2026-07-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejochhej06
För mig är det viktigt endast om jag gillar en tjej.
Vill jag bara knulla så skiter jag i vad det är jag stoppar kuken i och så tänker nog många män.

Knullade en hora i spanien utan kondom och fick könssjukdom men inte brydde jag mig om det, jag kände ingenting för den kvinnan.
Jag skulle dock aldrig kunna ligga med någon jag verkligen gillar om hon hade legat med någon innan.
Gillar man verkligen en tjej så ser man henne på ett helt annat sätt, man ser henne som den vackraste och snällaste tjejen i världen och någon man gör allt för.
Har hon då redan fått kuk i sig så försvinner den bilden oskyldighet direkt.
Att hon kramat eller pussat en kille innan gör egentligen ingenting, men så fort hon gjort nåt sexuellt med en annan så ser man henne inte på samma sätt längre.

Tycker inte detta är konstigt alls, det är precis samma sak som att du får reda på att din man knullade en 13 åring just innan ni träffades.

Om jag gillade någon skulle jag inte kräva av honom att han skulle tvingas leva i celibat hela sitt liv före lilla mig. Snacka om att INTE gilla nån, med det kravet.

Och titta bara på vad celibat förvandlar män till, inte är det snällhet eller oskyldighet direkt.
Citera
2026-07-15, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Om jag gillade någon skulle jag inte kräva av honom att han skulle tvingas leva i celibat hela sitt liv före lilla mig. Snacka om att INTE gilla nån, med det kravet.

Och titta bara på vad celibat förvandlar män till, inte är det snällhet eller oskyldighet direkt.

Varför tror du man vill folk illa för att man vill att dom ska va oskuld?
Du kan ju säga samma sak om män, att du vill att dom inte ska ha fått en kuk i röven av någon eller att dom inte ska ha knullat en 14 åring, det är ingen som helst skillnad på det mot för att män vill att kvinnan inte ska ha haft kuk i sig innan.
Citera
2026-07-16, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Varför tror du man vill folk illa för att man vill att dom ska va oskuld?
Du kan ju säga samma sak om män, att du vill att dom inte ska ha fått en kuk i röven av någon eller att dom inte ska ha knullat en 14 åring, det är ingen som helst skillnad på det mot för att män vill att kvinnan inte ska ha haft kuk i sig innan.

Om samhället hade krävt att du, bara för att du är man, ska leva i celibat, före äktenskap, hade du då tänkt att det ville dig väl?
Nä just det. Exakt samma gäller för kvinnor, och för homosexuella och för alla de där grupperna av människor som patriarkala homofoba och missgynna samhällen aktivt förbjudit egna sexliv.

Vill man någon väl, så ger man den personen/ gruppen samma rättigheter och möjligheter i sitt/ sina liv som man kräver för sig självt.

Om man nu inte är en liten osäker fjant som du då.
Citera
2026-07-16, 12:44
Medlem
Citat:
Om samhället hade krävt att du, bara för att du är man, ska leva i celibat, före äktenskap, hade du då tänkt att det ville dig väl?
Nä just det. Exakt samma gäller för kvinnor, och för homosexuella och för alla de där grupperna av människor som patriarkala homofoba och missgynna samhällen aktivt förbjudit egna sexliv.

Vill man någon väl, så ger man den personen/ gruppen samma rättigheter och möjligheter i sitt/ sina liv som man kräver för sig självt.

Om man nu inte är en liten osäker fjant som du då.

Så du tror på riktigt att de flesta tonårstjejer som ha sex skulle ha sex även om preventivmedel och abort inte fanns?
Jag kan nästan garantera att dom flesta i den åldern inte skulle våga bli knullad av en kille dom inte ville ha barn med.
Du får väl tänka själv och fundera på om du verkligen skulle vilja knulla en kille oskyddat med graviditet som följd när du är typ 18
Citera
2026-07-16, 13:06
Medlem
Citat:
Så du tror på riktigt att de flesta tonårstjejer som ha sex skulle ha sex även om preventivmedel och abort inte fanns?
Jag kan nästan garantera att dom flesta i den åldern inte skulle våga bli knullad av en kille dom inte ville ha barn med.
Du får väl tänka själv och fundera på om du verkligen skulle vilja knulla en kille oskyddat med graviditet som följd när du är typ 18

Skulle tonårskillar ha det?
och vad har med dagens verklighet att göra?

Idag är det ju betydligt mer riskabelt för killar att knulla, eftersom den som sitter på den slutliga makten över om en oönskad graviditet ska bli till ett barn eller inte är kvinnan.

Så frågan idag borde väl vara, hur många oönskade ungar har en kille/ man, som han tvingas betala underhåll för, som han knullat fram utan en tanke i skallen, för varje kvinna som träffar en man, eller hur? Är ju män som lever farligt idag....inte kvinnor.
Så? borde snart inte tjejer kräva oskuld av män? Hur hade du förhållit dig till det?
Om människor runt dig börjar prata om "äckliga män" som "avlat runt" totalt ansvarslöst.

Är du här som behöver börja använda skallen.
Citera
2026-07-16, 13:09
Medlem
swedenistanis avatar
Problemet ligger i att vi (Män) kan aldrig veta om tjejen i Swedenistan har blivit knullad av 1 eller 20 andra killar?

Eller går det veta sånt bara på ansikte?
Citera
2026-07-16, 13:18
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Det är enkelt att se skillnaden om man är en någorlunda god människokännare. Att någon hårt fejkar hör hemma i mellanösternkulturer där det finns starka incitament. Ovanligt att någon orkar göra det i andra sammanhang.

Hur blir man en god människokännare som vet ex. om tjej är oskuld eller har haft 10-20 andra killar före än?
Citera
2026-07-16, 14:03
Medlem
Citat:
Skulle tonårskillar ha det?
och vad har med dagens verklighet att göra?

Idag är det ju betydligt mer riskabelt för killar att knulla, eftersom den som sitter på den slutliga makten över om en oönskad graviditet ska bli till ett barn eller inte är kvinnan.

Så frågan idag borde väl vara, hur många oönskade ungar har en kille/ man, som han tvingas betala underhåll för, som han knullat fram utan en tanke i skallen, för varje kvinna som träffar en man, eller hur? Är ju män som lever farligt idag....inte kvinnor.
Så? borde snart inte tjejer kräva oskuld av män? Hur hade du förhållit dig till det?
Om människor runt dig börjar prata om "äckliga män" som "avlat runt" totalt ansvarslöst.

Är du här som behöver börja använda skallen.

Män har alltid knullat bara för att få knulla, det är inget nytt.
Män är skapta för att få utlösning fan varje dag medans många kvinnor kan gå utan sex i månader helt frivilligt.

Som man kan man alltid bara knulla och dra vidare och det är många män som gjort det också, min farfar tex.
Kvinnor tar all risk när dom knullar och därför har det också blivit så att kvinnor lärt sig att dom inte ska knulla runt för det är alldeles för stor risk.

Kvinnor kommer såklart inte kräva att män är oskuld eftersom kvinnor inte bryr sig om sånt, det är snarare tvärtom, att kvinnor gärna tar någon som knullat en del och vet vad den gör i sängen.
Citera
2026-07-16, 14:23
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Män är skapta för att få utlösning fan varje dag medans många kvinnor kan gå utan sex i månader helt frivilligt.

Som man kan man alltid bara knulla och dra vidare och det är många män som gjort det också, min farfar tex.
Kvinnor tar all risk när dom knullar och därför har det också blivit så att kvinnor lärt sig att dom inte ska knulla runt för det är alldeles för stor risk.

Kvinnor kommer såklart inte kräva att män är oskuld eftersom kvinnor inte bryr sig om sånt, det är snarare tvärtom, att kvinnor gärna tar någon som knullat en del och vet vad den gör i sängen.

Förtydliga nedan:

Citera
2026-07-16, 14:30
Medlem
Citat:

Trams. Båda könen är skapade med en sexualitet. Bådas sexualitet bygger vilja till njutning = kåthet, vilja till intimitet och allt som kommer med sex, ingen av könen måste "få utlösning varje dag".

Vidare har ju ju fel i sak, det kön som de facto kan få flera orgasmer i tät följd är kvinnor, inte män.
och som sagt, det kön som idag lever mest farligt avsänd oönskade avkomma är män.
och även för män är det ju avsevärt trevligare sexuellt att ligga med nån som " vet hur man gör".

är som sagt bara jäkligt osäkra människor som kräver att motparten ska vara okunnig, livrädd för konsekvenser och satt under rejält med hot för att den ska känna sig trygg...

Fattar du inte ens själv hur patetiska dina argument är?
Senast redigerad av Merapi 2026-07-16 kl. 14:45.
Citera
2026-07-16, 15:12
Medlem
Citat:
Trams. Båda könen är skapade med en sexualitet. Bådas sexualitet bygger vilja till njutning = kåthet, vilja till intimitet och allt som kommer med sex, ingen av könen måste "få utlösning varje dag".

Vidare har ju ju fel i sak, det kön som de facto kan få flera orgasmer i tät följd är kvinnor, inte män.
och som sagt, det kön som idag lever mest farligt avsänd oönskade avkomma är män.
och även för män är det ju avsevärt trevligare sexuellt att ligga med nån som " vet hur man gör".

är som sagt bara jäkligt osäkra människor som kräver att motparten ska vara okunnig, livrädd för konsekvenser och satt under rejält med hot för att den ska känna sig trygg...

Fattar du inte ens själv hur patetiska dina argument är?

Du verkar helt enkelt inte förstå hur den naturliga människa är och blandar ihop den med dagens människa som har möjlighet till abort, preventivmedel och är starkt påverkad av kultur.

Nej, en normal kvinna vill inte få orgasm eller ha sex varje dag med nån random man, men hon vill möjligtvis det med någon hon verkligen gillar och det är den stora skillnaden på män och kvinnors sexualitet.
De flesta män kan knulla vad som helst och behöver ingen anledning till att ha sex, kvinnor däremot är och har alltid varit väldigt selektiva med deras sexpartner.
Du får helt enkelt googla lite om ämnet för du verkar inte förstå vanlig jävla basic evolutionslära och människans biologi.
Citera
2026-07-16, 16:49
Medlem
Citat:
Du verkar helt enkelt inte förstå hur den naturliga människa är och blandar ihop den med dagens människa som har möjlighet till abort, preventivmedel och är starkt påverkad av kultur.

Nej, en normal kvinna vill inte få orgasm eller ha sex varje dag med nån random man, men hon vill möjligtvis det med någon hon verkligen gillar och det är den stora skillnaden på män och kvinnors sexualitet.
De flesta män kan knulla vad som helst och behöver ingen anledning till att ha sex, kvinnor däremot är och har alltid varit väldigt selektiva med deras sexpartner.
Du får helt enkelt googla lite om ämnet för du verkar inte förstå vanlig jävla basic evolutionslära och människans biologi.

Helt tvärtom, som sagt. Den "naturliga" människan är så som jag beskrev, utrustad med både sexualitet och reproduktionsförmåga för BÅDA könen.
Alltså inte som du vill organisera samhället efter...att enkom män skulle vara utrustade med sexualitet och kvinnor enkom med reproduktiv förmåga.

Individers krav på att människor de är intresserade av för relation ska vara oskulder är kränkande idioti, baserat på fördomsfullt nonsens och årtusenden av att ignorera mäns ansvar för barnalstring.
Hela samhällens krav på att kvinnor ska vara oskulder är misogyni och förtryck.

Fatta att även kvinnor, oavsett hur mycket eller lite, har samma rätt till ett eget sexliv som du ger dig själv. Och ska du förakta alstring av barn, så behöver du lika mycket äcklas av sexuellt aktiva män.
Senast redigerad av Merapi 2026-07-16 kl. 17:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in