2025-03-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan333
Varje mans sperma lämnar bestående dna i kvinnans hjärnbark, den dna påverkar sen alla barn hon föder,

Så för fru material så ska dom vara oskulder,
Tillfälliga tömmisar spelar inte så stor roll,

Du har ju missuppfattat forskningen. Resultatet visar inte det du påstår. Och forskningen handlade om möss, inte om människor.

"Tillfälliga tömmisar" vill inte ta i män som duger ens med tång. De vill ha självsäkra män med god kvinnosyn. Såsom xy300, kalkryggar, sykkelpump, halaltarzan med flera.

Så det blir inga ligg för män som dig förens du gift dig med en kvinna. Din fru kommer ligga med dig.
Citera
2025-03-19, 22:41
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Du behöver nog inte oroa dig, risken att du ska träffa någon form av kvinna är minimal😂
Så lägg din ribba mycket lägre, typ nära släkting eller kromosomförändring
Citera
2025-03-19, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Klart det har betydelse om kvinnan är oskuld eller ej.
Ju fler en tjej legat med desto svårare har hon att få verkliga känslor, män funkar inte så.

Åter en myt.

En kvinna har svårt att få känslor om hon redan är kär i någon. Och den personen behöver hon inte ens ha legat med.

Men är en kvinna inte kär i någon, öppen för kärlek och har en trygg anknytning ich träffar en i hennes tycke bra man. Så kommer hon kunna bli störtförälskad. Oavsett om hon är oskuld eller legat med många män.
Citera
2025-03-19, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Det är väl optimalt men det handlar mest om att tjejen ska vara lojal och har hon haft många partners minskar den chansen.

Vid ett ONS spelar det ingen roll så klart. Men vid giftermål spelar det stor roll.

https://www.theatlantic.com/health/archive/2018/10/sexual-partners-and-marital-happiness/573493/

Då är det väl mer hennes tidigare historik kring trohet mot en oartner Du behöver titta på. Har hon legat med 20 personer och haft 4 långvariga förhållanden och i dessa alltid varit trogen. Så vet du att hon förmodligen komma vara även dig trogen.

Har hon haft två sexpartners, varav hon var tillsammans med den ena och otrogen med den andra. Så finns ju risken att hon gör detsamma mot dig.

En oskuld vet du inget om. Hon kanske kommer vara lockad att se om gräset är grönare på andra sidan när ert förhållande gått in i vardagslunk. Eller så är hon dig super trogen. Då kan aldrig veta...
Citera
2025-03-19, 22:52
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970

Får man fråga en osvensk fråga?
Hur många har din fru/tjej legat med innan dig?

Sj har jag inget och har aldrig haft. Oskuld.
Det är alltid OK att ställa en fråga.
Jag har tyvärr inget svar då jag inte frågat henne om det, varför är du mer intresserad av det än jag är?
Hon har inte heller frågat mig och ärligt talat så har jag varken bokfört eller räknat efter, men några har det väl passerat sedan mitten av 70-talet...
Citera
2025-03-19, 22:59
Bannlyst
Citat:
Exakt. För varje partner som en kvinna går igenom, så tappar hon lite av sin förmåga att känna anknytning. Hon blir till skadat gods.
Det där är ju bara skitsnack. Förmåga till anknytning är dels biologisk (t ex vid autism har man inte samma anknytning till andra), dels något som byggs upp före två års ålder . Det beror också på om man är introvert eller extrovert.

En till sak: som man vill man väl inte att tjejen ska vara social och knyta an till alla möjliga andra människor. Det är inget bra för er själva…
Senast redigerad av Mortalitet 2025-03-19 kl. 23:15.
Citera
2025-03-19, 23:00
Medlem
Citat:
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

Jag är retrospektivt svartsjuk. Men har inga brydderier kring hur många sexpartners Min partner har haft. För min del är det bara en obetydlig siffra. Vare sig den är 0, 5, 15, 25....

Men jag vill inte höra några detaljer, vare sig om sexet eller kyssar eller om förlovning eller om vart min partner reste med tidigare partner. Osv. För det väcker svartsjukan inom mig. Detaljer undanbedes!

Sedan vill jag givetvis veta att en partner är fri från könssjukdomar. Och är trogen och lojal till sin natur.

Krav har jag. Men inte krav på oskuld. Som andra tidigare skrivit: låter mer som något direkt hämtat från hederskulturer. Hör inte hemma i detta land.
Citera
2025-03-19, 23:01
Medlem
Det viktigaste är att man trivs ihop och att förälskelsen håller sig vid liv. Råkar det bli med en nymfoman som haft hundra kukar i sig varav tjugo är turkar får man väl se fördelarna av hennes erfarenhet och att man kan få hur mycket sex man vill om man vill.
Men ja, lite avtändande är det för förhållande. För en tinderdejt kan det bli en trevlig stund med en slampa när båda är ute efter samma sak.
En tjej som haft noll eller tio kukar i sig spelar mindre roll. Bara hon är snäll, och att det finns attraktion, och att man vill vara tillsammans.
Citera
2025-03-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
"Tillfälliga tömmisar" vill inte ta i män som duger ens med tång. De vill ha självsäkra män med god kvinnosyn. Såsom xy300, kalkryggar, sykkelpump, halaltarzan med flera.

Så det blir inga ligg för män som dig förens du gift dig med en kvinna. Din fru kommer ligga med dig.

Myt. Alla som inte är födda igår vet att det är de misogyna svinen till män som får ligga medan fjantarna med s k "god kvinnosyn" blir utan.

Det blir bara fruktansvärt löjligt att låtsas att det är på något annat sätt.
Citera
2025-03-19, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JCaller
Myt. Alla som inte är födda igår vet att det är de misogyna svinen till män som får ligga medan fjantarna med s k "god kvinnosyn" blir utan.

Det blir bara fruktansvärt löjligt att låtsas att det är på något annat sätt.

Kvinnor kommer tända mer på en charmig man som utstrålar självsäkerhet rent generellt och även självsäkerhet kring hennes tidigare sexuella historik.

Medans kvinnor kommer känna vittring av svag och osäker man, om han nojjar över hennes sexuella historik....
Citera
2025-03-19, 23:20
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Du behöver nog inte oroa dig, risken att du ska träffa någon form av kvinna är minimal😂
Så lägg din ribba mycket lägre, typ nära släkting eller kromosomförändring
Jag har redan träffat en kvinna. Hon är min fru. Hon var oskuld tills jag penetrerade henne. Hon har fött min avkomma.

Som sagt, för mig var det viktigt att dela livet med en fräsch tjej som är värd mig. Därför valde jag en oskuld.
Citera
2025-03-19, 23:23
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Kvinnor kommer tända mer på en charmig man som utstrålar självsäkerhet rent generellt och även självsäkerhet kring hennes tidigare sexuella historik.

Medans kvinnor kommer känna vittring av svag och osäker man, om han nojjar över hennes sexuella historik....
Vad förvånande att en slampa inte tycker om ifall en kille ser henne som en vidrig slampa. Låter väl ganska självklart att en slampa kommer söka sig till en kille som är okej med att dejta slampor? Hon har ju inte mycket annat val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in