Citat:
Ursprungligen postat av
Hugin86
Tänk alla saker han sagt om sin far
Han söker stjärt-snusk, de hittas dildos hos han, pedo medelande, och gud vet mer han sagt
Sen magmys kille
Pissa på magar, boxa knivar, spruta på magar
Chrippa
Han knullar i 5 dagar med linnea och sen knullar Julia.
Sist men inte minst lennart
Runkades i tält och skickade kuk bilder och bad om fitt bilder
Finns säkert någon mer som jag ej kommer på nu.
Någon mer som ser mönstret
Om man tillämpar samma moral som gäller för gemene man så är det minst lika gränslöst hänga ut (andras och egna) privata konversationer (inklusive sexuella) som att vara otrogen.
Att Rask får smaka på tillbakakaka är inte konstigt. Det konstiga är att hantera det så uselt efter att ha hängt ut andra i tio års tid.
Märkligast är "ni vet inte vår överenskommelse, tänk om vi gör så här för att kåta upp varandra" när han själv på sin kanal skyllt på trångboddhet, frugan, dödsfall och sjukdom inom familjen och allt möjligt.
Ljug rejält och trovärdigt om det ska ljugas.
Det effektiva hade varit att på Instagram "Erkänner jag inte räknade med att en viss konversationen skulle landa i Chippas händer. Till skillnad från att han tror jag går runt med ångest över att en influencer kommer bli exposed för en isolerad engångs-sexchatt med en "Å" så kan jag innan videon släpps gå ut med att det gäller mig och var rent förspel mellan mig och min fru. Vi har varit ihop i hela vårt vuxna liv men inte tid låtsas vara främlingar som möts i en bar.".
EDIT: Förmodligen inte en trovärdig lögn T hade gått med på, dock. Hon må vara väldigt ovillig att bryta upp när det går att förlåta, men inte under en så snäv tidsram som en post på Instagram till en video.