Citat:
Ursprungligen postat av
Filip600
jag klarar inte av att läsa denna FUP dom. må fan ta dom som blundade för detta " monsters" framfart och inte satte stopp för honom. och fan ta dom som släppte in detta vider i Sverige. förlåt för håda ord. men jag blir berörd av att läsa om detta hemska fall. och att vara PK är viktigare än påtala ev fel och brister trots varningsignaler. må dessa som blundade och mörkade brinna i helvetet.
Ja men då e typ alla politiker i riksdagen, alla chefer på höga positioner i landet , alla ansvariga på alla myndigheter osv alla som främjar denna vidriga utveckling borde ställas inför rätta. Inte med det mesig ”rättsystemet haha” vi har i nuläget utan med riktiga medel. Kanske fråga alla landets invånare och låta dem bestämma ett straff för alla förrädare Och denna apa på samma gång. Förlåt jag ska inte smutsa ner en apas namn med att jämföra med denna otäcka varelse.
Han är i mina ögon förbrukad och jag hoppas att han får sitt RIKTIGA straff någon gång.
Dags att vi börjar se vad vi för ansvar i det här ? Hur många av oss har protesterat mot massinvandring? Hur många har protesterat när dem började sätta afrikaner, afghaner i skolor och säga att de vår plikt att ha dem här ?
Må gud hjälpa den lilla flickan vidare o vara stark