2025-04-29, 18:28
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anyaellerd
Inte hängt med så mycket men jag är verkligen inte förvånad att han är en douché när kamerorna inte är igång. Jag tror dessutom att det här citatet kommer att komma tillbaka och äta honom likt en orm kan äta sig själv ibland...

Hur vanligt är det att en person som är 36 år helt plötsligt får för sig att testa kokain för att det "dök upp i turnébussen", samtidigt som han säger att det är så himla vanligt i hans bransch...

Oh, coca coca-ina, coca coca-ina
how?

Jag tror Måns ljuger och det är väldigt korkat att göra det, inte minst nu
Citera
2025-04-29, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Bara en iakttagelse att majoriteten av dem som försvarar Måns är medelålders kvinnor. Kanske för att hans största fans är just den gruppen. Precis som att majoriteten av Biebers fans är tonåriga flickor.

Det gör det mer skrämmande att just äldre kvinnor med mycket livserfarenhet och kanske själv varit i ett antal destruktiva förhållanden, försvarar Måns och inte Ciara.
Fula vänsterkärringar möjligtvis. Såna som jobbar inom Soc och onanerar till Yasin. Säger mer om dem än Månz.
Citera
2025-04-29, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nezzaja
Orkar fan inte med folk... Vad är ni för syn på relationer och tror du att det enbart har varit en knuff? Kan vara så att det är den hon kan anmäla men för att ge lite mer blåst i ditt lilla vattenglas:

Exempel på fysiskt våld
Knuffa, nypa, riva
Dra i håret, skaka, hålla fast
Bita, bränna, förgifta
Örfilar, knytnävsslag, sparkar
Slag med tillhyggen och knivstick
Stryptag och kvävning

Källa: https://kunskapsguiden.se/omraden-oc.../fysiskt-vald/
Man kanske borde upplysa skolbarn om att polisanmäla alla knuffar de får ta emot på skolgården, i matakön osv
Citera
2025-04-29, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Jag tror Måns ljuger och det är väldigt korkat att göra det, inte minst nu

Jag kan sätta alla mina öre på att han ljuger. Varför han väljer att säga "för två år sedan" lär säkert komma fram - precis som att det kommer fram att det inte var på en turnébuss han testade för första gången.

Citat:

Men jag vill poängtera att det aldrig hänt i hemmamiljö utan kokainet har varit en del av utekvällarna, säger han till tidningen.

Hur ska han ha det? Var det en del av utekvällarna eller på turnébussen?
Citera
2025-04-29, 18:34
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
När det kommer till kvinnovåld bär dock enbart en ansvaret och alla ursäkter om ”bådas fel och brister” och ”två sidor av myntet” kan strykas.

Instämmer, fysiskt våld ska inte relativiseras. Det är aldrig ok och att dessutom missbruka kokain med två små barn hemma är bara fullständigt omdömeslöst, gränslöst och jäkligt omoget. Måns är snart 40 år. Patetiskt och återigen korkat att skylla på andra "alla gjorde det". Måns framstår som en väldigt ynklig människa som behöver vård och behandling.
Citera
2025-04-29, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vi önskar vin-baronen lycka till på fälten, det finns ju en hel del hål att fylla igen.

Och så hinner han i godan ro att spåna fram en mysig julshow också, med titel "vit jul" kanske?
Vi har förstått att du missunnar MZ något gott alls. Bara en massa djävulstyg.
Bra så!
Senast redigerad av ottoplommon 2025-04-29 kl. 19:07.
Citera
2025-04-29, 18:39
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Ja det är många kändisar som fått äran att låna ut sin röst till tecknade serier.
Bebbe Wolgers och en känd skådespelare till i Djungelboken tex.
Alla artister försörjer sig på en hel del ströjobb också.
Och betalar mycket i skatt.

Är det skämmigt tycker du?

Ta för helvete inte Beppe Wolgers namn i samma mening som Måns Zelmerlöw.
Citera
2025-04-29, 18:40
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
Jag tror säkert att han har puttat henne men förmodligen inte något farligt. Däremot har hon garanterat varit hysterisk och försökt att stå i vägen när han försöker springa från en hysterisk kvinna. Vet inte hur många gånger jag sett kvinnor/tjejer stå o skrika på män/killar och sen när killen känner att han inte pallar mer eller att om han inte avlägsnar sig så kan han tappa kontrollen. Det många tjejer/kvinnor gör då är att dom försöker hindra killen att dra. Jag kan tänka mig att hon försökt blocka honom och då puttade han henne kanske inte för att hon skulle välta men det kan ha kommit av att hon fick obalans. Det är en klassisk scen. Han kanske sa att han ville skiljas och då fick hon panik eftersom hon inte har dom pengarna. Då när han försökte springa iväg så försökte hon stoppa honom i denna paniken för hon såg hela sitt ekonomiska liv passera framför ögonen. Förmodligen lämnade hon in skiljsmässa för hon viste att det ändå va kört så hon ville va först och försöka ha lite heder. Som jag nämnt innan så försvarar jag inte Måns utan beskriver ett potentiellt scenario.

En kokainmissbrukande, grandios womaniser som sparkade in dörrar hemma hos mamma och hade paranoia av cannabismissbruk redan i tonåren?
Jag tror att han tog tag i henne och kastade in henne i väggen samtidigt som han skrek som en galning och skrek fula skällsord, det är det jag ser framför mig.
En värre version av hans ”roliga skämt” där han spårade ur på KAJ i en sketch.
Citera
2025-04-29, 18:41
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Tänkte exakt samma sak Vilken jätteosis han måste ha haft den stackars Måns. Knarket bara råkade vara där och likt en katt som blir lockad av kattmat så råkade knarket hamna i näsan.

Ja. Och han hade klarat sig i branschen i hela 17 år på fest efter turné efter fest.
Och så en dag vid 36 års ålder ”kom det in i bussen.” Det vandrade in av sig självt.
Citera
2025-04-29, 18:48
Citat:
Man kanske borde upplysa skolbarn om att polisanmäla alla knuffar de får ta emot på skolgården, i matakön osv

Det våld barn utsätter andra barn för på skolgården (knuffar, psykisk misshandel, sparkar, slag), det är alltså inte ok att män utövar mot sina fruar. Då du inte förstår en sån basal sak.
Citera
2025-04-29, 18:48
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Nu relativiserar du och banaliserar du något Ciara de facto polisanmält. Du kanske ska vänta in utredningen. Det ska trots allt mycket till för att en kvinna och mamma ska polisanmäla sin man för fysiskt våld.
Citera
2025-04-29, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
När det kommer till kvinnovåld bär dock enbart en ansvaret och alla ursäkter om ”bådas fel och brister” och ”två sidor av myntet” kan strykas.
Ja OM det är frågan om misshandel så håller jag med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in