2025-04-29, 18:53
Medlem
Om nu knarket hara råkade komma in i den där turnebussen varför då inte bara ställa sig upp och be denna musiker som tog in det att kliva av hela turnén. Förklara att jag har barn och något sådant är inte välkommet här. Måns har ett stort varumärke att skydda men det han gör nu är att krossa det. Förvånad om han får fortsatt vara på tv med detta avslöjandet. En känd sångare med små barn som använder kokain. Snacka om bra förebild.
De kan ju knappast skydda honom när de sparkat andra.
Citera
2025-04-29, 18:53
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anyaellerd
Inte hängt med så mycket men jag är verkligen inte förvånad att han är en douché när kamerorna inte är igång. Jag tror dessutom att det här citatet kommer att komma tillbaka och äta honom likt en orm kan äta sig själv ibland...

Hur vanligt är det att en person som är 36 år helt plötsligt får för sig att testa kokain för att det "dök upp i turnébussen", samtidigt som han säger att det är så himla vanligt i hans bransch...

Oh, coca coca-ina, coca coca-ina
how?

Tvärtom här, hela den här soppan förvånar mig. Jag har fått för mig att han är grundsnäll gamäng.

Visserligen kan man misstänka att Måns har en hedonistisk och risktagande personlighetstyp.

Men han verkar väl ändå tillräckligt smart och socialt kompetent för att undvika skandaler?

Han är ju charmig och approachable, och sådana personer brukar ju kunna navigera runt(eller komma undan) de värsta minfälten som omger (en aningen) utsvävande livsstil med kvinnor och droger.
Citera
2025-04-29, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
En kokainmissbrukande, grandios womaniser som sparkade in dörrar hemma hos mamma och hade paranoia av cannabismissbruk redan i tonåren?
Jag tror att han tog tag i henne och kastade in henne i väggen samtidigt som han skrek som en galning och skrek fula skällsord, det är det jag ser framför mig.
En värre version av hans ”roliga skämt” där han spårade ur på KAJ i en sketch.

Så kan det ha varit. Han hade kanske fått värmeslag i bastun.
Citera
2025-04-29, 19:05
Medlem
Han blev arg och knuffa till henne ...så jäkla farligt är det väl inte
Citera
2025-04-29, 19:06
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Ja. Och han hade klarat sig i branschen i hela 17 år på fest efter turné efter fest.
Och så en dag vid 36 års ålder ”kom det in i bussen.” Det vandrade in av sig självt.

Haha, ja du, han satt säkert längst bak i bussen och kände sig lite busig. Kunde inte motstå som han sa i intervjun men han hade "aaaaldrig" gjort det framför barnen. Som om det ursäktar ett kokainmissbruk. Påtänd hemma med barnen är ok. Bara du inte snortar när de ser eller vadå?
Citera
2025-04-29, 19:17
Medlem
Hans skademinimering påminner lite om Paolo Roberto's framgångsrika metod. Får vi se honom i soffan på nyhetsmorgon i dagarna tro?

ps.
Jag kan sympatisera med en missbrukare.
Jag kan inte sympatisera med någon som går ut med nya lögner för att täcka upp gamla lögner.
Citera
2025-04-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anyaellerd
Hans skademinimering påminner lite om Paolo Roberto's framgångsrika metod. Får vi se honom i soffan på nyhetsmorgon i dagarna tro?

De väntar nog ett par veckor. Men innan året är slut är jag säker på att han är där eller kanske tom får en egen TV4-dokumentär. Typ ”Mums-Måns egna sanning om manipulativa ex-frun” Där han snyftande berättar om hur han ”gick från att vara den svärmorsdröm jag är till ett monster” buhu.
Citera
2025-04-29, 19:24
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Men HUR är det rimligt att man säger sig vilja hålla skilsmässan utanför offentligheten samtidigt som man gör en (offentlig) polisanmälan i Sverige??
Svar: Det är ju inte rimligt någonstans och går inte ihop med hennes story.

Suck... Det går helt ihop med hennes story.... Polisanmälan kom in i samband med att hon sökte skilsmässa i England för att undvika publicitet i Sverige. Hade inte Måns ansökt om skilsmässa här så hade ingen sökt efter någon polisanmälan på honom.
Citera
2025-04-29, 19:26
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Du har inte heller en aning om situationen så lägg ner det där snacket.

Det är du som kommer med påståenden om att det är sinnessjukt gjort av henne osv.... Jag går på vad som framkommit och då är det inte orimligt agerat alls. Du går ju bara på kvinnohat.
Citera
2025-04-29, 19:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Suck... Det går helt ihop med hennes story.... Polisanmälan kom in i samband med att hon sökte skilsmässa i England för att undvika publicitet i Sverige. Hade inte Måns ansökt om skilsmässa här så hade ingen sökt efter någon polisanmälan på honom.
Eller så kanske du kan vända det så här hon gick bakom ryggen och ansökte utan hans vetskap vilket är sanningen, där av för skydda sina intressen valde han göra samma sak men i Sverige kallas det Skilsmässa utan samtycke och här är det utan samtycke det sker!
Citera
2025-04-29, 19:29
Medlem
Bystskuggas avatar
När det nu visade sig vara sant med kokainet, så får man ju utgå från att alla de andra grejorna också är sanna. Ciaras anklagelser om psykisk och fysisk misshandel, och försöker till sexköp av transan. Måns har levt the wild high life, och har nog suddiga hågkommelser om vad han gjort och inte gjort.
Citera
2025-04-29, 19:31
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Eller så kanske du kan vända det så här hon gick bakom ryggen och ansökte utan hans vetskap vilket är sanningen, där av för skydda sina intressen valde han göra samma sak men i Sverige kallas Skilsmässa utan samtycke och här är det utan samtycke det sker!

Klart som fan att det var en skilsmässa utan samtycke! Klart som fan att hon ska skydda sina intressen!
Skillnaden var att hon inte gjorde den publik för att skydda sina barn och sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in