2025-03-31, 22:52
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vad såg jag precis??
Hanna ERKÄNNER att hon gör fel ibland och INTE har stenkoll på barnsäkerhet (det där med persiennsnöret).

Är fasen första gången i historien detta sker! Mycket bra Hanna Supermum, mer av sånt vill vi se!!
Sådär gör ju HT hela tiden. Säger att hon vet att de gör något som inte är bra för L men gör det ändå.
Citera
2025-03-31, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alizees
Håller med. Jag blev uppriktigt glad att se att hon tog till sig av det folk skrev och inte stampade hårt i golvet utan visade och förklarade så att andra slipper göra samma misstag.

Ja men verkligen. Jag blev jätteglad också att hon tar upp det för jag tror att det är en grej som är lätt att missa för många. Man stoppar i sina lock i elkontakterna och skyddar hörnen på borden men just snören är lätt att förbise.
Citera
2025-03-31, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Sådär gör ju HT hela tiden. Säger att hon vet att de gör något som inte är bra för L men gör det ändå.

Nu var jag inne på just barnsäkerhet och där erkänner Hanna aldrig några brister, förrän idag. Skitsamma om ungen äter risifrutti från morgon till kväll men snören, hörn etc är viktigare. Och där erkände hon äntligen att hon inte har full koll.
Ett steg i rätt riktning i mina ögon.
Citera
2025-04-01, 08:44
Medlem
"Ska vi sitta i bärselen?" Är alltså Hs signal till att det är sovdags? 🥲 ang det så tänker jag inte minst på Hs rygg. Och att det är bra att L lär sig somna utan att skumpas runt på, då hon blir äldre och tyngre.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-04-01 kl. 08:54.
Citera
2025-04-01, 08:55
Medlem
Har Lars fortsatt tofsen i på morgon filmen?
Citera
2025-04-01, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavvan
Har Lars fortsatt tofsen i på morgon filmen?
Svårt att se. Men förmodligen då H inte verkar tänka på hur jäkla ont det gör med en lös tofs en längre tid. Jag kan få så ont att det känns som sår i hårbotten. Har H tofs själv ibland? Det borde hon prova att ha.
Citera
2025-04-01, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Svårt att se. Men förmodligen då H inte verkar tänka på hur jäkla ont det gör med en lös tofs en längre tid. Jag kan få så ont att det känns som sår i hårbotten. Har H tofs själv ibland? Det borde hon prova att ha.
H har väl tofs mest hela tiden men bara en lös uppe på huvudet!
Citera
2025-04-01, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
H har väl tofs mest hela tiden men bara en lös uppe på huvudet!
Nej precis. Hon har ofta uppsatt, men inte såna liknande L menade jag. Skrev fel.
Citera
2025-04-01, 09:28
Medlem
Undrar om Hanna tänker att man ska se reelen utan ljud? Hon kan inte ha lyssnat igenom det där ... Bakgrundsbuller, ibland helt tyst, och i slutet en missnöjd Lars i bakgrunden.
Citera
2025-04-01, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Undrar om Hanna tänker att man ska se reelen utan ljud? Hon kan inte ha lyssnat igenom det där ... Bakgrundsbuller, ibland helt tyst, och i slutet en missnöjd Lars i bakgrunden.
Ja det står ju i början "Utan nån fancy musik eller voice over". 😆
Citera
2025-04-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det står ju i början "Utan nån fancy musik eller voice over". 😆

Haha 🤣 har hon gett upp den kassa voice over 🙊
Citera
2025-04-01, 13:24
Medlem
Citat: