2025-05-04, 13:08
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Ingen är gladare än Rask, att ännu ett arv är på väg

Hålla sig flytande tack vare att släktingar dör. En riktig man den där Rask.
Citera
2025-05-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Tur att han sammanfattade hela situationen för femte gånger på tre dagar om någon hade missat. Instagramstoryn: https://ibb.co/4wdFy3Gc

Now it räcks, Baronen.

EDIT: ”Vi fick lägga allt åt sidan i en vecka”… Ja för Baronen hade ju så mycket annat att göra Jävla farfar som förstörde hans sovmorgnar!

"Det är såhär livet ska levas" Rask! Det finns mycket mer som händer där ute bortom dina väggar, om du bara visste.
Citera
2025-05-04, 13:11
Medlem
Citat:
Tur att han sammanfattade hela situationen för femte gånger på tre dagar om någon hade missat. Instagramstoryn: https://ibb.co/4wdFy3Gc

Now it räcks, Baronen.

EDIT: ”Vi fick lägga allt åt sidan i en vecka”… Ja för Baronen hade ju så mycket annat att göra Jävla farfar som förstörde hans sovmorgnar!
Allt det han räknar upp men en videojävel skall det ändå läggas upp!
Bättre han tar en paus ifrån sociala medier, en lååååång paus!
Citera
2025-05-04, 13:15
Medlem
Citat:

Now it räcks, Baronen.

Konklusion: Det här är ett rop på sympati!
Citera
2025-05-04, 13:23
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:

Now it räcks, Baronen.

Varför tar han med att hans farfar inte hade försäkring?
Hade väl räckt med "det var krångligt att lösa sjuktransport hem, men efter 1 vecka kom han äntligen hem"
Rask blir helt förstörd av detta, men saknar totalt förståelse att detta även påverkade Rasks pappa. Rask pappa har ju självklart starkare band till farfar än rask har.
I december 2023 gick mormor bort, i april 2025 blir morfar sjuk "man hinner inte landa" enligt rask. Är "landa" när man slutat känna sorg eller? För det kan ta allt ifrån år till aldrig.
Och han mådde ju tillräckligt bra för att pumpa ut videos och förtala andra människor utan problem under 2024.

Jag tror rask mår dåligt nu för att allt han gjort under 2024 kommer ifatt honom.
Han kan inte längre blunda för att de läckta sexvideorna är hans fel, han kan inte längre ducka för att han var otrogen, han kan inte längre komma undan med förtal, och arvs pengarna är brända på skit. Och han har inga bevis emot cluee och ska enligt hans egna ord radera sin youtube kanal.

Att morfar är sjuk säkert jobbigt, men det är bara toppen på isberget. Något rask nu använder för att slippa ta ansvar
Citera
2025-05-04, 13:29
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
en video om hur trobo är hemska eftersom de inte var okej med att han lämnade nycklarna för sent.
Lämnade han nycklarna alls på fredagen?
För de kanske ville göra besiktningen på fredagen så nya hyresgäster kunde flyttat in under helgen?

Där kanske vi har kvällens kioskvältare!!
"Jag lämnar nycklarna till Trobo, men där var stängt när jag åkte dit"
Citera
2025-05-04, 13:43
Medlem
Citat:

Now it räcks, Baronen.

Varför han varit så inaktiv beror nog mer på att han inte vågar pratar om Chrippa längre efter nya anmälningarna om förtal kommit in, och alla hans andra "projekt" typ renoveringarna osv har gått skit med visningar och att han inte vågar svara på Cluee och Skilleras, han försöker hålla sig undan med ursäkter, först skylla på att Cluees pappa gått bort, sen funkade inte det nu drar han upp sina egna gamla grejer från 2023 som ursäkter.
Senast redigerad av HeltVild 2025-05-04 kl. 13:46.
Citera
2025-05-04, 13:44
Medlem
Hillsongsekts avatar
Snälla någon. Baronen är ingen bondskurk.

Han gör allt för att parera det han upplever som mest akut hot fär stunden Just nu är det cluee och skilleras krav på ursäkt eller bevis.

Han var lika fantasilös när han pga porrskadad och sexmissbrukare var otrogen. Då var det farfars död och dotters sjukdom.

Men han kommer ändå se sin värld brinna innan året är slut.
Citera
2025-05-04, 14:13
Medlem
Slussenyaos avatar
Ja shit, det är bäst han börjar skicka lite dick pics till olika vin tanter. Det blir så när det är mycket i hans liv!
Istället för att ta hand om sorgen eller familjen så blir det smyga med olika tanter på luren och beställa droger. Kanske därför han går på sparlåga.

Usch vilket kräk han är ÄckelBaronen!! Radera kanalen bara
Citera
2025-05-04, 14:15
Medlem
Hur gick det förresten med "resan" vi skulle få följa med på om hur tessan skulle bli skuldfri där Rask lovade att redogöra allting och den skulle börjat i Januari lovade han?
Citera
2025-05-04, 14:52
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Där kanske vi har kvällens kioskvältare!!
"Jag lämnar nycklarna till Trobo, men där var stängt när jag åkte dit"
”Trobo är hjärtlösa kräk! Kräver mig på nyckel när jag vakar vid sidan av min älskade morfar!”

Att han skulle svara Axel eller Cluee finns inte. Har han två hjärnceller kvar förstår han att han är överbevisad och sätter sig i vitrinskåpet och skäms! Därefter raderar han sin kanal.
Citera
2025-05-04, 15:04
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Trobo är hjärtlösa kräk! Kräver mig på nyckel när jag vakar vid sidan av min älskade morfar!”

Att han skulle svara Axel eller Cluee finns inte. Har han två hjärnceller kvar förstår han att han är överbevisad och sätter sig i vitrinskåpet och skäms! Därefter raderar han sin kanal.

Han borde oroa sig mer för vad Medviktarna pysslar med. Rask kommer behöva vård efter som är klara med honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in