2025-04-07, 11:56
Medlem
Kommer senaste videon gå över näst senaste videon i visningar??
Citera
2025-04-07, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Kommer senaste videon gå över näst senaste videon i visningar??

Känns tveksamt. Vissa gav säkert den första renoveringsvideon en chans och nu måste ju en större procent av dem tappat intresse för att ge den andra en chans.
Citera
2025-04-07, 15:38
Medlem
Inte ens uppe i 10 000 visningar än på hans senaste jättedåliga video. Det här lär bli ett årssämsta.

Gillar även kommentarerna om att han borde ta hjälp av Let’s feast, som han känner och som är hans bästa vänner. Det är rätt uppenbart att något har skurit sig mellan dem under den senaste tiden, men Baronen håller skenet uppe och låtsas inte om det. Försöker förklara bort varför hans renoveringskunniga bästa vänner inte hjälper honom genom att hävda att hans renoveringsvideor blir roliga för att han är okunnig.

Rask ombeder sina tittare att pusha hans videor så fler hittar hans nya content. Det känns precis som ett sånt tillfälle där Let’s feast, hans bästa kompisar som just nu pushar en massa renoveringscontent, borde komma in och uppmana deras följare att gå in och även titta på deras väns renoveringsserie. Men icke. Det är talande tycker jag.

Feastarna vill inte ha någonting med Carl-Fredrik att göra. De har så lite till övers för honom att de inte ens kan mäkta med att ge honom en shoutout när han behöver en push.
Citera
2025-04-07, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Inte ens uppe i 10 000 visningar än på hans senaste jättedåliga video. Det här lär bli ett årssämsta.

Gillar även kommentarerna om att han borde ta hjälp av Let’s feast, som han känner och som är hans bästa vänner. Det är rätt uppenbart att något har skurit sig mellan dem under den senaste tiden, men Baronen håller skenet uppe och låtsas inte om det. Försöker förklara bort varför hans renoveringskunniga bästa vänner inte hjälper honom genom att hävda att hans renoveringsvideor blir roliga för att han är okunnig.

Rask ombeder sina tittare att pusha hans videor så fler hittar hans nya content. Det känns precis som ett sånt tillfälle där Let’s feast, hans bästa kompisar som just nu pushar en massa renoveringscontent, borde komma in och uppmana deras följare att gå in och även titta på deras väns renoveringsserie. Men icke. Det är talande tycker jag.

Feastarna vill inte ha någonting med Carl-Fredrik att göra. De har så lite till övers för honom att de inte ens kan mäkta med att ge honom en shoutout när han behöver en push.

Lets feast har väl också dåligt med visningar? Inte minst i förhållande till antalet prenumeranter.
Citera
2025-04-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Lets feast har väl också dåligt med visningar? Inte minst i förhållande till antalet prenumeranter.

Ser relativt stabilt ut ändå. Sedan tror jag att de även gör pengar på annat. Såsom marknadsföring. Förr i tiden hade de egna läsksorter etc. De är inte beroende av visningar på samma sätt som Bajsmannen.

Tycker även det är intressant när han säger att det är ett medvetet val att göra content där han på förhand vet att visningarna kommer minska kraftigt. Har han verkligen utrymme att göra videor som inte betalar sig? Han har en familj att ta hand om.

Jag tror sanningen är att Baronen och Anjo är under utredning för grova förtal gentemot Linnea. Detta stöds även av att Baronen efterfrågade om följarna kunde skicka bevis på när Linnea förtalat honom. Baronen hoppas på att de även denna gång ska kunna få målet avskrivet p.g.a ”internettjafs”, och han kommer inte säga någonting om utredningen för att han då skulle behöva erkänna att alla som påpekat att hans drev mot Chrippa och Linnea var brottsligt faktiskt hade rätt.
Citera
2025-04-07, 16:13
Medlem
Citat:

Jag tror sanningen är att Baronen och Anjo är under utredning för grova förtal gentemot Linnea. Detta stöds även av att Baronen efterfrågade om följarna kunde skicka bevis på när Linnea förtalat honom. Baronen hoppas på att de även denna gång ska kunna få målet avskrivet p.g.a ”internettjafs”, och han kommer inte säga någonting om utredningen för att han då skulle behöva erkänna att alla som påpekat att hans drev mot Chrippa och Linnea var brottsligt faktiskt hade rätt.
Här är nog en stor anledning till att det plötsligt blev aktuellt med feelgood och körkortsspackling samt offentlig avbön gällande "dåliga vibes"
Först blir han placerad av Trobo, sen blir han förhoppningsvis placerad av kriminalvården. Får det gå till så här!!??
Citera
2025-04-07, 16:27
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ser relativt stabilt ut ändå. Sedan tror jag att de även gör pengar på annat. Såsom marknadsföring. Förr i tiden hade de egna läsksorter etc. De är inte beroende av visningar på samma sätt som Bajsmannen.

Tycker även det är intressant när han säger att det är ett medvetet val att göra content där han på förhand vet att visningarna kommer minska kraftigt. Har han verkligen utrymme att göra videor som inte betalar sig? Han har en familj att ta hand om.

Sent ska syndaren vakna, 2025 bästa sändningstid.

Bajsbaronen, how do u plead?

Får vi dom två största mobbarna på yt dömda så tror jag det föralltid kommer att förändra klimatet på yt.

8k views.. NÄSTAN så man tycker synd om svinpälsen, men bara nästan

Kommer han ha råd med dubbla hyror nu? Eller förlitar han sig helt svärfars försörjningsförmåga?
Citera
2025-04-07, 16:56
Medlem
Varför "fixar" Rask sitt hus med kameran i ena handen?
Är ju helt värdelöst att "arbeta med 1 hand"...?

Sprutar grädde ståendes i dålig ställning in i väggen... och säger "STANNA DÄR"??
(Är väll bättre att ta på sig handskar än att hålla på med 1 hand?
Citera
2025-04-07, 16:58
Medlem
Kom nyss samtidigt på att
"Rask ska göra om sin kanal"
Han har gjort det 500 gånger? Är inte första gången han försökt flytta fokus
Citera
2025-04-07, 17:07
Medlem
Djungelskribentens avatar
Mycket att kommentera angående senaste mögvideon, så jag fokuserar på två citat som kom tätt inpå varandra.

Rask filmar golvlisten och då syns helt plötsligt en gammal snus. Då säger han något i stil med att ”ibland när man älskar med en kvinna så råkar det slip out en snus och då hamnar de på golvet”. Så jävla vidrigt. Först och främst så trodde jag att han hade slutat kasta gamla prillor omkring sig, men tydligen inte. Och sättet han beskriver det på. YUCK!

Sedan filmar han den obäddade sängen utan underlakan och med täcken och lakan huller om buller. Då säger han ”jag ska bädda när jag är klar med det här, vi har faktiskt sovit i en obäddad säng i flera flera dagar nu”. Vad menar han? Har de på riktigt sovit utan lakan, underlakan, örngott etc för att de är för lata för att bädda?! WT
Citera
2025-04-07, 17:38
Medlem
GreenBatterys avatar
Viktigast av allt är att fota den dagliga spegelbilden av en snart 35-åring jättebebis som tror att han är lika cool som när han var 15.

Maken till stolpskott finns inte! Möjligtvis släkten då som inte kan få honom att förstå att han gör bort hela släkten med sitt pinsamma liv.

Ridå.
Citera
2025-04-07, 17:55
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Inte hört nåt på länge om gamla lägenheten. Varför fixar han inte till den och försöker få ner återställningskostnaden?

Han är helt okapabel till allt! Kul när han hängde penseln på utsidan av burken och tyckte det var smart…

HushållspappersBaronen!

För han har ljugit om räkningen, och har väl max räknat upp 6 saker som ska åtgärdas. Det är en stor bluff! Så slipper han betala in dom pengarna till hennes skuld.
Han visar för fan bilder på sin kuk och släpper filmer på han och hans fru, spelar upp ljud meddelande och konversationen. Men varken kontraktet på huset, eller räkningen från trobo.
Allt är en lööööögn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in