"Dubbelmacka" counter...? Lill-Becks
Show it!
Simon med K
Hade förväntat mig att David skulle gå "all in Beckham" med håret men ack!
Så nu får han heta Lill-Becks
Han skulle behöva att en av "Spice girls" (dvs en av dem som ni plägar kalla Insta-gänget) steppade in och styrde upp honom lite...
Det heter faktiskt trekants-macka och är en sådan som Mr Beam (Mr Bean?) åt
i parkbänksavsnittet, och en sådan trekant kan köpas på 7-eleven & vilar i hård plast & 'skinka på!' ingår
De var faktiskt inte meningen att David skulle ha sex med "Jullan" men det var söndagsavsnittet som helt dikterade villkoren, inte min innersta önskan.
Third man in, Gary Halliwell får grooma "Lill-Becks" hår medans han och
(S)Mell B (Show it) kör
Också lite off-topic avslutningsvis!, Det här har sagts utav 15 olika användare i tråden! varför får vi så mycket matbelöningar i alla avsnitt?, ständiga nya anledningar att fira med mat, nu senast att Andrea lade sig (bokstavligt talat ner i en duell som byggde på reaktionsförmåga) i duellen resulterade i ett matpaket från Viktväktarna som egentligen skulle gå till fattiga i Baltikum omlokaliserades och släpptes ner över öja (stolar och dukade bord)
David blir rörd när han tänker på sin saknade tjej (Show it, som står alldeles bredvid honom )
Fint! Simon H dedikerar sina framtida segrar i sammanslagningen till stiftelsen "Mamma pappa barn & sambon Åsa"
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-12 kl. 20:27.
Sinnessjukt att Juliette och c/o får chansen direkt i Robinson, direkt efter att hon åkt ut, förstod att det var för bra för att vara sant att hon skulle behöva kriga på i gränslandet, produktionen vill ha in henne igen..
Sen Sara med sin dubbelmoral, spelar själv stenhårt men anklagar andra för det, och börjat grina och tjura direkt hon kan bli vald, hoppas hon åker ut, detsamma gäller simpa i gränslandet.
Simpa är så jävla tuff, beter sig som ett svin mot äldre damer(Zanna).
Robinsons spoilar återigen för Gräslandet sändningen som visades igår söndag på reaktionär TV, vi fick se hur Juliette blev skickad till Gräslandet, sedan kommer hon tillbaka dagen efter med 3 andra typer i släptåg! och nu ska jag då vänta en vecka för att fylla i mellanrummet jag missade fram till det spoilade utfallet, det här duger inte tv4, det är faktiskt 1990 nu!
Fan vad jag stör mig på Christoffer. Dels för att han är en mes, deld för hans tics med ögona men mest för att han snackar hela tiden. Tänk att behöva höra hans plattityder dygnet runt. Brrr... Bort med den jäveln.
Senast redigerad av DoktorNo 2025-05-12 kl. 21:23.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!