2025-04-19, 01:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag är stolt över min mus och döljer den inte.

Du duschar gärna med killar också med din stolta mus?
Citera
2025-04-19, 01:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Besöker badhus regelbundet både för att simma själv och för att bada med dottern. Senast idag åkte vi till ett hyfsat närliggande äventyrsbad faktiskt. Hittills har jag inte noterat att någon gör någon ansträngning för att skyla sig i kvinnornas bastu, dusch- och omklädningsrum. Å andra sidan så står vi ju inte och glor på varandra heller. Vi låter varandra duscha och byta om ifred.
I vårat lokala badhus finns särskilda omklädningsbås i omklädningsrummet för den som vill byta om helt privat. Men jag har hittills inte sett någon gång in eller ut därifrån.

Hur ser kvinnor under 40 ut mellan benen idag skulle du säga? Är det vanligt eller ovanligt med buske?
Citera
2025-04-19, 01:59
Medlem
bandspelarens avatar
Jag duschar och badar bastu på gymmet. det normala förfarandeti duschen är att man står med ansiktet mot dusche (väggen) eller bort ifrån. Man står inte och svängd mot andra. Jag brukar vända om och hänga i träningsutrymmet en stund till om det är flera i omklädningsrummet.
Citera
2025-04-19, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!

Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....
Du kan inte ha det lätt i livet med en sådan pervers bögskräck....
Du vet att det är det mest naturliga i livet med nakenhet!
Man är inte bög för att man duschar ihop....
Citera
2025-04-19, 02:13
Medlem
Avangards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Så du tror att all deras smuts sitter i kalsongerna?
Deras kuk eller rö blir väl knappast renare av att simma runt och svettas i en varm bassäng?
Tänk deras äckliga, svettiga fötter då?
Många pissar i vattnet i en bassäng, men det visste du nog.
Det är därför viktigt att duscha och rengöra anus innan man går ut och badar. Många struntar i det och bara hoppar i med kalsongerna under badshortsen, lortgrisar som gillar att bada i sitt eget träck.
Citera
2025-04-19, 02:14
Medlem
Är helt ointresserad av andra på badhuset, klär av mig naken, går till duschen, ser till att jag är ren innan jag badar och lika dant efter badet.

På gymmet har jag sällan sett någon som skyler sin kropp, varken bröst eller kön… inte jag heller.
Citera
2025-04-19, 02:44
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Så ska det vara, så gör även jag.

Enda stället man kan duscha länge ju. Slösa på sitt egna varmvatten glöm det.
Citera
2025-04-19, 03:17
Medlem
AlbusPercivals avatar
duschar bara med boxerna på, märker oftast att det är etniska svenskar som klär sig helt naken vilket jag tycker är äckligt.
Citera
2025-04-19, 05:40
Medlem
Här på vischan så är det naket eller försvinn. Dusch och bastu. Är man så rädd för något så normalt som en naken kropp så måste livet vara väldigt svårt.
Gäller både vid lokala badplatsen och lilla "badhuset". Folk duschar/bastar/solar naket och halvnaket hursomhelst. Ingen bryr sig, varken mormor 98 år gammal eller småglinen i grundbadet. Vi föds alla nakna.
Stor skylt på dörren till bastun (blandad förresten) med "INGA UNDERKLÄDER/BADKLÄDER" skylt under "INGEN ALKOHOL" skylten. Duger det inte så kan man gå hem igen eller ta en handduk om kuken är så liten att du måste gömma den.
Citera
2025-04-19, 06:08
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Om det nu skulle vara någon stackare som är pedofil där på duschanläggningen så lär det knappast beröra mig och dottern. Om denne inte visar någon som helst reaktion, det vill säga. Gör denne det, så blir det snabbt samtal till Fabror Blå och finkan för denne.

Att arabiska flickor ibland bär slöja är en tradition, och inte för att några män "blir kåta" av att se dem.

Men är det inte märkligt att du som förälder ska ha rätt att visa upp din nakna dotter inför främmande nakna män? Det borde förbjudet egentligen. Är det ingen som tänker på barnens väl i Sverige?

Vi har ju politiker som vill förbjuda krypterade chattar med anledning av barnporr, samtidig som de släpper vilda Afganer direkt från Batchabazi kulturen lösa på simhallarna.

Och då är det ju inte konstigt att det blir många samtal till din kompis farbror blå.
Citera
2025-04-19, 06:25
Medlem
Att bada i kommunala badhus är ytterligare en sak som förstörts av invandringen. Jag gör som man ska, dvs klär av sig naken, duschar och sen på med badbyxor innan jag går till basängen.
Efter bad, duschar naken, tar med handduk in i bastun - för att sitta på. Ytterligare en dusch efter bastun ovh sen påklädning. Detta är elementärt hyffs och hygien när många samsas om badhuset. Finns oftast även skrivet i badhusets ordningsregler.

Men, så har då olika folkgrupper fått för sig att man duschar och badar med underkläder under badkläderna. Nakenhet är förbjudet. En naken person anses pervers, som det verkar. Personalen bryr sig inte, har väl antagligen samma fel grundsyn ang hygien.

Nu kanske detta inte förekommer över allt, men jag har badat på lite olika platser i Sverige och upplevt detta äckliga förfarandet. Jag tänker inte anpassa mig till de nya ”reglerna” och kommer inte längre bada i kommunala badhus.
Citera
2025-04-19, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Det är uteslutande skäggbarn och andra sandnegrer som duschar med kläderna på. Har sett det på fler ställen än badhuset .
Tyvärr börjar det sprida sig till alla unga. Man drar sig numer att gå till badhuset pga av bristen på normal hygien. Sen tycker dårarna att det äckliga är att dusch naken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in