2025-04-24, 14:16
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Är du efterbliven eller? Rask har basunerat ut allt om sin relation och ställt i kontrast mot andra. Han har särskilt varit på andra för deras otrohet. Så att han outas är både förståeligt och helt korrekt.

Rask hyllar kvinnokön. Bara inte såna han efterfrågat.
Citera
2025-04-24, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
En genuin fråga som jag (kanske) vill ha svar på, varför kallas Therese för fis-Tessan eller något liknande?
Jag har bara följt BajsBaronen och hans bravader sedan slutet av 2022. Jag är därför inte så insatt i legenden om Baronen som många andra här.
Varför Rask kallas BajsBaronen vet jag däremot. Blir 2025 året då han steker sin sista skitkorv?

Det fanns en tid då rask var besatt av att köra runt på nätterna i bilen, en dag tog han med sig sin fru och dem satte upp kameran i panelen och filmade sig själva när de körde runt i Trosa och pratade till kameran (mer hjärndött samtal får man leta efter) men hur som helst, då släppte T av en riktigt högljud skit i bilen, och den bajsälskande baronen tyckte det var skit kul och T blev generad och bad rask klippa bort incidenten, men som alla vet så älskar baronen att hänga ut sin fru i alla genanta sammanhang så han laddade givetvis upp hennes skit och fick då smeknamnet fistessan.
Citera
2025-04-24, 15:27
Medlem
abvs avatar
Vad ska han hitta på härnäst? Han kan väl sexchatta med lite män från frugans telefon för att bevisa att de har den där överenskommelsen? Vi vet ju att han går igenom hennes telefon med jämna mellanrum så det är väl bara att dra iväg några porrskadade meddelanden som han kan visa prints på i nästa video från leopard-neverland? Kom igen nu Carl-Lennie, ansträng dig lite.

En sak till - det flyger inte baby!
Senast redigerad av abv 2025-04-24 kl. 15:48.
Citera
2025-04-24, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Det fanns en tid då rask var besatt av att köra runt på nätterna i bilen, en dag tog han med sig sin fru och dem satte upp kameran i panelen och filmade sig själva när de körde runt i Trosa och pratade till kameran (mer hjärndött samtal får man leta efter) men hur som helst, då släppte T av en riktigt högljud skit i bilen, och den bajsälskande baronen tyckte det var skit kul och T blev generad och bad rask klippa bort incidenten, men som alla vet så älskar baronen att hänga ut sin fru i alla genanta sammanhang så han laddade givetvis upp hennes skit och fick då smeknamnet fistessan.

Just det, det hade jag nästan glömt. Hon bad honom faktiskt klippa bort det, och det är med i videon när hon säger det. Baronen redigerar videon, ser det, hör uppmaningen, men skiter blanka fan i det utan publicerar videon med det i. Det visar hur lite Baronen bryr sig om andra människors integritet och gränser. Det spelar ingen roll vem det handlar om, familjemedlem eller random. Vill han ha med någonting i sin video så har han med det också. En normal människa hade inte ens behövt höra uppmaningen. Sitter man och redigerar videon och vet med sig att det kan vara lite pinsamt att prutta så folk hör, då klipper man bort det självmant. Men inte Rask.

Men det har som vanligt med hans empatistörda personlighet att göra. Han är själv en person som går runt och brakfiser i videoklipp, ställer upp kameran i badrummet och filmar när han skiter, tar bilder på det han åstadkommit i toastolen och lägger upp det på sina plattformar, berättar hur han spolar rent rövhålet från bajs i duschen efter ett toalettbesök, osv. Han har inget problem med att visa upp det, och då är det så för alla andra också. Han har ingen som helst inlevelseförmåga i hur andra människor fungerar.
Citera
2025-04-24, 15:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Just det, det hade jag nästan glömt. Hon bad honom faktiskt klippa bort det, och det är med i videon när hon säger det. Baronen redigerar videon, ser det, hör uppmaningen, men skiter blanka fan i det utan publicerar videon med det i. Det visar hur lite Baronen bryr sig om andra människors integritet och gränser. Det spelar ingen roll vem det handlar om, familjemedlem eller random. Vill han ha med någonting i sin video så har han med det också. En normal människa hade inte ens behövt höra uppmaningen. Sitter man och redigerar videon och vet med sig att det kan vara lite pinsamt att prutta så folk hör, då klipper man bort det självmant. Men inte Rask.

Men det har som vanligt med hans empatistörda personlighet att göra. Han är själv en person som går runt och brakfiser i videoklipp, ställer upp kameran i badrummet och filmar när han skiter, tar bilder på det han åstadkommit i toastolen och lägger upp det på sina plattformar, berättar hur han spolar rent rövhålet från bajs i duschen efter ett toalettbesök, osv. Han har inget problem med att visa upp det, och då är det så för alla andra också. Han har ingen som helst inlevelseförmåga i hur andra människor fungerar.
Det är just det här som avslöjar personlighetsstörda människor och folk lessnar jävligt fort på att bli pissade i ansiktet, resultatet är ju att ingen vill umgås med honom längre, jag tror tom hans närmsta familj skulle byta bort honom om dom kunde.

Har haft min beskärda del psykfall runt om mig, aldrig mer, numera känner man lukten av dom jävlarna likt en blodhund på en brottsplats.

Gårdagens video var fö sjukt rolig, nu är det motgång på motgång för aset och det älskar vi Resan mot undergången har bara börjat
Citera
2025-04-24, 16:00
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är just det här som avslöjar personlighetsstörda människor och folk lessnar jävligt fort på att bli pissade i ansiktet, resultatet är ju att ingen vill umgås med honom längre, jag tror tom hans närmsta familj skulle byta bort honom om dom kunde.

Har haft min beskärda del psykfall runt om mig, aldrig mer, numera känner man lukten av dom jävlarna likt en blodhund på en brottsplats.

Gårdagens video var fö sjukt rolig, nu är det motgång på motgång för aset och det älskar vi Resan mot undergången har bara börjat
Som jag njuter av bajsmannens motgångar, han är så värd det..
Citera
2025-04-24, 16:07
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Hon släppte väl även en brakskit på Restaurangen när de firade bröllopsdag?
Om jag inte minns helt fel nu.
Citera
2025-04-24, 16:11
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
men hur som helst, då släppte T av en riktigt högljud skit i bilen, och den bajsälskande baronen tyckte det var skit kul och T blev generad och bad rask klippa bort incidenten, men som alla vet så älskar baronen att hänga ut sin fru i alla genanta sammanhang så han laddade givetvis upp hennes skit och fick då smeknamnet fistessan.

Citat:
Just det, det hade jag nästan glömt. Hon bad honom faktiskt klippa bort det, och det är med i videon när hon säger det. Baronen redigerar videon, ser det, hör uppmaningen, men skiter blanka fan i det utan publicerar videon med det i.

Bästa kompisen ju!

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Låter som hon är väl utgrävd av Baronen även i källaren
Citera
2025-04-24, 16:41
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Om jag inte minns helt fel nu.
Stämmer bra! Har även för mig att porrskadade ÄckelBaronen stolt kallat henne ”FisTessan” efter hon lagt av en mök i gamla skolådan.
Hon är nog allmänt slapp där nere efter Rasks Gräv och Entreprenad jobbat övertid.
Citera
2025-04-24, 16:49
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hon är nog allmänt slapp där nere efter Rasks Gräv och Entreprenad jobbat övertid.

Nog ända gången Rask har jobbat övertid XD
Citera
2025-04-24, 17:16
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Uppdatering senaste videon:
Tummar upp: 1027
Tummar ner: 2161
Views: 17545

Man kan därför dra slutsatsen att det finns minst 1027 st totalt pantade människor med youtubekonton som tycker det är helt ok att den porrskadade ÄckelBaronen fortsätter sin osunda karriär.

Ridå.
Uppdatering:
Tummar upp: 1121
Tummar ner: 2745
Views: 21977

Mata på porrskadade ÄckelBaronen! Ha som mål att få under 10% tummar ner! Det går nog om du förtalar lite mer och hänger ut frugan för mer saker!!

KÄMPA!!!
Citera
2025-04-24, 17:38
Medlem
Citat:

Jag tror det är därför familjemedlemmarna inte vill synas i hans videos, inte för att de just kanske vill bli filmade utan för att rask har inga gränser på vad han lägger ut, råkar han få med något när en familjemedlem gör något och den ber han ta bort det så skiter han i det. Det är nog därför ingen vill synas på kanalen längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in