2025-03-19, 17:33
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Lite som att det vore helt otänkbart att läsa en bok eller tidning, som lästs av någon annan innan, och tänka att texten är inte "i mint condition" då.

Om någon läst samma text då, fast i sitt egna tidnings-ex, inte samma fysiska ex som du läste samma text i? Är texten inte längre i mint kondition då heller? Eller rör det sig mer om fysisk konditionering ifall nån annan läst exakt samma tidnings-ex som du läser från? Eller vad är grejen?

Om en tjej haft någon form av sexuell upplevelse med någon annan tidigare, jag ser inte hur det skulle påverka på något praktiskt eller pragmatiskt sätt alls. Möjligen att hon är mindre nervös inför intimitet då, inte mycket annat.

Glöm inte heller att utvärdera på samma sätt vad du har att erbjuda som hon vill ha- och behöver. Ett par består av två personer, som är olika.
En bättre liknelse är en iPhone 3G som har haft 50 brukare. Inte särskilt fräscht att vara #51 att använda byns hor-iPhone som alla redan har varit och tafsat på. Högre värde och status är det att ha en oanvänd iPhone 16.

Eller en gammal rutten Volvo 740 som har haft 50 brukar och gått 100 000 mil. Inte vill man vara man #51 att sitta i den svettiga stolen, och lägga på ytterligare kuk-mil på det vraket.
Citera
2025-03-19, 17:35
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Skulle inte ha någon emot en oskuld, har aldrig haft någon, men ingen deal breaker här, inte. I dagens samhälle kan det dock vara smart att först använda kondom och sedan, om det blir allvarligare, så går man gemensamt och testar sig för diverse könssjukdomar och annat mysigt...

Anser att det hela om oskulder och inte för många partners innan skall gälla även män.
Citera
2025-03-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Tycker att TS skall sätta sig på sin matta och flyga tillbaka till Agrabah med sin sunkiga incel-attityd. Efter att ha haft ihop det med flera oskulder, skulle jag aldrig vilja ha ihop det med en sådan igen. De har varken klös eller riv, samt uppvisar en avtändande osäkerhet under själva samlaget. Hellre tar jag mig en lojal kvinna som vet vad hon vill, och för att komma dit måste hon i regel ha haft ett tidigare liv.

/AI

Word!
Jag har endast haft sex med en, enligt henne, oskuld. Lägg därtill någon sexuellt oerfaren och även någon som aldrig fått ge, utan bara ta, i sina tidigare förhållande. Jävligt tröttsamt och väldigt begränsande att hela tiden behöva vara den som tar initiativ och lär upp. Hämmar mer än öppnar upp, om man som jag, anser att ge och ta sex är en, av många, viktiga delar av hur man utvecklar ett förhållande.
Citera
2025-03-19, 17:37
Medlem
Oskuld borde vara total dealbreaker för alla som är över typ 20 år gamla. Såvida man inte är ultrareligiös. Är något fel på en vuxen oskuld i Sverige som inte är det av rent religiösa skäl.
Citera
2025-03-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
En bättre liknelse är en iPhone 3G som har haft 50 brukare. Inte särskilt fräscht att vara #51 att använda byns hor-iPhone som alla redan har varit och tafsat på. Högre värde och status är det att ha en oanvänd iPhone 16.

Eller en gammal rutten Volvo 740 som har haft 50 brukar och gått 100 000 mil. Inte vill man vara man #51 att sitta i den svettiga stolen, och lägga på ytterligare kuk-mil på det vraket.
Ah, så för dig handlar det typ om att .. en kvinna som varit med andra män innan dig, skulle vara fysiologiskt ohygienisk? Vilket givetvis vore lika sant för en man med då.

Tror du verkligen det förhåller sig så?
Om du går på restaurang, vet du hur många som haft den restaurang-gaffeln i sin mun innan dig? Tusen pers eller mer, säkert. Tar du med dig egna bestick till krogen med, som du köpte nya på affären o ingen annan har använt?

Och tydligen måste hon ha etablerat och upprätthålla hög social status i er omgivning (Iphone 3G vs Iphone 16), för att annars händer ... vadå?
Citera
2025-03-19, 17:43
Medlem
Leuraedinezs avatar
Men herregud vilken jävla fråga TS. Det är ju fullt normalt att 14-15 åringar vill utforska sin sexualitet och experimentera. Det tillhör naturen. Du lär inte hitta någon över det som är oskuld. Säg bara som det är... du tänder på minderåriga din jävla pedofil
Citera
2025-03-19, 17:44
Medlem
Kan säga såhär:
De flesta män har ingen jävla aning hur många en tjej knullat så länge hon inte berättar det.
En tjej kan vara skitblyg och halvful men knullat 20 killar på en enda sommar och när du sedan träffar hon i kyrkan i oktober så tror du hon är oskuld.

Oskuld när det gäller tjejer är som en ny bil, så länge du tror att den är ny är det det bästa som finns, men får du reda på att någon jävel användt den innan så är det inte lika kul längre, även fast det är samma bil.
Eller som att jag spottar på din hamburgare, du tycker den är jätttegod, men sen när jag berättar för dig att jag spottat på den så vill du bara kräkas.

De flesta tjejer skäms dessutom för hur många dom legat med och många är inte ärlig eller avrundar neråt medans män avrundar uppåt för dom tycker det är skämigt att ha legat med för lite.

Får du välja mellan en 20 årig oskuld och en som knullat en gång innan så absolut, då väljer ju de flesta män oskulden om dom nu är exakt lika i övrigt.
Men får du välja mellan en oskuld som är dryg och ful jämfört med en som knullat 1 kille innan dig och som är snygg och snäll, då väljer nog de flesta män den senare och i ett sådant läge spelar oskulden inte tillärckligt stor roll.

Själv drar jag gränsen vid 0.
Tycker det är äckligt som satan oavsett om hon knullat med 1 eller 500.
Citera
2025-03-19, 17:44
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Längst ner på listan, skulle tom finna det avtändande.

Hellre en riktig kuk-häxa än en oskuld.

Du vill smaka mina rester?
Citera
2025-03-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Ah, så för dig handlar det typ om att .. en kvinna som varit med andra män innan dig, skulle vara fysiologiskt ohygienisk? Vilket givetvis vore lika sant för en man med då.

Tror du verkligen det förhåller sig så?
Om du går på restaurang, vet du hur många som haft den restaurang-gaffeln i sin mun innan dig? Tusen pers eller mer, säkert. Tar du med dig egna bestick till krogen med, som du köpte nya på affären o ingen annan har använt?

Och tydligen måste hon ha etablerat och upprätthålla hög social status i er omgivning (Iphone 3G vs Iphone 16), för att annars händer ... vadå?

Om jag trycker in in tandborste i mitt rövhål, skulle du vilja borsta med den även om den tvättades 5000 gånger?T
Tror de flesta skulle slänga den direkt.
Citera
2025-03-19, 17:48
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Väl talat, instämmer i allt. Både kring osäkra kvinnor och osäkra incels. Man vill ha en kvinna som älskar och njuter av sex, annars tröttnar man ju efter några månader bara.

Har en polare som är gift med en tjej som var oskuld när de träffades (längesen nu) och han är konstant frustrerad för att hon är ett så jävla tråkigt ligg och alltid har varit.

Citat:
Ursprungligen postat av GaoLaowei
Word!
Jag har endast haft sex med en, enligt henne, oskuld. Lägg därtill någon sexuellt oerfaren och även någon som aldrig fått ge, utan bara ta, i sina tidigare förhållande. Jävligt tröttsamt och väldigt begränsande att hela tiden behöva vara den som tar initiativ och lär upp. Hämmar mer än öppnar upp, om man som jag, anser att ge och ta sex är en, av många, viktiga delar av hur man utvecklar ett förhållande.

Exakt! Vi alla har väl varit med om den lealösa ”dockan”? Dessa tenderar att vara oskulder, eller åtminstone mycket oerfarna.

/AI
Citera
2025-03-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?

Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.

Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?

För civiliserade män är det inte viktigt alls, men det tycks vara viktigt för många män från lägre stående kulturer.
Citera
2025-03-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Kan säga såhär:

Själv drar jag gränsen vid 0.
Tycker det är äckligt som satan oavsett om hon knullat med 1 eller 500.

jaha. så då hoppas jag att du också är oskuld?

och hur ska du någonsin hitta en partner som är oskuld om du är över 20 år? det finns inga, eller kanske någon, med isåfall har den kvinnan någon störning som gör att ingen vill ha henne, typ asperger eller downs men det kanske passar dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in