För det första hade jag aldrig bett någon annan hämnas åt mig.
För den andra, så hade jag aldrig gett någon anledning till att snacka ner mig eller min familj.
Han var ju inte etnisk svensk enligt egen utsago, säkert därför, jävla invaaaandrare!! Skoja bara vi gillar dig Crabby88, mer än Rask iaf och han är etnisk svensk, tyvärr
Han var ju inte etnisk svensk enligt egen utsago, säkert därför, jävla invaaaandrare!! Skoja bara vi gillar dig Crabby88, mer än Rask iaf och han är etnisk svensk, tyvärr
Absolut inte.
Misstänker du läst fel eller haft sinnesjukt mycket med otur när du skrev detta. Hahaha
Det är ju möjligt men det hör också till saken att du genomgående i tråden stavar och skriver sämre än en genomsnittlig 9-åring. Har inte velat nämna det innan men ska vi ha den tonen så
Det är ju möjligt men det hör också till saken att du genomgående i tråden stavar och skriver sämre än en genomsnittlig 9-åring. Har inte velat nämna det innan men ska vi ha den tonen så
Ööö så säger man inte. Jag kan ju nästan ta det personligt!!!
Therese borde dra igång en egen Youtubekanal och starta "missbruksvloggen" där hon dokumenterar hur det är att leva med en "sociala medier missbrukare". Förmodligen hade hennes videos fått mångdubbelt fler visningar än Carl Fredriks lökiga skitkanal.
Edit: Hur går det med Therese skulder egentligen? Har den eminenta Runkbaronen gjort frugan skuldfri nu? Och vad hände med "knarket" han fick i brevlådan får några månader sedan?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!