Citat:
Ursprungligen postat av
bridge
Omogen delux, beter sig som en 13-åring. Sjukt störande, garanterat oskuld, tjejer hatar så sprättiga och omogna killar.
Amanda gråter och ställer till scen runt en fisk. Snöflingegenerationen in da house!!! Dock idiotiskt att fiska så länge de inte kan göra upp eld, det kan jag instämma med.
Hoppas Andreas "psyko-dad" har fått hjälp, Karln mår ju inte bra, bara att göra en sån big-deal över eld mitt i natten och sen bryta ihop och gråta och lämna...
Sen reagerar snöflingegenerationen väldigt starkt igen, fan de borde bara skrattat åt det efter ursäkten och gått vidare.
När det handlar om överlevnad, då går det äta rå fisk/kött.
För ett tag sedan då tittade jag på filmen Alive, en verklighetsbaserad film där ett flygplan störtade i bergskedjan Anderna mellan Argentina och Chile. 45 personer som åkte med, bara 16 personer som överlevde när räddningen kom. De tog beslut att äta andra människor när de avlidit, ingen hade överlevt om de inte hade gjort detta. Tillbaka till Robinson..
Var inga fiskar, det var en hajunge som inte klarade sig De hade kunnat äta hajen utan att ha en eld. De valde kasta i hajen där den blir uppäten av fiskar eller andra djur. Väljer de hellre svälta än att äta, då ska de heller inte framöver gnälla pga brist på mat.