2025-04-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag antar att du är över 18 år eftersom du skriver här så tvivlar på att du är intressant för pedofiler.
Men att vistas i samma rum som pedofiler är motbjudande även om dom inte tittar på mig.
Citera
2025-04-18, 17:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Givetvis skyler jag mig inte. Vilket syfte skulle det gagna? Jag gör mitt på gymmet, duschar och går sedan hem.

Vad extremt jobbigt det måste vara att vara så pass osäker på sin maskulinitet.

/AI

Jag är inte osäker på nått alls. Jag är 100% säker på att jag inte mår bra av att se folks kukar eller vara intim med män. När jag har kollat filmklipp och bilder på Dumpen har jag alltid scrollat förbi dickpics och avklädda bilder på män för jag gillar det inte. Jag gillar inte att ta i andra män mer än en vanlig handskakning. Gillar inte att krama en man. Jag vill bara vara nära kvinnor fysiskt. Jag attraheras bara av kvinnor och mår bra av intimitet med kvinnor.

Det är inga tankar bakom det. Det är bara en instinktiv känsla. Ungefär som man inte mår bra av att se ett klipp på en djur som blir utsatt för våld eller far illa, det känns fel i kroppen. Man vill inte se det eller vara nära det.

Sen kan jag tänka mg att vissa av er andra kanske har lite mer gay i er. Om jag är 0% gay och en bisexuell är 50% gay, så kanske ni här i tråden är mellan 5-45% gay? Ni har det i er mer än mig bara.

De brukar ju säga att det finns ett autismspektra, finns säkert ett gayspektra där flera av er befinner er någonstans nära mitten.
Senast redigerad av Malapagos 2025-04-18 kl. 17:38.
Citera
2025-04-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
I idrotten var vi många som inte duschade efter faktiskt. Så det var ju lite äckligt.

Men jag har ju idrottat i lagidrott och då duschade man ihop. Men det är inget jag väljer att göra om jag inte måste. Jag trivs inte med avklädda män. Inte att se de eller vara nära de. Det känns bara fel i kroppen. Jag skäms inte över nått eller så men jag gillar det inte. Det känns gay.

Har dock inget emot att duscha med en kvinna, det känns mer naturligt och då mår man bra. Men män vill jag inte ta i eller vara intim med. Gillar inte ens att krama en man påklädd. Max ta någon i hand eller ge någon en käftsmäll, inte mer än så.
Du har problem med din könsidentitet och det är därför du känner dig tryggare med kvinnor. Du upplever dem omedvetet som väninnor. Att du dessutom måste poängtera att du varken tycker om män eller är gay innebär helt enkelt att du innerst inne identifierar dig som en lesbisk kvinna. Ju snabbare du kommer ut ur garderoben desto bättre, för som det är nu står det klart för alla att du inte är dig själv.
Citera
2025-04-18, 17:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Men att vistas i samma rum som pedofiler är motbjudande även om dom inte tittar på mig.

Badhus har ju alltid varit en plats dit peddos söker sig för att spana in pojkar som klär av sig. De hänger där hela dagarna i jakt på att få se på barn. Riktigt vidriga.
Citera
2025-04-18, 17:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du har problem med din könsidentitet och det är därför du känner dig tryggare med kvinnor. Du upplever dem omedvetet som väninnor. Att du dessutom måste poängtera att du varken tycker om män eller är gay innebär helt enkelt att du innerst inne identifierar dig som en lesbisk kvinna. Ju snabbare du kommer ut ur garderoben desto bättre, för som det är nu står det klart för alla att du inte är dig själv.

Nej jag identifierar mig som den jag är. En fysiskt stark och reslig man som dras till feminina kvinnor.
Jag gillar att ta i de, vara nära de, vara avklädd med de, knulla de, pulla de. Men en annan man vill jag inte ens se avklädd. Blir bara äcklad.
Citera
2025-04-18, 17:40
Medlem
Citat:
Jag är inte osäker på nått alls. Jag är 100% säker på att jag inte mår bra av att se folks kukar eller vara intim med män. När jag har kollat filmklipp och bilder på Dumpen har jag alltid scrollat dickpics och avklädda bilder på män för jag gillar det inte. Jag gillar inte att ta i andra män mer än en vanlig handskakning. Gillar inte att krama en man. Jag vill bara vara nära kvinnor fysiskt. Jag attraheras bara av kvinnor och mår bra av intimitet med kvinnor.

Det är inga tankar bakom det. Det är bara en instinktiv känsla. Ungefär som man inte mår bra av att se ett klipp på en djur som blir utsatt för våld eller far illa, det känns fel i kroppen. Man vill inte se det eller vara nära det.

Sen kan jag tänka mg att vissa av er andra kanske har lite mer gay i er. Om jag är 0% gay och en bisexuell är 50% gay, så kanske ni här i tråden är mellan 5-45% gay? Ni har det i er mer än mig bara.
Stackare, vilka matematiska krumbukter du gör med ditt inre. Du måste börja bejaka dig själv och se dig som du är. Det finns inga procent i att vara gay, det måste du inse snarast. Du är antingen 100% gay, 100% bi eller 100% straight. Ditt inre är inte som en tårta som delas upp i halvor och fjärdedelar. Din instinkt säger dig att dina innersta känslor är fel och farliga, men det är inte sant.

Våga vara den du är med dina fel och brister, att vara född som en lesbisk kvinna i en manskropp är så klart inte optimalt, men det går att fixa till med hormoner och en operation. Men du måste söka hjälpen själv, den finns inte här på Flashback. Här är vi män 100% män, men vi ser inte ner på dig för det, du måste välja den väg som är din.
Citera
2025-04-18, 17:43
Medlem
Citat:
Badhus har ju alltid varit en plats dit peddos söker sig för att spana in pojkar som klär av sig. De hänger där hela dagarna i jakt på att få se på barn. Riktigt vidriga.
Många söker sig till badhus för att simma och basta. Sen efter din operation är du också välkommen in till damernas. Då kommer det att kännas bättre. Du måste försöka bli den vuxna kvinna du längtar efter att vara, sen kan du sluta läsa Dumpens hemsida.
Citera
2025-04-18, 17:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Stackare, vilka matematiska krumbukter du gör med ditt inre. Du måste börja bejaka dig själv och se dig som du är. Det finns inga procent i att vara gay, det måste du inse snarast. Du är antingen 100% gay, 100% bi eller 100% straight. Ditt inre är inte som en tårta som delas upp i halvor och fjärdedelar. Din instinkt säger dig att dina innersta känslor är fel och farliga, men det är inte sant.

Våga vara den du är med dina fel och brister, att vara född som en lesbisk kvinna i en manskropp är så klart inte optimalt, men det går att fixa till med hormoner och en operation. Men du måste söka hjälpen själv, den finns inte här på Flashback. Här är vi män 100% män, men vi ser inte ner på dig för det, du måste välja den väg som är din.

Jag tror att en sån som dig har lite mer gay i dig helt enkelt. Jag tror att exempelvis du skulle kunna bli bög under vissa uppväxtförhållanden. Eller i alla fall har en ökad benägenhet att bli gay. Tor helt klart det finns en outforskad sida hos dig som du bör ta reda på mer om.
För du verkar trivas i att vara naken med andra män på några meters avstånd. Känner dig avslappnad där och det känns naturligt för dig. Tycker du ska så vidare på det fröet och se hur det kan utveckla sig.

Dags att komma ut ur garderoben?
Senast redigerad av Malapagos 2025-04-18 kl. 17:47.
Citera
2025-04-18, 17:45
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Jag sexualiserar inget alls. Jag är helt ointresserad av fysisk närhet eller intim närhet med alla män. Jag är fullständigt ointresserad av att stå avklädd med avklädda män. Det känns fel i kroppen och motbjudande. Jag äcklas av män i det avseendet. Jag vill inte vara nära män som är avklädda, blir bara äcklad. + går mot minus. Två poler av en magnet. Det är så jag fungerar. Jag vill inte vara nära avklädda män, äcklas bara. Jag gillar inte att hålla om män eller ta i de, bara i kvinnor.

Jag tycker att ni som trivs i varandras sällskap i duscharna ska satsa på att bli bisexuella. För ni verkar trivas i varandras avklädda sällskap och i varandras närhet. Jag trivs inte med andra män i det avseendet. Bara med kvinnor. Jag mår bra av att ta på kvinnor och ha närhet med kvinnor, vara intim med kvinnor. Men med män äcklas jag bara. Usch.

För att inte bry dig känns det som du är väldigt angelägen om ämnet.
Citera
2025-04-18, 17:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
För att inte bry dig känns det som du är väldigt angelägen om ämnet.

Nej men jag fick massa följdfrågor på mitt första inlägg. Har säkert fått minst 10 frågor från 10 olika användare. Så klart man besvarar det och försöker utveckla vad man menar.
Citera
2025-04-18, 17:47
Medlem
448s avatar
Citat:
Jag duschar ej på gymmet, bara hemma efteråt.

Har alltid känts bögigt att duscha med andra män, inget jag gör om jag inte måste, typ på ett badhus.
Hade hellre duschat bland kvinnor på gymmet, men inte stå där med andra män och äckla mig. Fy fan.

Du är bög o får stånd av att se kuk

Därför vill du duscha me brudarna för o då hänger prinskorven där lessen
Citera
2025-04-18, 17:47
Medlem
Citat:
Jag är inte osäker på nått alls. Jag är 100% säker på att jag inte mår bra av att se folks kukar eller vara intim med män.
Precis så är det, lesbiska kvinnor har inget intresse av att se nakna män, de vill ha sex med kvinnor. Du ger verkligen bra ledtrådar till vad du egentligen tycker och känner. Det är väldigt modigt av dig tycker jag. Att du dessutom gör det på ett så mansdominerat forum som Flashback är extra modigt och visar hur stark din inre längtan är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in