2025-03-19, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det är irrelevant för diskussionen om jag var det eller ej. Jag pratar ur mitt eget perspektiv, och för mig är det viktigt att min partner är oskuld.

Frågan är riktad till andra män som tillhör manosfären: hur viktigt är det att tjejen är oskuld?

Vad kvinnor tycker om män som har legat runt eller är oskulder, det kan du ta i feministforumet eller något.

Hur vet du om hon är oskuld? Litar på hennes ord eller vill du ha någon form av kvalitetsstämpel från nån läkare?
Citera
2025-03-19, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Om jag trycker in in tandborste i mitt rövhål, skulle du vilja borsta med den även om den tvättades 5000 gånger?T
Tror de flesta skulle slänga den direkt.
Inga problem. Jag har förmågan att reglera mina tankar och känslor så dom stämmer överens med den fysiologiska verkligheten.

Kranvattnet du dricker ur hushållskranen hemma, har passerat tusentals människors kroppar och könsorgan innan det kommer till dig genom din kran. Luften du andas har in- och utandats av miljoner människors lungor innan dig.

Det du talar om, är du undviker att kliva i en spottloska på trottoaren om du ser den. Men trottoaren du går på, har typ 1000 spottloskor från alla möjliga människor, sen den rengjordes sist. Bara att spottloskorna syns inte för dom torkat in i underlaget.
Tänker man på det naiva sättet, så får man problem att ens ta ett steg utanför porten. Det är samma kategori som mänskor som absolut inte får kliva på gatubrunnar märkt med bokstaven A, eller undviker kliva på skarvar mellan gatustenar. Fixa idéer.

Det motsvarar inget fysiskt i verkligheten. Det är bara omogna känslor, hos rädda människor som fastnar i irrelevanta tankegångar som dom inte kan bryta sig loss ur.
Senast redigerad av Robbinist 2025-03-19 kl. 17:59.
Citera
2025-03-19, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av InteTedKaczinsky
Är du oskuld, ts? Har du pratat med en tjej?
Troligen inte: (FB) Jag är en simp som donerar pengar till tjejer på Twitch
Citera
2025-03-19, 17:59
Medlem
halaltarzans avatar

Låter ju nästan som att du brukar ta upp det där med antal med dina brudar, är det så?
Citera
2025-03-19, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Inga problem. Jag har förmågan att reglera mina tankar och känslor så dom stämmer överens med den fysiologiska verkligheten.

Kranvattnet du dricker ur hushållskranen hemma, har passerat tusentals människors kroppar och könsorgan innan det kommer till dig genom din kran. Luften du andas har in- och utandats av miljoner människors lungor innan dig.

Det du talar om, är du undviker att kliva i en spottloska på trottoaren om du ser den. Men trottoaren du går på, har typ 1000 spottloskor från alla möjliga människor, sen den rengjordes sist. Bara att spottloskorna syns inte för dom torkat in i underlaget.
Tänker man på det naiva sättet, så får man problem att ens ta ett steg utanför porten. Det är samma kategori som mänskor som absolut inte får kliva på gatubrunnar märkt med bokstaven A, eller undviker kliva på skarvar mellan gatustenar. Fixa idéer.

Det motsvarar inget fysiskt i verkligheten. Det är bara omogna känslor, hos rädda människor som fastnar i irrelevanta tankegångar som dom inte kan bryta sig loss ur.

Med din logik kan man ju också tänka: " spelar ingen roll om hon knullade en annan medans vi var ihop, för det är ju ändå ingen skillnad om hon knullar någon annan nu eller om hon knullat någon annan för 2 år sedan."
Eller?

Något som är likadant kan vara olika accepterat också.
Citera
2025-03-19, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Låter ju nästan som att du brukar ta upp det där med antal med dina brudar, är det så?

Nja, men jag har ju umgåtts en del med tjejer och vet hur många är och hur deras syn på sex är.
De flesta tjejer är inte precis stolt över att ha legat med många om jag säger så, medans det är tvärtom för killar.
Förklaringen är att det är svårt för en kille att ligga med många vilket gör att det ligger prestige i det, medans det är tvärtom för tjejer, att det svåra för tjejer är att säga nej till alla ligg dom har möjlighet till.
Tänk en ful tjej som blivit raggat på 100 gånger och legat med alla dessa killar, det är ju inte riktigt samma sak som om en snygg tjej blivit raggad på 50 tusen gånger och legat med 100 av dom.
Äckligt i båda fallen, men den som valt bort 99% av männen som raggat på henne är ju aningen bättre än tjejen som legat med 100% av alla som raggat på henne.
Citera
2025-03-19, 18:07
Medlem
Citat:
Med din logik kan man ju också tänka: " spelar ingen roll om hon knullade en annan medans vi var ihop, för det är ju ändå ingen skillnad om hon knullar någon annan nu eller om hon knullat någon annan för 2 år sedan."
Eller?
Ungefär så, ja. Beroende på vilken typ av relation och förtroende han och hon har ingått.
En kvinna i en relation, som råkar ut för att hennes partner är otrogen, blir inte bli så tröstlöst förgjord, arg och ledsen som folk oftast blir, pga någon hygienisk aspekt. Det vet du säkert med.
Citera
2025-03-19, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Ungefär så, ja. Beroende på vilken typ av relation och förtroende han och hon har ingått.
En kvinna i en relation, som råkar ut för att hennes partner är otrogen, blir inte bli så tröstlöst förgjord, arg och ledsen som folk oftast blir, pga någon hygienisk aspekt. Det vet du säkert med.

Det var inte det jag ville få fram.
Det förflutna spelar roll, annars hade ju jag kunnat knulla din pappa medans du och jag var tillsammans och när du får reda på det dagen efter kan jag bara säga" det hör til det förflutna, ska väl inte spela nån roll vad jag gjorde igår?".
Citera
2025-03-19, 18:15
Medlem
Citat:
Det var inte det jag ville få fram.
Det förflutna spelar roll, annars hade ju jag kunnat knulla din pappa medans du och jag var tillsammans och när du får reda på det dagen efter kan jag bara säga" det hör til det förflutna, ska väl inte spela nån roll vad jag gjorde igår?".
Då spelar det väl roll för dig att ditt kranvatten passerat tusen könsorgan innan du dricker det med?

Så, antingen dricker du aldrig kranvatten, och aldrig ur tidigare använda glas?
Eller så har du mognat bortom en 6-årig flicka och ägnar inte tankar åt äcklande inre bilder som ändå inte har betydelse i verkligheten?
Citera
2025-03-19, 18:23
Medlem
NoTruces avatar
Ingenting som någon i manosfären tycker är av någon slags relevans, någonsin.
Citera
2025-03-19, 18:35
Medlem
Kokkashugis avatar
Ungefär hur gamla är de kvinnor trådskaparen åtrår? Du får nog ragga medlemmar i pingstkyrkan är min gissning. Såvida du inte är runt 15-16 år kanske.
Citera
2025-03-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Hur vet man hur många tjejer som har haft pojkvänner??

Elvis Presley måste ha oskuld tjejer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in