2025-03-19, 20:25
Medlem
Sinraths avatar
Hur i helvete kan ni garantera för er själva att hon är oskuld öht? Tror ni slampiga kvinnor beter sig på ett visst sätt eller att alla förr eller senare säger sin "bodycount" till dig om du frågar och petar i hennes historik? Särskilt när dom vet att det kan vara ett potentiellt stigma?

Det finns oändliga andra s.k. "redflags" som är miljoner gånger viktigare. Hade ni seriöst släpp den perfekta kvinnan för er om det senare kommer fram att hon legat runt som tonåring flera år innan ni träffades? Kom igen..
Citera
2025-03-19, 20:39
Bannlyst
Det är bara viktigt för de män som inte har lyckats så bra på kvinnofronten.
Citera
2025-03-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig.

För andra gången.Snälla upplys mig;

Hur säkerställer du oskulden? Kollar av med "manosfären" i hennes eller din klan?
Citera
2025-03-19, 21:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?
Är du själv också en oskuld då? För annars lär du nog inte vara så het på den marknaden.
Citera
2025-03-19, 21:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Börjar blir allt viktigare i detta land (att vara oskuld), vad det beror på vet jag inte (kanske kristendomens tankar som vinner mark)?
Själv är jag det och jag vill inte ha en kvinnan som har haft relation innan mig (det är äckligt som att du äter ett äpple som någon annan har injekterat cancerogena gift i) , men i dagens Swedenistan verkar det inte finnas många oskulder.
Du tror inte det har med islam och att det smittar av sig på veka incel svenskar?
Citera
2025-03-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Då spelar det väl roll för dig att ditt kranvatten passerat tusen könsorgan innan du dricker det med?

Så, antingen dricker du aldrig kranvatten, och aldrig ur tidigare använda glas?
Eller så har du mognat bortom en 6-årig flicka och ägnar inte tankar åt äcklande inre bilder som ändå inte har betydelse i verkligheten?

Klart det har betydelse om kvinnan är oskuld eller ej.
Ju fler en tjej legat med desto svårare har hon att få verkliga känslor, män funkar inte så.
Citera
2025-03-19, 21:50
Medlem
Lillprinsessans avatar
Alla män som tycker det är viktigt att hon är oskuld, är själva fula, oattraktiva oskulder som aldrig lyckats charma en tjej.
Citera
2025-03-19, 22:07
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Kan säga såhär:
De flesta män har ingen jävla aning hur många en tjej knullat så länge hon inte berättar det.
En tjej kan vara skitblyg och halvful men knullat 20 killar på en enda sommar och när du sedan träffar hon i kyrkan i oktober så tror du hon är oskuld.

Oskuld när det gäller tjejer är som en ny bil, så länge du tror att den är ny är det det bästa som finns, men får du reda på att någon jävel användt den innan så är det inte lika kul längre, även fast det är samma bil.
Eller som att jag spottar på din hamburgare, du tycker den är jätttegod, men sen när jag berättar för dig att jag spottat på den så vill du bara kräkas.

De flesta tjejer skäms dessutom för hur många dom legat med och många är inte ärlig eller avrundar neråt medans män avrundar uppåt för dom tycker det är skämigt att ha legat med för lite.

Får du välja mellan en 20 årig oskuld och en som knullat en gång innan så absolut, då väljer ju de flesta män oskulden om dom nu är exakt lika i övrigt.
Men får du välja mellan en oskuld som är dryg och ful jämfört med en som knullat 1 kille innan dig och som är snygg och snäll, då väljer nog de flesta män den senare och i ett sådant läge spelar oskulden inte tillärckligt stor roll.

Själv drar jag gränsen vid 0.
Tycker det är äckligt som satan oavsett om hon knullat med 1 eller 500.
Bra sagt. Medhåll. Vidrigt när en kvinna har haft sex tidigare.

Föreställ dig att man skulle gå på en fest med sin flickvän. Och så visar det sig att hon har legat med alla killar där tidigare. Oavsett hur mycket man cope:ar genom att säga att man "gillar erfarna tjejer", så kan man inte förneka att hennes värde skulle minska i ens ögon när man får reda på det.
Citera
2025-03-19, 22:09
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Alla män som tycker det är viktigt att hon är oskuld, är själva fula, oattraktiva oskulder som aldrig lyckats charma en tjej.
Cope. Det är vad män intalar sig själva som är tillsammans med byns spermaluder.
Citera
2025-03-19, 22:12
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Klart det har betydelse om kvinnan är oskuld eller ej.
Ju fler en tjej legat med desto svårare har hon att få verkliga känslor, män funkar inte så.
Exakt. För varje partner som en kvinna går igenom, så tappar hon lite av sin förmåga att känna anknytning. Hon blir till skadat gods.
Citera
2025-03-19, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Var har du fått det ifrån?

känns så, inga rapporter
Citera
2025-03-19, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det är nog så enkelt som att vi importerat en massa dysfunktionella män från andra kulturer, som inte passar in i vår västerländska kultur.

Det påverkar så klart oss, vare sig vi vill det eller inte. Dom borde flytta tillbaka till medeltiden som dom kommer från och hör hemma i.

Får man fråga en osvensk fråga?
Hur många har din fru/tjej legat med innan dig?

Sj har jag inget och har aldrig haft. Oskuld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in