2025-04-18, 17:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Du är bög o får stånd av att se kuk

Därför vill du duscha me brudarna för o då hänger prinskorven där lessen

Nej jag får ingen erektion av män. Tvärt om faktiskt. Jag klarar knappt av att se andra mäns kukar utan att bli äcklad. Däremot mår jag bra av kvinnor.
Citera
2025-04-18, 17:49
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Om man har en liten pojksnopp förstår jag om man vill gömma den. Gå runt du som en flicka med din lilla hand över din skämssnorre.

Vi andra tror nog inte att folk sitter och stirrar som TS verkar göra.
Korrekt.

Dock med brasklapp för att man såklart inte går runt och bögflexar. Eller bögkollar. Man byter om och duschar och tänker varken på sin egen eller andras snoppar. Ingen bryr sig om du har stor, normal eller liten. Du borde inte heller göra det, i en icke-sexuell situation såsom herrarnas omklädningsrum.
Citera
2025-04-18, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Nej men jag fick massa följdfrågor på mitt första inlägg. Har säkert fått minst 10 frågor från 10 olika användare. Så klart man besvarar det och försöker utveckla vad man menar.
Du är så modig som vill utreda ditt inre. Bejaka att du är kvinna, det hade kunnat vara värre. Tänk om du hade haft lika mycket tankar och känslor för hästar eller katter. Fantiserat lika mycket om kukar i stall och ridhus eller smekt okända katter på stan. Det hade väl varit jobbigt?
Citera
2025-04-18, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Precis så är det, lesbiska kvinnor har inget intresse av att se nakna män, de vill ha sex med kvinnor. Du ger verkligen bra ledtrådar till vad du egentligen tycker och känner. Det är väldigt modigt av dig tycker jag. Att du dessutom gör det på ett så mansdominerat forum som Flashback är extra modigt och visar hur stark din inre längtan är.

Lesbiska kvinnor vill inte se män nej för att de attraheras av kvinnor. Och jag attraheras också bara av kvinnor, jag vill inte se män. Jag är en man som bara trivs intimt med kvinnor. Men du har uttryckligen beskrivit att du trivs och känner dig hemma bland nakna män. Det är en naturlig plats för dig har du påstått. Därför tror jag att en del av dig faktiskt attraheras eller har potential att sexuellt attraheras av män, på riktigt.
Citera
2025-04-18, 17:56
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jag vistas en del med båt i skärgården och det har hänt många gånger att det till och med är gemensam dusch och bastu för båda könen. Mycket trevligt.

Sjukt larvigt att ens fundera i banorna att inte våga duscha med andra män! Och att "hålla för" kuken... Hur skulle jag kunna göra det, som har en 30-40 cm lång i slakt läge. Så stora händer har jag inte.
Citera
2025-04-18, 18:01
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Nej men jag fick massa följdfrågor på mitt första inlägg. Har säkert fått minst 10 frågor från 10 olika användare. Så klart man besvarar det och försöker utveckla vad man menar.

Du startade tråden..
Citera
2025-04-18, 18:03
Avstängd
Citat:
Lesbiska kvinnor vill inte se män nej för att de attraheras av kvinnor. Och jag attraheras också bara av kvinnor, jag vill inte se män. Jag är en man som bara trivs intimt med kvinnor. Men du har uttryckligen beskrivit att du trivs och känner dig hemma bland nakna män. Det är en naturlig plats för dig har du påstått. Därför tror jag att en del av dig faktiskt attraheras eller har potential att sexuellt attraheras av män, på riktigt.
Lesbiska kvinnor attraheras av andra kvinnor och har ofta ett hat mot män. Det är bara att markera en ✔️ i box efter box i ditt inre. Där finns en lesbisk kvinna redo att möta världen. Ditt hat mot män är dubbelt, du känner både det hat som lesbiska kvinnor bär på, men du känner även att andra män påminner dig om den kropp som blivit ditt fängelse. Det är därför du är så 😡. Du låter det gå ut över mig, men det gör inget för jag känner din längtan och förlåter dig. Jag påminner dig om den man du inte vill vara.
Citera
2025-04-18, 18:16
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag vistas en del med båt i skärgården och det har hänt många gånger att det till och med är gemensam dusch och bastu för båda könen. Mycket trevligt.

Sjukt larvigt att ens fundera i banorna att inte våga duscha med andra män! Och att "hålla för" kuken... Hur skulle jag kunna göra det, som har en 30-40 cm lång i slakt läge. Så stora händer har jag inte.

Har man polare som vägrar att bada bastu så kan man stämpla "homosexuell" i dennas personakt
Citera
2025-04-18, 18:17
Medlem
Man duschar för att bli ren, dvs hygieniska skäl och för respekt av andra i badhuset. Hur kan man tycka det är jobbigt? Klarar man inte av att duscha av sig ordentligt har man inget på badhuset att göra.

Är man bekväm i sig själv så bryr man sig inte om att andra duschar i närheten. Bryr man sig till en sådan grad att man känner sig obekväm och måste skapa en tråd om hur jobbigt det är - ja det känns väldigt gay.
Citera
2025-04-18, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Nej han har jag inte sett. Men ibland har jag med mig frukt i min väska och ser då till att ta med några extra ifall någon annan vill ha. Men min egen banan får ingen smaska på i omklädningsrummet dock!
Det är generöst! Sitta å skala apelsin med handduken hängandes runt axlarna naken med breda ben så snorren hinner lufta ordentligt!
Citera
2025-04-18, 18:34
Medlem
Reflekterar väl inte över att de andra är nakna, man ska ju bara duscha? Är ju inte så att man spanar in andras kukar eller gör du det TS? Känns gay att täcka könet, är du homo?
Citera
2025-04-18, 18:34
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?
Åk hem till öknen. Hej då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in