2025-05-02, 20:13
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Vad är de dom döljer då? Varför inte ta med allt. Svårt förstå sammanhanget när man har ett utklipp.!

De ville nog bara visa att han ljuger när han säger att han inte snortar hemma. Det hjälper dem antagligen i fråga om vårdnaden.

Då räcker det med ett utdrag
Citera
2025-05-02, 20:14
Medlem
Silltunnas avatar
Ciara ser ju inte ens särskilt bra ut. En svag sexa på en tiogradig skala. Måns kan lätt få nåt bättre. En stark åtta åtminstone.
Citera
2025-05-02, 20:15
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Måns har bara haft kokain i turnébussen och ofta medan gänget kollat på plötsligt i Vinslöv aldrig i hemmet.

Tror du på Tomten också?
Citera
2025-05-02, 20:16
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Tror du på Tomten också?

Ja (?)
Citera
2025-05-02, 20:18
Medlem
greyhounds avatar
Barnflickan verkar heta L*uren W*ght från listan på respektive parts vittnen. Jag antar att det är en brittisk nanny.

*=a,i
Citera
2025-05-02, 20:21
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Jag har också bara sett tre (länk) men de avslöjar ju att Måns har ljugit, tagen på bar gärning helt enkelt. Men som sagt jag förmodar att SMS:en blir undersökta för fabricering eller på något vis blivit manipulerade.

Han har i sitt försvar redan sumpat den ”chansen” till ännu en otrolig lögn, genom att bekräfta att sms-en stämmer men att han inte mindes om han haft kokain framme eller inte, isåfall var det ett misstag, efter/innan en ”middag”. Och sen när han såg påsen ”såg det ändå inte ut som kokain” så då ljög nog Ciara om det.

Och den där barnflickan är en fet pick me som han lindat runt sitt finger. Nån frågade tidigare i tråden varför de hade en sån överviktig och oattraktiv barnflicka, om det var för att garantera att han inte var otrogen med barnflickan.
Men jag tror snarare det var hans eget val.

Duperande misshandlare har alltid ett gäng loosers omkring sig eftersom de är tacksamma att få uppmärksamhet och inte har nån moral, samt är avundsjuka på frun/flickvännen.
Citera
2025-05-02, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Då bör du veta att en knuff kan vara toppen på ett isberg. Fysiskt våld börjar med psykiskt våld.

En person som dessutom tar kokain återkommande är naturligtvis ingen ängel i hemmet.

Beroendepersonlighter behöver inte vara våldsamma men deras anhöriga påverkas självklart av beroendet.

Så, med din erfarenhet bör du inte bara veta att våld i nära relation är oerhört komplext men också att definitionen på våld kan vara allt från iskalla blickar till dödligt våld.
Håller med dig till 100 % på det fetade.
Men Ciara har offentligt anklagat MZ för fysiskt våld.

Och det är ju inte sant. Då tror ju folk att MZ är en våldsam person och en fara för sin omgivning.
Att han fysiskt skadar sin familj.
Att överdriva och framställa sig lögnaktigt om motparten är psykisk misshandel.
Senast redigerad av ottoplommon 2025-05-02 kl. 20:28.
Citera
2025-05-02, 20:22
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhound
Barnflickan verkar heta L*uren W*ght från listan på respektive parts vittnen. Jag antar att det är en brittisk nanny.

*=a,i

Nej engelsk aupair.
Citera
2025-05-02, 20:24
Medlem
Rimners avatar
Om det finns misstanke om våld i nära relation, missbruk, sexköp eller liknande som barn inte ska behöva utsättas för bör man rapportera det.

https://staffanstorp.se/omsorg-och-h...-som-far-illa/
Citera
2025-05-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Ciara ser ju inte ens särskilt bra ut. En svag sexa på en tiogradig skala. Måns kan lätt få nåt bättre. En stark åtta åtminstone.

Nja... nu jämför du henne med "andra på TV" antagligen en 7,5 -8 irl. Och tro mig, de räcker för en man som fått knulla runt med lite menlösa tior och vill ha nåt djupare. Eller i Måns fall - nån som är överdrivet empatisk och förstående. Utseende är inte allt så att säga.
Citera
2025-05-02, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av anyaellerd
Sedär.. det var jag som inte förstod ditt inlägg. Hah - men ja. Att bara gå in på toan och spola ner det utan att veta om det är 1. hans påse eller 2. var kokain är en riktigt dålig lögn.

Alltså det i sig motbevisar att han inte haft kokain hemma. Har man inte det är det en OMÖJLIGHET att man ”inte vet” om man slängt kokain omkring sig eller ej.

Alltså är hans hem en livsfara för barn, han vet ju inte själv.
Om Ciara sagt att det ligger heroinsprutor framme, hade han skrivit ”Min första tanke var att ljuga men jag slänger dem när jag kommer hem älskling”.
NEJ SÅKLART eftersom han inte missbrukar heroin.
Att han överhuvudtaget svarat som han gjort är bevisning i sig.

Sen kan han hävda att ett rymdskepp planterat det, det spelar ingen roll givet hans reaktion.
Citera
2025-05-02, 20:28
Medlem
Nannyn vittnar alltså FÖR Måns. Och MOT Ciara som hon, enligt er, har spenderat mest tid med. Eftersom Måns bara reser eller sover eller dräller och inte alls är där barnen är. Hon säger alltså att Ciara kan ha planterat kokainet.

Samma Ciara som ställt ut och sålt kopierad konst som om den vore hennes egen (ett lagbrott). Hon har dessutom lagt ut många meddelanden och stories på Instagram genom åren - som hon hävdat kom från honom. Kan säga med 99% säkerhet att så inte var fallen.

Inget av detta funderas ens ni på. De flesta av er vittrar blod och då försvinner allt annat ur sikte - förutom bytet. Så jävla många stenar som kastas nu så finns inte en endaste glasspillra av huset kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in