2025-03-19, 11:25
Medlem
Run3s avatar
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?
Citera
2025-03-19, 11:32
Avstängd
Severlohs avatar
Oskuld är inget måste, men som du skriver så tappar hon ju värde för varje schnabel hon mjölkat i sina hål.
Jag skulle nog aldrig inleda en relation med någon som blivit pumpad av mer än 5 svettiga kukar.
Citera
2025-03-19, 11:37
Medlem
Graavargs avatar
Tvärtom.

Ju erfarnare desto bättre.
Citera
2025-03-19, 11:40
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinyalf
Slänger tillbaka frågan - är du oskuld?

Troligen.

Och är han det inte så är han åtminstone helt utan självförtroende.
Tänk att vara så rädd för kvinnor att de räcker med att de hånglat med någon annan så springer man sin iväg.

Citat:
Ursprungligen postat av Graavarg
Tvärtom.

Ju erfarnare desto bättre.

Precis!
Citera
2025-03-19, 11:40
Medlem
"I manosfären"? Det betyder alltså "för män"? Skriv det i så fall.
Citera
2025-03-19, 11:48
Medlem
kalkryggars avatar
Inte ett dugg viktigt om en tjej har njutit av en å annan kuk innan vi ens visste att vi fanns. Det tyder på att hon levt ett bra liv. Det gör henne troligare till en mer erfaren och bättre person.

Så länge det inte handlar om något slags missbruk eller självskadebeteende. Men samma borde väl gälla tvärtom också tänker jag.
Citera
2025-03-19, 11:52
Medlem
Mayorns avatar
Om det ens är något man bryr sig om så ska man fan hålla sig för sig själv. Vad min partner gjort innan mig är väl hennes ensak och inte min? Om hon fått en bukake i veckan av 32 arga japaner eller är helt oskuld spelar absolut noll roll
Citera
2025-03-19, 11:55
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayorn
Om det ens är något man bryr sig om så ska man fan hålla sig för sig själv. Vad min partner gjort innan mig är väl hennes ensak och inte min? Om hon fått en bukake i veckan av 32 arga japaner eller är helt oskuld spelar absolut noll roll

Det kan du inte genuint mena? Går emot hela dynamiken mellan män och kvinnor, män vill i regel ha någon som inte lägrar halva byn, knappast nyheter?
Citera
2025-03-19, 12:00
Avslutad
Börjar blir allt viktigare i detta land (att vara oskuld), vad det beror på vet jag inte (kanske kristendomens tankar som vinner mark)?
Själv är jag det och jag vill inte ha en kvinnan som har haft relation innan mig (det är äckligt som att du äter ett äpple som någon annan har injekterat cancerogena gift i) , men i dagens Swedenistan verkar det inte finnas många oskulder.
Senast redigerad av svensson1970 2025-03-19 kl. 12:03.
Citera
2025-03-19, 12:17
Medlem
different_trips avatar
Längst ner på listan, skulle tom finna det avtändande.

Hellre en riktig kuk-häxa än en oskuld.
Citera
2025-03-19, 12:20
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?
Nä, på alla dessa appar å sånt kan jag inte tänka mig att du hittar det du efterfrågar.
Citera
2025-03-19, 12:20
Medlem
För riktiga män är det av absolut noll vikt!
Att araberna tycker det är viktigt är för att dessa är skiträdda för att bli jämförda med andra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in