara vilken röra säsongen är.

Pål slog ut Juliette, och bögen åkte i sammanslagningstävlingen där de staplade klossar i avsnitt 33.
Senast redigerad av Liljor 2025-05-23 kl. 21:02.
Citera
2025-05-23, 21:07
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Var Davids personliga sak nagellack?
Nej, det är sololja.
Citera
2025-05-23, 22:34
Medlem
Ifall deltagarna bara får ta med sig en personlig sak, vad har de då i persedelsäckarna som de ombeds packa och ta med sig då och då?
Citera
2025-05-23, 22:51
Medlem
Kläder kanske? Hygienartiklar?
Citera
2025-05-23, 23:13
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Inte för att vara så'n men någon som liknar sig själv vid Tyskland lär väl inte hysa några större förhoppningar om att stå som slutlig segrare?

Men Tyskland invaderade Polen. Så det är kanske en hint om att han vill smörja in åder-pålen med kokosfett och invadera Aron bakom en buske djupt inne i djungeln.
Citera
2025-05-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinAr57
Fan vad jag älskar Aron. En riktig Robinson spelare. Så ung och så smart! Hoppas han går hela vägen annars tycker jag Sophie för hon är ju grym också!
Jo men Arons garv låter ju fan inte klokt!!
Citera
2025-05-23, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Var det I Robinson Love edition 2017? då eller?

Det närmaste en romans jag minns var när Leif hoppade av utav respekt för sin fru då han parades ihop (ej för tävlingar!!, utan för Torsk På Tallin syften) med en annan kvinna, han negligerade den andra kvinnan som boybandet GES har utlovat varje man att ha igenom livet
Men hallå ?? Kommer du inte ihåg Emma o Mille ?? Från 2004 tror jag det var
Citera
2025-05-23, 23:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Haha hur tänkte du nu? Han som skrev menar givetvis att 5 dagars filmande är 1 veckas tittande för oss, 10 dagar är 2 veckor osv. De tar nog inte paus i filmandet för att fira helg
Tänk att jag begrepp det.

Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men hallå ?? Kommer du inte ihåg Emma o Mille ?? Från 2004 tror jag det var
Hallå själv, det kommer jag ihåg, samt Jerkers romans med ståuppkomiken Agneta https://uploads-media.qx.se/2007/02/20070209150812.jpg
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-23 kl. 23:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in