2025-05-15, 20:43
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Aron, han sa ju det. Som tur fick han träff i tavlan men långt från bullsey

Han funderade på att missa, men fattade väl till slut beslutet att vinna?
2025-05-15, 20:50
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Han funderade på att missa, men fattade väl till slut beslutet att vinna?
Kan vara så men lika väl att försökte missa tavlan helt, samma resultat ändå.
2025-05-15, 21:12
Medlem
BananaYoos avatar
Själv tycker jag att David är den som är mest underhållande och som dessutom inte gör allt för att spela någon den inte är. Han är säkert extremt irriterande att leva på en strand med, men det måste vara ännu mer irriterande att vara där med personer som enbart härdar ut för att få så många följare som möjligt i efterhand. Även om David är väldigt tveksam på många sätt så verkar han inte gå in i någon likes-persona som många andra. Jag ser hellre att de skickar 100% Davidar, alltså individualister, till Robinson än detta pack som är där "nu". Heil David, Andreas och Pål, de som verkar vara mest genuina och minst linslusiga även om Andreas borde vara den som är mest benägen att skådespela för att bibehålla det ekonomiskt gynnande Leksell-ryktet.
2025-05-15, 21:16
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Själv tycker jag att David är den som är mest underhållande och som dessutom inte gör allt för att spela någon den inte är. Han är säkert extremt irriterande att leva på en strand med, men det måste vara ännu mer irriterande att vara där med personer som enbart härdar ut för att få så många följare som möjligt i efterhand. Även om David är väldigt tveksam på många sätt så verkar han inte gå in i någon likes-persona som många andra. Jag ser hellre att de skickar 100% Davidar, alltså individualister, till Robinson än detta pack som är där "nu". Heil David, Andreas och Pål, de som verkar vara mest genuina och minst linslusiga även om Andreas borde vara den som är mest benägen att skådespela för att bibehålla det ekonomiskt gynnande Leksell-ryktet.

Även Andreas verkar vara följare-jagande, det sägs att han släppt en låt.

David och Pål är absolut bäst, är sig själva helt och hållet.
2025-05-15, 21:23
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Även Andreas verkar vara följare-jagande, det sägs att han släppt en låt.

David och Pål är absolut bäst, är sig själva helt och hållet.
Ja det kunde man ju ge sig fan på, håller också David och Pål högst, i dessa program håller jag alltid individualisterna högst. David ljuger nog inte när han kallar några brudar för instagramgänget eller vad det är, det tråkigaste med dagens realityserier är just denna tid vi lever i, mer eller mindre alla deltagare vill bli kändisar. Jag saknar vanliga svennar i dessa program, David är inte vanlig, Pål är mer vanlig.. eller i alla fall någon som man kan tolka de från början tagit in som någon random på gatan. Som visade sig vara väldigt speciell, men ändå mänsklig.
2025-05-15, 21:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
aron är rökt så fort andra får chansen. Han har målat sig i ett hörn.
Aron har en immunitet och klarar sig nog.
2025-05-15, 21:45
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Aron har en immunitet och klarar sig nog.
Han klarar två öråd, sen är det goodbye. Vill minnas att han har två kvar, klart han kan vinna fler.
2025-05-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Inte förvånad att Aron högg Simpa i ryggen, han är bredd att gå över lik för att ta sig till finalen om han lyckas ta sig dit. Var tydligen viktigare för Aron att rädda sin bromance Pontus.

Jag har stört mig förut på David, inte idag, jag gillar hans kommentarer om Aron.

Aron ser Simpa som en starkare motståndare än Pontus, det är trots allt nu en individuell tävling.
2025-05-16, 00:52
Medlem
fonders avatar
Skönt att strump-Simon åkte till Gränslandet, hoppas att han aldrig kommer tillbaka. Tråkigt att det vänt till Syd-psykopaternas fördel.
2025-05-16, 01:23
Medlem
Davids och Andreas tacksamhetsskuld varade inte så länge.
2025-05-16, 01:40
Medlem
Om jag vore sydpakten hade jag plockat ut Kais först. Om Kais åker tror jag Aron kommer få panik och spela sina amuletter i öråd efter öråd så plockar de honom sen när han spelat alla dom enkelt.
2025-05-16, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laken47
Om jag vore sydpakten hade jag plockat ut Kais först. Om Kais åker tror jag Aron kommer få panik och spela sina amuletter i öråd efter öråd så plockar de honom sen när han spelat alla dom enkelt.
Jag hade röstat ut Sophie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in