Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det står ju i början "Utan nån fancy musik eller voice over". 😆

Suck, att hon inte tar bort ljudet helt då
Citera
2025-04-01, 16:36
Medlem
Vad skönt för Lars att sitta i en kundvagn inne på rusta och dollarstore i detta fina väder!
Citera
2025-04-01, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Vad skönt för Lars att sitta i en kundvagn inne på rusta och dollarstore i detta fina väder!
Jag undrar också varför man köper så jävla mycket saker när de var på Gekås häromdagen.
Citera
2025-04-01, 17:24
Medlem
Väldigt viktigt att fylla på med kitkat från rusta…
Citera
2025-04-01, 17:52
Medlem
Hennes konsumtion är ju sjuk. Undrar hur stor shoppingbudgeten är varje månad? Speciellt när de var tvungna och vänta på skatteåterbäring för att köpa en soffa 🙃
Citera
2025-04-01, 20:10
Medlem
Vi andra båda handlar, tvättar, hänger tvätt, städar osv på vår fritid. När vi redan har lämnat och hämtat barn på förskola och skola, och varit på ett jobb i minst 8 timmar. Blir så irriterad på hennes klagande stories över att hon hänger tvätt.
Citera
2025-04-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vi andra båda handlar, tvättar, hänger tvätt, städar osv på vår fritid. När vi redan har lämnat och hämtat barn på förskola och skola, och varit på ett jobb i minst 8 timmar. Blir så irriterad på hennes klagande stories över att hon hänger tvätt.

Har så svårt att förstå att influenser tycker de är intressanta när de hänger tvätt? Är ju urtråkigt att göra, ännu urtråkigare att se någon görat.
Citera
2025-04-01, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz

Jag förstår inte hur det kan vara fjärde maskinen på en dag när de hänger tvätten? Det torkar ju inte så snabbt. Eller har de fyra sånna där ställningar kanske
Citera
2025-04-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag förstår inte hur det kan vara fjärde maskinen på en dag när de hänger tvätten? Det torkar ju inte så snabbt. Eller har de fyra sånna där ställningar kanske
Hon har nog en till torkställning och även en torktumlare!
Citera
2025-04-01, 20:53
Avstängd
Citat:

Men alltså, orka 😂. Har man mycket tid att fundera eller vad är det som gör att man behöver fundera på nåt sånt? 😂. Hon kanske har tumlat tre maskiner och hängt en, ex 👏👏
Citera
2025-04-01, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavvan
Har så svårt att förstå att influenser tycker de är intressanta när de hänger tvätt? Är ju urtråkigt att göra, ännu urtråkigare att se någon görat.
Jaaa jag blir så irriterad över att de kallar det jobb! För vem är det kul att kolla på…
Citera
2025-04-01, 22:24
Medlem
Citat:

Förstår inte hur man kan ha så obscena mängder kläder att det blir så mycket med ett barn ens. Eller jo det förstår jag ju för jon köper en ny garderob för varje resa till Turkiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in