2025-04-18, 17:02
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du radar upp alla dom vanliga augment som bögar brukar komma med så fort man kritiserar något bögigt. Osäkra män, osäker i sin manlighet och att man är inte är så hetro som man tror.

Det är ju samma fenomen.Du är osäker i din manlighet och måste dra till med "bögeri".
Eller du är nog bara osäker som människa helt enkelt.
Vem bryr sig om alla andra i duschrummet nu råkar vara bögar, eller sossar. Bar de inte pratar i telefon jättahögt som om de håller ett fat i handen. Det är iofs samma människor som duschar i kalsonger.
Citera
2025-04-18, 17:02
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!

Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....

Som du sexualiserar nakna män låter det mer som att du är råbögen i denna tråden, jag ligger åtminstone i lä helt klart, och skulle nog till och med beskriva Rupol som straight i jämförelse med vad du uttryckt hittills.
Citera
2025-04-18, 17:10
Medlem
HighTechJunkies avatar
Citat:
Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!

Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....

Homofob eller bara rädd att få ribba av att duscha med andra män?

Som andra sagt så är det ju bara att sköta sitt. Man behöver inte stå och stirra på andras könsorgan. Det är aningen oförskämt faktiskt, även om jag själv tar det som en komplimang när någon spanar in aggregatet. Det kan man bjuda på. Tänker att det mest är pojkar som är osäkra på sin sexualitet och manlighet som oroas av sånt.
Citera
2025-04-18, 17:11
Medlem
Gothenburgers avatar
Nobody gives a fuck.

Fy fan, det märks sjukt tydligt att värnplikten varit borttagen i 20 år
Citera
2025-04-18, 17:12
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, .... Att duscha med kvinnor är en sak, det går.....

Vilket gym kan du duscha tillsammans med kvinnorna på?

En gång när jag var run 20 hyrde jag min flickvän och några kompisar gymnastikhallen och spelade innebandy efteråt duschade vi både killar och tjejer i gemensamt omklädningsrum och bastade tillsammans efteråt. Det var trevligt även om det verkligen inte var någon sexuell stämning .. hände tyvärr aldrig igen. Tränar jag med min tjej och vi är ensamma på gymmet duschar vi självklart tillsammans hemma är det lite för trångt och vi "duschar" i princip bara tillsammans för att kunna ha sex trots att det är mycket folk runt omkring
Citera
2025-04-18, 17:13
Medlem
Badhusen idag har blivit en träffpunkt för bögar sen bastuklubbar för bögar förbjöds 1987 ”Bastuklubbslagen”. Så att gå runt naken på ett badhus i duschen där man vet det kryllar av bögar och pedofiler är inget som lockar.
Citera
2025-04-18, 17:14
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är ju kontext-knutet. I duscharna på ett badhus SKA man vara naken. På Åhlens ska man det inte.

Att stå i fillingarna eller med barn överkropp på herravdelningen när man provar kläder ser jag inget konstigt med, men att strippa ner mer än badstrand kan jahålla med om kan vara lite mycket...
Citera
2025-04-18, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Som du sexualiserar nakna män låter det mer som att du är råbögen i denna tråden, jag ligger åtminstone i lä helt klart, och skulle nog till och med beskriva Rupol som straight i jämförelse med vad du uttryckt hittills.

Jag sexualiserar inget alls. Jag är helt ointresserad av fysisk närhet eller intim närhet med alla män. Jag är fullständigt ointresserad av att stå avklädd med avklädda män. Det känns fel i kroppen och motbjudande. Jag äcklas av män i det avseendet. Jag vill inte vara nära män som är avklädda, blir bara äcklad. + går mot minus. Två poler av en magnet. Det är så jag fungerar. Jag vill inte vara nära avklädda män, äcklas bara. Jag gillar inte att hålla om män eller ta i de, bara i kvinnor.

Jag tycker att ni som trivs i varandras sällskap i duscharna ska satsa på att bli bisexuella. För ni verkar trivas i varandras avklädda sällskap och i varandras närhet. Jag trivs inte med andra män i det avseendet. Bara med kvinnor. Jag mår bra av att ta på kvinnor och ha närhet med kvinnor, vara intim med kvinnor. Men med män äcklas jag bara. Usch.
Senast redigerad av Malapagos 2025-04-18 kl. 17:21.
Citera
2025-04-18, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Vilket gym kan du duscha tillsammans med kvinnorna på?

En gång när jag var run 20 hyrde jag min flickvän och några kompisar gymnastikhallen och spelade innebandy efteråt duschade vi både killar och tjejer i gemensamt omklädningsrum och bastade tillsammans efteråt. Det var trevligt även om det verkligen inte var någon sexuell stämning .. hände tyvärr aldrig igen. Tränar jag med min tjej och vi är ensamma på gymmet duschar vi självklart tillsammans hemma är det lite för trångt och vi "duschar" i princip bara tillsammans för att kunna ha sex trots att det är mycket folk runt omkring

Finns inget, och jag kan tänka mig att kvinnor inte vill stå och duscha med okända män.
Jag duschar helst med en kvinna eller ensam. Inte med andra män. Jag äcklas av fysik närhet med män och att stå avklädd med män. Nej, känns bara fel och gay.
Citera
2025-04-18, 17:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Badhusen idag har blivit en träffpunkt för bögar sen bastuklubbar för bögar förbjöds 1987 ”Bastuklubbslagen”. Så att gå runt naken på ett badhus i duschen där man vet det kryllar av bögar och pedofiler är inget som lockar.

Jag antar att du är över 18 år eftersom du skriver här så tvivlar på att du är intressant för pedofiler.
Citera
2025-04-18, 17:24
Medlem
Citat:
Jag sexualiserar inget alls. Jag är helt ointresserad av fysisk närhet eller intim närhet med alla män. Jag är fullständigt ointresserad av att stå avklädd med avklädda män. Det känns fel i kroppen och motbjudande. Jag äcklas av män i det avseendet. Jag vill inte vara nära män som är avklädda, blir bara äcklad. + går mot minus. Två poler av en magnet. Det är så jag fungerar. Jag vill inte vara nära avklädda män, äcklas bara. Jag gillar inte att hålla om män eller ta i de, bara i kvinnor.

Jag tycker att ni som trivs i varandras sällskap i duscharna ska satsa på att bli bisexuella. För ni verkar trivas i varandras avklädda sällskap och i varandras närhet. Jag trivs inte med andra män i det avseendet. Bara med kvinnor. Jag mår bra av att ta på kvinnor och ha närhet med kvinnor, vara intim med kvinnor. Men med män äcklas jag bara. Usch.
Snygg liknelse med magneten som jag förövrigt delar till 100%.
Citera
2025-04-18, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur gjorde du efter idrotten i skolan? Gick du runt och luktade svett resten av dagen för att du var för rädd för att visa pillesnoppen bland andra killar?

I idrotten var vi många som inte duschade efter faktiskt. Så det var ju lite äckligt.

Men jag har ju idrottat i lagidrott och då duschade man ihop. Men det är inget jag väljer att göra om jag inte måste. Jag trivs inte med avklädda män. Inte att se de eller vara nära de. Det känns bara fel i kroppen. Jag skäms inte över nått eller så men jag gillar det inte. Det känns gay.

Har dock inget emot att duscha med en kvinna, det känns mer naturligt och då mår man bra. Men män vill jag inte ta i eller vara intim med. Gillar inte ens att krama en man påklädd. Max ta någon i hand eller ge någon en käftsmäll, inte mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in