2022-12-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Fruktansvärt att läsa artikeln. Det är sådant sjukt och ruttet samhälle som det svenska folket röstat fram. Hur fan kan man låta det gå så långt?

Straffen i Sverige är patetiska och alla vet det men inget förändras.

Du kan höja straffskalorna till 1000 år om du vill, en allvarligt psykiskt störd person kommer ändå alltid att dömas till rättspsykiatrisk vård!
Citera
2022-12-18, 01:07
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas21
GM har en syster som på papperet är ~12 år, en lillebror på cirka 3-5 år & en lillasyster som föddes i maj/juni. Utöver det verkar familjen haft med sig ett annat barn (inte syskon) när de kom till Sverige.
Det är nog många som tar med ungar som inte är deras egna. Görs det DNA koller när dom söker asyl?
Om det inte görs det, så är det verkligen på tiden att det införs. Förbannad på det här slappa landet.
Citera
2022-12-18, 01:30
Medlem
Fibonaccitals avatar
Luna, Luna

Stackars tjej

Jag lider.

Hur i helvete kan VI ge henne ett hyfsat bra liv

Skänk pengar till Luna. Hon behöver allt ni kan skänka!!!

Hjälp stackars Luna NU!!!

Jag gråter när jag ser henne...

https://imgur.com/a/466hgJl
Citera
2022-12-18, 02:03
Medlem
Fibonaccitals avatar
Skellefteåmonstret tittade på våldsporr på skoldator – åtgärder uteblev
17 december 2022 kl. 11.56

Familjen till 9-åriga Luna, som råkade ut för det etiopiske Skellefteåmonstret i juli, har talat ut i Expressen om det sadistiska mordförsöket och tiden efter. Ilskan är riktad mot den myndighets- och skolpersonal som haft vetskap om etiopierns tidigare kränkningar och attacker mot flickor och kvinnor, samt hans riktiga ålder.

https://samnytt.se/skellefteamonstre...arder-uteblev/

Ny länk:

Luna överfölls av 15-åring i Skellefteå – nu berättar familjen

https://www.expressen.se/nyheter/lun...ttar-familjen/
Senast redigerad av Fibonaccital 2022-12-18 kl. 02:15.
Citera
2022-12-18, 04:15
Medlem
Vet någon det fullständiga namnet på negermonstrets morsa? Går hon att hitta eller har hon fått skyddade personuppgifter?
Citera
2022-12-18, 08:27
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Du kan höja straffskalorna till 1000 år om du vill, en allvarligt psykiskt störd person kommer ändå alltid att dömas till rättspsykiatrisk vård!

Det är helt sant. Varpå fängelsestraff bör träda i kraft efter vård om du gjort dig skyldig till ett grovt brott.
Citera
2022-12-18, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det är nog många som tar med ungar som inte är deras egna. Görs det DNA koller när dom söker asyl?
Om det inte görs det, så är det verkligen på tiden att det införs. Förbannad på det här slappa landet.

Nä det tas inga dna och kontrollerar släktskap, man går enbart på vad dom säger om dom inte har några papper som styrker vem dom är.
Jag tror många barn inte är här med sina biologiska föräldrar och kanske därför dom vuxna fullständigt skiter i ungarna och vad dom gör?
Allt går väl ut på att maximera bidragen, vilket dom vet redan då dom anländer.
Citera
2022-12-18, 08:52
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Tror att syskonen är yngre. Vet inte hur många dom är. Farsan har kvar sin Facebook och den ser lite tokig ut. Hans namn finns i Fupen.
Monstret kommer ALDRIG att bli frisk och jag hoppas att dom inte släpper ut han.
Det ligger något riktigt mörkt i den här familjen, men frågan är om någon journalist eller socialtjänsten vågar gräva.

Jag håller med. Föräldrarna verkar ha en ohälsosam fixering vid våld själva.
Citera
2022-12-18, 08:55
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Nä det tas inga dna och kontrollerar släktskap, man går enbart på vad dom säger om dom inte har några papper som styrker vem dom är.
Jag tror många barn inte är här med sina biologiska föräldrar och kanske därför dom vuxna fullständigt skiter i ungarna och vad dom gör?

Också korrekt. Utöver att ta med diverse släktingars barn förekommer det också att barn är förlovade och man tar med den andra familjens dotter, men kallar henne sin egen dotter. T.ex.
Senast redigerad av f30malmo 2022-12-18 kl. 09:08.
Citera
2022-12-18, 09:33
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Det är skrämmande att det inte görs kontroller på asylsökande. UT med alla som har på något sätt ljugit sig in i landet.
Citera
2022-12-18, 09:47
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThenSwenskeArgus
Vet någon det fullständiga namnet på negermonstrets morsa? Går hon att hitta eller har hon fått skyddade personuppgifter?
Negermorsan har bytt namn på FB
S*ara *dam
Negerfarsan
K*mal Shems*
*a *i ( sista efternamnet)
Morsan har röd profilbild
Farsan har selfie

Dom är väl skyddade och bor på något lyxhotell. Skattebetalarna står för notan
Citera
2022-12-18, 11:34
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Dessa två är lika skyldiga, avrättning på öppen gata är det enda acceptabla.

Tyvärr kan dessa analfabeter förmodligen inte läsa, men om någon soc-kärring som vurmar för mångkulturen ser detta så vill jag hälsa till dom att vi alla hatar dom och att vi vill alla se dem döda
Håller med. En enkelbiljett till hemlandet funkar också.
Äckliga människor. Kan inte förstå att negerfamiljen trilskas med att stanna i landet.
Lägg deras ansikten på minnet och akta er om ni skulle se dom ute. Dröjer inte länge innan monstret får permission och då är det fritt fram att våldta igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in