Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-29, 23:46
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Varför ifrågasätts inte Migverket m fl som låtit denna negerfamilj få beträda landets mark o kvarstanna på den?

Det undrar jag också.

Varför återkallar man inte medborgarskapet och slänger ut negern med familj ur landet?

Fy fan.
Citera
2022-10-30, 02:49
Medlem
LustigaKurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Det undrar jag också.

Varför återkallar man inte medborgarskapet och slänger ut negern med familj ur landet?

Fy fan.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...v--ska-utvisas

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...till-kazakstan

Icke brottsbelastade flickor går alldeles utmärkt att utvisa, finns otal exempel men dårar som i det här fallet ska stanna, VILKET JÄVLA SKEVT SYSTEM!!!!!!!!!
Citera
2022-10-30, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja ett rykte men det skulle kunna stämma.

Den lilla flickan behöver nog en personlig assistent som hjälper henne i hemmet samt samt för att t. ex. gå på promenader.

Tror du hon kan gå? Jag har inte läst annat än att hon fortfarande är ett vårdpaket med svåra hjärnskador. Jag räknar med att hon får ett livslångt lidande med dynget runt vård betalad av skattebetalarna. Allt detta är på grund av Sveriges allt för generösa invandringspolitik. Vänstern får ta och skärpa sig och inse vad de ställt till med!
Citera
2022-10-30, 12:31
Medlem
Skaraborg2s avatar
Mångkulturens altare.

Citat:
Ursprungligen postat av lordalatar
Tror du hon kan gå? Jag har inte läst annat än att hon fortfarande är ett vårdpaket med svåra hjärnskador. Jag räknar med att hon får ett livslångt lidande med dynget runt vård betalad av skattebetalarna. Allt detta är på grund av Sveriges allt för generösa invandringspolitik. Vänstern får ta och skärpa sig och inse vad de ställt till med!

Jag vet inte men om hon skulle kunna ta några steg behöver nog flickan en person som stöder henne.

Hon är 9 år och vad man kan hoppas på att det kommer att bli bättre med tiden när hon växer. Om detta skulle ske så kommer hon tyvärr ändå att ha men. Det är många människor som har offrats på mångkulturens altare och många som kommer att offras.
Citera
2022-10-30, 22:19
Medlem
HGs avatar
Citat:
Det undrar jag också.

Fy fan.

Det är juridiskt omöjligt så den frågeställningen är bara att glömma. Jag skulle vilja påstå att hans föräldrar får det bättre ekonomiskt efter sonens grova brott.

Dock har jag hört genom media att föräldrarna tycker att sonen skall få komma och att detta skall vara bättre för hans ”tillfrisknande”.

Tror att pojken får det svårt inom en kommande institution. Kanske ger de dock honom en Playstation 5 vilket nog löser alla problem.
Citera
2022-10-31, 00:15
Medlem
Citat:
Det undrar jag också.

Fy fan.

Det går inte enligt de lagar sossarna stiftat.
Citera
2022-10-31, 08:05
Medlem
Hatar själv när nån frågar, men det är mycket nu. Vilken blev domen? Finns den här?
Citera
2022-10-31, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Hatar själv när nån frågar, men det är mycket nu. Vilken blev domen? Finns den här?

Blev det ens någon dom. I vart fall blev det inte något straff värt namnet.
Citera
2022-10-31, 08:23
Medlem
Citat:

Dom måste väl ändå finnas eller för all del komma att komma. Det var ju ett åtal och rättegång. Han måste väl kunna låsas in tillfälligt i alla fall. Vet en 13-åring som låstes in och den ungen hade inte ”ens” dödat nån.
Citera
2022-10-31, 09:48
Medlem
Citat:
Han genomgår en rättspykiatrisk undersökning.
Citera
2022-10-31, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Det är juridiskt omöjligt så den frågeställningen är bara att glömma.

I nuläget är det juridiskt omöjligt, men förhoppningsvis blir det ändring på de dumheterna snart. En utredning för att se över vilka lagar som behöver ändras (och hur) för att medborgarskap och uppehållstillstånd ska kunna återkallas vid grova brott utförda av invandrare är på gång.
Citera
2022-10-31, 11:29
Medlem
Citat:

Såklart får man fråga, hur ska man annars få reda på saker och ting!

Citat:
Citat:
Dom måste väl ändå finnas eller för all del komma att komma. Det var ju ett åtal och rättegång. Han måste väl kunna låsas in tillfälligt i alla fall. Vet en 13-åring som låstes in och den ungen hade inte ”ens” dödat nån.

Som skribenten MissBobby skriver så genomgår MGM en rättspsykiatrisk undersökning.

Det beslutades av Skellefteå tingsrätt den 19 oktober, ett par dagar efter att rättegången avslutades. Enligt tingsrätten finns det övertygande bevisning som talar för att pojken är skyldig.

Antingen är ett undersökningsteam på plats på det särskilda ungdomshem där A*bushi vistas och utför undersökningarna där, eller så görs det i Stockholm. Undersökningen tar ungefär en månad.

Beroende på vad den rättspsykiatriska undersökningen visar, så förkunnas därefter vilken dom A*bushi kan dömas till.

Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Han genomgår en rättspykiatrisk undersökning.
Senast redigerad av OzzieTheOwl 2022-10-31 kl. 11:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in