2025-04-24, 09:02
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Undrar om det verkligen är såhär livet ska levas?
Som någon tidigare nämnde; Inte det minsta Glimrande Sirigt
Citera
2025-04-24, 09:11
Medlem
Jag fattar personligen inte, är Tessan fair game eller gäller det bara online med bilder och text?
Citera
2025-04-24, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Just i detta nu har Anna en live om Aså där hon berättar att hon pratat med Rask och skickat information om Aså till honom.
Aså är enligt Anna en bedragande lögnerska och tyvärr kan inte Anna visa bevis för det är så allvarligt och tom polisiärt.
580 pers sitter och idiotförklarar Aså, och ömmar för familjen Rask.
Jag insåg nu att sektens följare till stor del består av folk som är inblandade i alla dessa gapiga Tiktokdrama som pågått i flera år. Såklart!
Jag tycker ju inte man ska sitta och visa empati för familjen Rask så får jag nog endå hålla med om att hon är en bedragande lögnerska. Jag har sett alla prints o videos som jag inte längre kan hitta, Aså är klandervärd däremot betyder inte det att Rask är mindre klandervärd utan tvärtom är han med högst sannolikhet värre.
Citera
2025-04-24, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenenMorgan
Jag fattar personligen inte, är Tessan fair game eller gäller det bara online med bilder och text?
Enligt överenskommelsen som finns eller kanske inte, är hon fair game, men bara om baronen hålls underrättad.
Citera
2025-04-24, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Enligt överenskommelsen som finns eller kanske inte, är hon fair game, men bara om baronen hålls underrättad.
Får lägga in dem i gruppchatt så länge han inte skriver något så borde de vara fine. Så överenskommelsen som finns eller kanske inte så är det allt i allo och inte bara över nätet då?
Citera
2025-04-24, 09:36
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen

Överenskommelsen kanske består av att Allt ditt är mitt och allt mitt skall du ge fan i
Rask har frikort med alla som följer honom på insta, men Therese skall endast hålla sig till honom och aldrig ens svara på ett uppmuntrande inlägg som bara berör henne och inte honom
Citera
2025-04-24, 10:44
Medlem
Citat:
Jag tycker ju inte man ska sitta och visa empati för familjen Rask så får jag nog endå hålla med om att hon är en bedragande lögnerska. Jag har sett alla prints o videos som jag inte längre kan hitta, Aså är klandervärd däremot betyder inte det att Rask är mindre klandervärd utan tvärtom är han med högst sannolikhet värre.

Det kan mycket väl vara så att Aså är en oärlig skit, men Anna är väl inte fläckfri, hon har väl tom flertalet domar som folk, som det så fräckt heter ”exposat”?
I vilket fall tycker jag inte hon och hennes gäng ska kasta sten.
På TikTok är det alltid nån som blir jagad, och i täten ser man alltid samma folk. Alltid finns det en stor bov, och en mindre bov.
Storboven får ryggdunkningar men inom kort vänder det,snart är det hens tur att slängas framför bussen. Hatet flödar, nån måste man ha att prata om!
Citera
2025-04-24, 11:12
Medlem
För det är känt sedan många år att Aså ÄR en känd bedragerska, att hon lurar folk på pengar, lurat försäkringskassan på bostadsbidrag osv.

Hon påminner om Egna, lika mycket myntoman.

Annah har visat bevis sedan innan och att hon inte kan visa något nu beror på att Rask troligen anmält henne, Aså alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Just i detta nu har Anna en live om Aså där hon berättar att hon pratat med Rask och skickat information om Aså till honom.
Aså är enligt Anna en bedragande lögnerska och tyvärr kan inte Anna visa bevis för det är så allvarligt och tom polisiärt.
580 pers sitter och idiotförklarar Aså, och ömmar för familjen Rask.
Jag insåg nu att sektens följare till stor del består av folk som är inblandade i alla dessa gapiga Tiktokdrama som pågått i flera år. Såklart!
Citera
2025-04-24, 11:14
Medlem
PRECIS ANNAH och andra har visat bevis sedan innan

Sen detta med foto, otrohet osv är ju något mellan Rask o hans fru o inget andra har med att göra.

Citat:
Citera
2025-04-24, 11:17
Medlem
vichy6s avatar
Minns inte under vilken video, men Rask skriver med smiley att alla hans pengar går direkt till Tessans konto. Hon ( som enligt honom har shoppingproblem ) sköter hushållsekonomin.
Citera
2025-04-24, 12:27
Medlem
GreenBatterys avatar
Om Tessan är ”fair game” kanske man skulle skicka ett pm utan bild:
”Är du sugen på någon som kan ge dig något din porrskadade Äckel-Man inte har? Jag har fast jobb, pengar på banken, nyrenoverad bostadsrätt (betalt riktiga hantverkare) och klär mig i kläder som vuxna brukar ha på sig.”
Citera
2025-04-24, 12:39
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmostTheDevil66
PRECIS ANNAH och andra har visat bevis sedan innan

Sen detta med foto, otrohet osv är ju något mellan Rask o hans fru o inget andra har med att göra.
Är du efterbliven eller? Rask har basunerat ut allt om sin relation och ställt i kontrast mot andra. Han har särskilt varit på andra för deras otrohet. Så att han outas är både förståeligt och helt korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in