2025-04-24, 18:11
Medlem
Slussenyaos avatar
Det är så sjukt att den KontrollerandeOtrohetsBaronen kan va 20k visningar! Är det så många som tittar på det tjackskadade skelettet? Hoppas han går UNDER innan sommaren. Får någon megapsykos på barnens adhd medicin
Citera
2025-04-24, 18:51
Medlem
GreenBatterys avatar
Egentligen är det ju självklart att det står ”BLÄÄ!” på hans hemsnickrade terapiprojekt västen.

Han är ju en pervers porrskadade ÄckelBaron så det är ju rimligt!

Här kommer ”BLÄÄ!”

Ridå.
Citera
2025-04-24, 19:54
Medlem
Hugin86s avatar
Tänk alla saker han sagt om sin far

Han söker stjärt-snusk, de hittas dildos hos han, pedo medelande, och gud vet mer han sagt

Sen magmys kille

Pissa på magar, boxa knivar, spruta på magar

Chrippa
Han knullar i 5 dagar med linnea och sen knullar Julia.

Sist men inte minst lennart

Runkades i tält och skickade kuk bilder och bad om fitt bilder

Finns säkert någon mer som jag ej kommer på nu.

Någon mer som ser mönstret
Citera
2025-04-24, 20:00
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Som jag njuter av bajsmannens motgångar, han är så värd det..

Det är på grund av Baronen som jag numera är helt utvilad på jobbet. Den senaste tiden har jag somnat med ett leende på läpparna, tankarna på Baronens lidande vaggar mig till sömns.

Koprofagen från Trosa har ett helvete nu, både privat och yrkesmässigt, om man nu kan kalla det han gör för "yrke".
Han är sönderstressad pga att alla ifrågasätter hans lögner, hans tittare sviker honom och ekonomin sviktar. Lägg därtill på att nya kreatörer sågar honom längst fotknölarna i sina videos, så lär det nog bli en tripp till psykakuten i Trosa snart.
Citera
2025-04-24, 20:29
Lite roligt att Rask ändå haft fler visningar på senaste videon på ett dygn, än vad Anjo haft på sin, som han la upp för två dygn sedan
Det måste skava för Anjo
Citera
2025-04-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lite roligt att Rask ändå haft fler visningar på senaste videon på ett dygn, än vad Anjo haft på sin, som han la upp för två dygn sedan
Det måste skava för Anjo
Anjo kanske inser hur jäkla tråkig personlighet både han och Lisen har. Det är ingen sampev2 eller Emil Hansius vi har att göra med eller för den delen Chrippa. Dom kan underhålla, och då ogillar jag Chrippa ska vi ha sagt.
Citera
2025-04-24, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86

Han söker stjärt-snusk, de hittas dildos hos han, pedo medelande, och gud vet mer han sagt

Sen magmys kille

Chrippa

Baronen i Trosa är helt klar sexfixerad på ett primitivt sätt, sådär som man va precis när man kommit in i puberteten. Nånstans där i tonåren stannade Rasken i sin mentala utveckling och trots att han är 35 år gammal har han inte lyckas ta sig vidare därifrån.
Citera
2025-04-24, 22:44
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86

Sen magmys kille

Chrippa

Om man tillämpar samma moral som gäller för gemene man så är det minst lika gränslöst hänga ut (andras och egna) privata konversationer (inklusive sexuella) som att vara otrogen.

Att Rask får smaka på tillbakakaka är inte konstigt. Det konstiga är att hantera det så uselt efter att ha hängt ut andra i tio års tid.

Märkligast är "ni vet inte vår överenskommelse, tänk om vi gör så här för att kåta upp varandra" när han själv på sin kanal skyllt på trångboddhet, frugan, dödsfall och sjukdom inom familjen och allt möjligt.

Ljug rejält och trovärdigt om det ska ljugas.

Det effektiva hade varit att på Instagram "Erkänner jag inte räknade med att en viss konversationen skulle landa i Chippas händer. Till skillnad från att han tror jag går runt med ångest över att en influencer kommer bli exposed för en isolerad engångs-sexchatt med en "Å" så kan jag innan videon släpps gå ut med att det gäller mig och var rent förspel mellan mig och min fru. Vi har varit ihop i hela vårt vuxna liv men inte tid låtsas vara främlingar som möts i en bar.".

EDIT: Förmodligen inte en trovärdig lögn T hade gått med på, dock. Hon må vara väldigt ovillig att bryta upp när det går att förlåta, men inte under en så snäv tidsram som en post på Instagram till en video.
Senast redigerad av Spritnota 2025-04-24 kl. 22:52.
Citera
2025-04-24, 23:19
Medlem
Spritnotas avatar
Jag tror att T i nutid på riktigt fått ett meddelande av någon som "kolla vilka bilder din man gillat, stackars dig" och genuint känner sig obekväm få det påpekat att hon är en dörrmatta (och har själv har varit digitalt otrogen då hennes man tar henne för givet).

Budskapet Rask ger henne är att hon är den vackra perfekta livskamraten. Hans misstag beror på bekräftelsesbehov från otrygg barndom och yttre faktorer som dödsfall. Han jobbar på det där, att göra skillnad på yttre och inre faktorer men ibland blir det tillfälliga fel, no big deal, hans shadow work medger snedsteg. "När du var otrogen, var det inte för att du inte älskade mig, du befann dig på en dålig plats och jag förlät och förstod DIG älskling".
Senast redigerad av Spritnota 2025-04-24 kl. 23:26.
Citera
2025-04-24, 23:24
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Ny video av herr och fru Medvikt inkl IG-kvinnan!! Nu är det svettigt i runkbåset tror jag 😂😂
https://youtu.be/_N9pVx2LFn8?si=xaticyi7vkLARVla
Citera
2025-04-25, 00:08
Medlem
Daym-Krytjs avatar
HAHAHA den där norrlänningen är ju skitkul! "Det är ingen som vill betala 30.000 för att se hans kuk"

Sant. Skulle dock betala 30.000 för att slippa se den.
Citera
2025-04-25, 00:13
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Är hon snygg?

Jaaa mer info om åsa tack alla som vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto