Citat:
Ursprungligen postat av
pexta
Jag tror säkert att han har puttat henne men förmodligen inte något farligt. Däremot har hon garanterat varit hysterisk och försökt att stå i vägen när han försöker springa från en hysterisk kvinna. Vet inte hur många gånger jag sett kvinnor/tjejer stå o skrika på män/killar och sen när killen känner att han inte pallar mer eller att om han inte avlägsnar sig så kan han tappa kontrollen. Det många tjejer/kvinnor gör då är att dom försöker hindra killen att dra. Jag kan tänka mig att hon försökt blocka honom och då puttade han henne kanske inte för att hon skulle välta men det kan ha kommit av att hon fick obalans. Det är en klassisk scen. Han kanske sa att han ville skiljas och då fick hon panik eftersom hon inte har dom pengarna. Då när han försökte springa iväg så försökte hon stoppa honom i denna paniken för hon såg hela sitt ekonomiska liv passera framför ögonen. Förmodligen lämnade hon in skiljsmässa för hon viste att det ändå va kört så hon ville va först och försöka ha lite heder. Som jag nämnt innan så försvarar jag inte Måns utan beskriver ett potentiellt scenario.
En kokainmissbrukande, grandios womaniser som sparkade in dörrar hemma hos mamma och hade paranoia av cannabismissbruk redan i tonåren?
Jag tror att han tog tag i henne och kastade in henne i väggen samtidigt som han skrek som en galning och skrek fula skällsord, det är det jag ser framför mig.
En värre version av hans ”roliga skämt” där han spårade ur på KAJ i en sketch.