2025-04-18, 18:12
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Vet inte vilka avsnitt som redan sänts så sätter spoilertag för säkerhetsskull

Bra tänkt med spoilertag, men det är lugnt, alla veckans avsnitt är sända redan.

Sydarn kommer nog kämpa på i nord eftersom hon kommer inte ha några immuniteter med sig och därmed riskera att bli utröstad rätt fort.
2025-04-18, 18:16
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Bra tänkt med spoilertag, men det är lugnt, alla veckans avsnitt är sända redan.

Sydarn kommer nog kämpa på i nord eftersom hon kommer inte ha några immuniteter med sig och därmed riskera att bli utröstad rätt fort.

Även Syd har börjat tänka på att lägga sig i matcher; det pratade Christoffer, Juliette och Amanda om i det senaste avsnittet.
2025-04-18, 18:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Sjukt äckligt, och sen att få se hans äkligaste stora bitchtits blev för mycket, han måste ut från gränslandet. Pål kan aldrig fått ligga, aldrig. Kan ju inte finnas en kvinna i världen som låter han röra henne.
Jag ser nu att från skogen stegar det plötsligt ut en Franciskanmunk som mycket riktigt avhållet tjyskhetslöfte så nej han får inte ligga för Påven, bara med Påven

Sara går fram och hälsar på sedvanligt maner genom att plocka ut vänster blygd https://imgbox.com/9sqF7OPK för att säkerställa
att det rör sig om en riktig enuck

Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Var säkert ett skämt, men fyfan vad gubbsjuk han är. Tjejerna spydde ju nästa på tanken att han går omkring med stånd och bitch-tits hela dagarn. 😀😀😀😀
Nä! den sjukan var ju självförvållat, båda tjejerna råka ju dyka upp i alternativ frivol klädsel när dom skulle ge honom ett förstaintryck klart att man som man då vill bräcka det & ta på sig speedos istället för gul hazard varningstriangel-overall, alternativet hade varit att han blivit naturist
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-18 kl. 19:13.
2025-04-18, 19:31
Medlem
det är med chock jag ser att ingen skrivit om KAIS pantad GHEDAMSI.
Han är enligt mig Robinsons värsta deltagare. den oskönaste, mest korkade människa jag sett på reality TV. Varför?
1. hans ego är värre än en 2-årings. SLÄPP ATT DU FICK ÅKA "ut". HERREJÄVLAR det var tvunget att bli några, och du blev en av dem. ingen annan klagar, du har inget att klaga på, håll KÄFTEN och gå vidare din looser.

2. otroligt jävla osympatisk och självbelåten. visar ingen medmänsklighet eller förståelse för någon annan och lägger dumma kommentarer till andra konstant. också, säger helt utan anledning till tjejerna i laget på örådet att "vi ska plocka ut dom en efter en" - varför? enligt mig, ett så otroligt stort ego och, ja, bara en jävligt töntig sak att säga.

3. korkad. visst, det kan han inte rå för, men när han på det är en oskön otrevlig typ så blir man irriterad. det är många saker som får honom att visa sig som korkad. ett är ju hans ovilja att släppa att han blev skickad till den där kampen. hans argumentation i olika tillfällen är helt OLOGISKA och orimliga. Han kan heller inte bygga enkla svenska meningar utan pratar som en bebis.
han är också då dumt nöjd över saker han inte kan vara nöjd över.

4. VILKET GÄLLER ALLA I DEN KORKADE PAKTEN I DERAS LAG. VAR??!? är det en "smart" idé att frivilligt gå till öråd pga en hemlig immunitet? när de röstat ut dem de inte vill ha kvar så lämnar det ju bara dem till att rösta ut varandra. att dom sitter där med en tro på att dom "aldrig kommer gå till öråd" alltså ja, en sjuk övertro på sig själva och det mest idiotiska jag sett på tv. en grupp får.
rösta ut dom istället om ni vill när ni väl kommer till öråd för att ni faktiskt förlorade.
laget har gjort allt det där för att TILLSAMMANS ha EN HEMLIG IMMUNITET alltså det är ju skrattretande.

hoppas de alla skäms över hur dom är. speciellt kais som inte visar några tecken på att vara en trevlig, bra, mogen människa.
2025-04-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiho123
det är med chock jag ser att ingen skrivit om KAIS pantad GHEDAMSI.
Han är enligt mig Robinsons värsta deltagare. den oskönaste, mest korkade människa jag sett på reality TV. Varför?
1. hans ego är värre än en 2-årings. SLÄPP ATT DU FICK ÅKA "ut". HERREJÄVLAR det var tvunget att bli några, och du blev en av dem. ingen annan klagar, du har inget att klaga på, håll KÄFTEN och gå vidare din looser. Det är väldigt många som har skrivit om Kais

2. otroligt jävla osympatisk och självbelåten. visar ingen medmänsklighet eller förståelse för någon annan och lägger dumma kommentarer till andra konstant. också, säger helt utan anledning till tjejerna i laget på örådet att "vi ska plocka ut dom en efter en" - varför? enligt mig, ett så otroligt stort ego och, ja, bara en jävligt töntig sak att säga.

3. korkad. visst, det kan han inte rå för, men när han på det är en oskön otrevlig typ så blir man irriterad. det är många saker som får honom att visa sig som korkad. ett är ju hans ovilja att släppa att han blev skickad till den där kampen. hans argumentation i olika tillfällen är helt OLOGISKA och orimliga. Han kan heller inte bygga enkla svenska meningar utan pratar som en bebis.
han är också då dumt nöjd över saker han inte kan vara nöjd över.

4. VILKET GÄLLER ALLA I DEN KORKADE PAKTEN I DERAS LAG. VAR??!? är det en "smart" idé att frivilligt gå till öråd pga en hemlig immunitet? när de röstat ut dem de inte vill ha kvar så lämnar det ju bara dem till att rösta ut varandra. att dom sitter där med en tro på att dom "aldrig kommer gå till öråd" alltså ja, en sjuk övertro på sig själva och det mest idiotiska jag sett på tv. en grupp får.
rösta ut dom istället om ni vill när ni väl kommer till öråd för att ni faktiskt förlorade.
laget har gjort allt det där för att TILLSAMMANS ha EN HEMLIG IMMUNITET alltså det är ju skrattretande.

hoppas de alla skäms över hur dom är. speciellt kais som inte visar några tecken på att vara en trevlig, bra, mogen människa.
Det är väldigt många som har skrivit om Kais
2025-04-18, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Säger väl mer om dig än dem
2025-04-18, 20:45
Medlem
Fiaskosäsongen blir bara värre och värre. Ytterligare ett avhopp (mycket pga den värdelösa sabotör-tvisten som gör alla tävlingar helt meningslösa att titta på) och ytterligare ett helt ospännande öråd där alla vet hur det kommer att gå 100%.

Nu har de till och med börjat flyga ner gamla avdankade deltagare för att få ihop fullt lag. Helt sjukt att de får komma in i tävlingen mätta och utvilade efter två veckor. Nästan lika sjukt som att vissa deltagare slumpmässigt får sitta och samla på sig en hög immunitetsidoler genom att lägga sig i tävlingarna.

Den exekutiva producenten Gustav Carlsson och hans fru som sysslade med castingen senast jag kollade vet verkligen hur man förstör ett franchise. Var det någon som tänkte på att fråga Clara om hennes skadehistorik eller är det inget de sysslar med på castingen? Det var ju kul för henne att hon tyckte att det skönt med lite semester på varmare breddgrader i alla fall.

Och den här pakten med Aron och Kais är så dum att man inte står ut att titta på dem. De lägger sig kollektivt i tävlingarna och röstar de andra en efter en och berättar det för dem men om den personen lägger en röst på någon annan så är det "fulspel" och ett svek mot gruppen? Hur blåsta får man bli när man är med i det här programmet?
2025-04-18, 20:54
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Fabian, var det han som gillade att dammsuga?
Pål, var det han som var spelutvecklare med en årslön som motsvarade en månadslön för random spelutvecklare?
2025-04-18, 21:57
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol

Nu har de till och med börjat flyga ner gamla avdankade deltagare för att få ihop fullt lag. Helt sjukt att de får komma in i tävlingen mätta och utvilade efter två veckor.
Gränslandet är ju en förtäckt reservbänk till det 'riktiga' robinson, om nån på Robinson tvingas lämna pga sjukdom eller liknande så har man alltid nån gök från gränslandet att slänga in.
Snart kommer dom även behöva ha en till ö som reserv till gränslandet.
Robinson-ön
Gränslandet
Lilla gränslandet
2025-04-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Pål är en häradsbetäckare har jag hört..
Ja, han är ju litet av en legend bland hororna i Riga.
2025-04-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Gränslandet är ju en förtäckt reservbänk till det 'riktiga' robinson, om nån på Robinson tvingas lämna pga sjukdom eller liknande så har man alltid nån gök från gränslandet att slänga in.
Snart kommer dom även behöva ha en till ö som reserv till gränslandet.
Robinson-ön
Gränslandet
Lilla gränslandet

Mykonos!
2025-04-19, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Vilka läskiga skratt en del har, som om det vore från nån skräckfilm.

sociopat Aron

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in