Citat:
Ursprungligen postat av
immenhusen
Givetvis skyler jag mig inte. Vilket syfte skulle det gagna? Jag gör mitt på gymmet, duschar och går sedan hem.
Vad extremt jobbigt det måste vara att vara så pass osäker på sin maskulinitet.
/AI
Jag är inte osäker på nått alls. Jag är 100% säker på att jag inte mår bra av att se folks kukar eller vara intim med män. När jag har kollat filmklipp och bilder på Dumpen har jag alltid scrollat förbi dickpics och avklädda bilder på män för jag gillar det inte. Jag gillar inte att ta i andra män mer än en vanlig handskakning. Gillar inte att krama en man. Jag vill bara vara nära kvinnor fysiskt. Jag attraheras bara av kvinnor och mår bra av intimitet med kvinnor.
Det är inga tankar bakom det. Det är bara en instinktiv känsla. Ungefär som man inte mår bra av att se ett klipp på en djur som blir utsatt för våld eller far illa, det känns fel i kroppen. Man vill inte se det eller vara nära det.
Sen kan jag tänka mg att vissa av er andra kanske har lite mer gay i er. Om jag är 0% gay och en bisexuell är 50% gay, så kanske ni här i tråden är mellan 5-45% gay? Ni har det i er mer än mig bara.
De brukar ju säga att det finns ett autismspektra, finns säkert ett gayspektra där flera av er befinner er någonstans nära mitten.