2025-04-23, 08:14
Medlem
DoktorNos avatar
Jag har vänt lite om David. Han är fortfarande en störig jävel med sina engelska floskler i var och varannan mening men den där Willy Wonka-synken gjorde att han seglade upp som en av de få jag kan heja på i fortsättningen.

Han satte ord på det som jag antar att de flesta tittare tänker, att det är jävligt trist att lagen fylls på med medlemmar som halkar in pigga och fräscha på olika bananskal när de andra redan haft ett par veckors umbäranden.

Undrar när Andrea och de andra småtjejerna inser vad Aron är för en fuling?

Och det ska till nån halvafrikan att skylla sina dåliga beslut på onda andar med att "det vilar en förbannelse över lag Nord"

Så jag hoppas att "gubbarna" David och Andreas håller sig kvar och att lillgrabben, influencertjejerna och föredettingar försvinner innan finalveckan samt att Angelica tar sig tillbaka från Gränslandet om hon nu är kvar där.
Senast redigerad av DoktorNo 2025-04-23 kl. 08:19.
2025-04-23, 08:55
Medlem
Andreas Hedenstedt vart hedersgäst och tyckte att det var skönt att äntligen få munnen full med nå't...

Negern kände sig kränkt vid matbordet!

Juliette hade nog hellre valt en bukake än sushi.
2025-04-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Det är precis så det blir med det här "pajiga" upplägget. Det säkraste sättet att vinna är att vara vältränad och tråkig och flyta med utan att sticka ut och vänta tills den fysiska finalveckan.

Skönt att David sade det högt hur misslyckat det är att Robinson är en orättvis lekstuga för föredettingar.

Har börjat gilla David mer och mer. Jag hoppas han vinner hela skiten.
2025-04-23, 11:27
Medlem
Jaha, så Toni och Amanda får inte sova med de andra i laget utan tvingas kampera en liten bit bort under ett eget myggnät.
Så kan det gå när man knullar, antar jag.
2025-04-23, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Hahha, idiot Sara. Tackar nej till en guldbiljett. Ahhahah, jisses. Hon har fått för många chanser, hoppas hon åker ut!

Mycket märkligt hur en person som tjatat konstant om hur mkt hon vill in i Robinson. Men sen huxflux ger hon bort den till Pontus bara så där,snacka om att glida på räkmacka.För övrigt ytterligare en tråkig deltagare.
2025-04-23, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Det är synd om Aron. Hans patetiska ego fick en törn. Klart han måste lipa i synken.
Och det går fortsatt inget bra för den forna lag Nord-ledaren när han valde något han trodde var dumplings. Där var man lite skadeglad men egentligen kunde de gott ha bjudit hela laget på bra mat eftersom de vann som ett lag.
2025-04-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Hur motiveras det att lag syd får en ytterligare deltagare när lag nord är så få och inte alla har åkt ut på läggmatch? Det är ju uppenbart att produktionen och Anders är irriterade och vill sätta dit men det blir ju fånigt när det är 9 mot fyra. Tidigare säsonger har de jämnat ut och/eller bytt över folk. I övrigt bör produktionen undvika sådana saker som förrädare om de inte gillar utfallet.
Det är totalt obegripligt att man väljer att ge lag Syd ytterligare en person.

Varför behövde de lägga till en femte deltagare till Gränslandet? Man kunde ha låtit de fyra att tävla sig in i vanlig ordning.
2025-04-23, 16:00
Medlem
lmao ungjäveln sitter och grinar efter minde än 24 timmar?
2025-04-23, 18:28
Medlem
De flesta tävlingar både i Robinson och gränslandet är läggmatcher. Kul…
2025-04-23, 19:31
Medlem
stolenChevys avatar
Tror ni att David gillar rökheroin? Skibum + Helsingborg liksom.
2025-04-23, 19:44
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Haha vad är det för jävla snubbe som beskriver en annan snubbe med "jättegullig" .. Softcore homos hela bunten. De suger väl varandras kukar hela nätterna.
2025-04-23, 19:52
Medlem
Lian.Vendls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
För att han spelar spelet i ett lekprogram?
Vad gråter folk om?

Han är en av få intressanta deltagare.

"Nobody likes a guy smarter than them" - Norm MacDonald

För att han blottar sin personlighet som manipulativ och falsk. Ingen du vill ha på din arbetsplats, det skapar bara problem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in