2025-04-23, 19:58
Medlem
Vem tror ni det är David kallar imorgon för Judas? Kan det vara Aron som sinkat laget?
Citera
2025-04-23, 20:21
Medlem
Crapmagics avatar
Christoffer Jarneståhl är Jake Loyd https://new-cdn.mamamia.com.au/mamam...4861847228.jpg och stämningen runt
sith-bordet var åt helvete!

Han gnäller över att han inte orkar pizzan? eller vad vill han?
Ett annat fanskap sitter och knaprar Zovjiet (slumpen att dom satt ihop) och mig i örat
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-23 kl. 20:26.
Citera
2025-04-23, 20:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jaha, så Toni och Amanda får inte sova med de andra i laget utan tvingas kampera en liten bit bort under ett eget myggnät.
Så kan det gå när man knullar, antar jag.
Vem är Amanda sedan Amanda åkte hem? vi måste utse en ny Amanda
Citera
2025-04-23, 20:31
Medlem
fonders avatar
Hur tänker produktionen då de fyller på Syd ytterligare när det är Nord som har brist på människor?! När guldbiljetten dök upp på Gränslandet så tänkte jag att de har lagt till biljetten i efterhand bara för att fylla på hos tomma Nord, men tydligen inte.
Citera
2025-04-23, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Hur tänker produktionen då de fyller på Syd ytterligare när det är Nord som har brist på människor?! När guldbiljetten dök upp på Gränslandet så tänkte jag att de har lagt till biljetten i efterhand bara för att fylla på hos tomma Nord, men tydligen inte.

Anders Lundin tänker att Kais och co får köttet de så desperat behöver om Pontus eller någon annan skickas dit.

Anders vill att de ska hålla käften, sitta ner och äta varandra. Helt rätt.
Citera
2025-04-23, 20:38
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Anders Lundin tänker att Kais och co får köttet de så desperat behöver om Pontus eller någon annan skickas dit.

Anders vill att de ska hålla käften, sitta ner och äta varandra. Helt rätt.

Nja, oavsett vad man tycker om Nord så är det ett väldigt konstigt agerande.
Citera
2025-04-23, 20:39
Medlem
Loikkaris avatar
Vilken knällspik Aron är, ingen fel på durian. Det kanske inte doftar så himla gott men helt ätbart. Har ätit flera gånger bara man förbiser doften. Hela mat grejen var för att skapa osämja.
Citera
2025-04-23, 20:44
Medlem
Crapmagics avatar
Varför spoilar Robinson för grejer som inte har hänt på gränslandet ännu , att det har dykt upp nån ny kvinna som jag måste förfölja på nätet (play) innan söndagens utsändning och hon verkar vara en alpha av råge, överblivet mög från tidigare säsonger, men fortsatt inga åldringar från 90-talet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-23 kl. 20:47.
Citera
2025-04-23, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
De ville väl inte fylla på i Nord eftersom alla som kommer in där åker ut med huvudet före ändå.
Citera
2025-04-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför spoilar Robinson för grejer som inte har hänt på gränslandet ännu , att det har dykt upp nån ny kvinna som jag måste förfölja på nätet (play) innan söndagens utsändning och hon verkar vara en alpha av råge, överblivet mög från tidigare säsonger, men inga från 90-talet
Det finns ingen sändning på söndagar nu för tiden utan det är måndag-torsdag som gäller.
Citera
2025-04-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
De flesta tävlingar både i Robinson och gränslandet är läggmatcher. Kul…
Undrar hur de ligger till med tittarsiffrorna den här säsongen. Det känns lite avslaget i diskussionsforum och liknande jämfört med tidigare säsonger. Gustav Carlsson har verkligen kört konceptet i botten. Synd, för det enda som kommer att hända är att de säger att det är omöjligt att göra rätt och lägga ner skiten.
Citera
2025-04-23, 20:51
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Det finns ingen sändning på söndagar nu för tiden utan det är måndag-torsdag som gäller.

Måndag till fredag är det, förra veckan gjorde de ett undantag av någon anledning eller av misstag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in