2025-03-16, 21:46
Medlem
Kalfredrik har gått från att vara en väldigt tjock kille i pimpkostym till att vara en anorektisk emokärring på typ ett år. Sån cirkus.

Väntar fortfarande på att mötas i skidbacken kalfredrik.
Citera
2025-03-16, 21:48
Han vill inte inse att för varje video är han mer lik den personen han var när han blev dömd för grovt förtal typ 6 gånger. Tycker det är hemskt att han håller på såhär och ingen säger till honom? Vad är anledningen till att ha ett äktenskap ifall vardera inte hjälper till med fel de gör.

Och sen att han blockar kommentarer och säger att det är ”syrligt”. Nej det är sanningen. Och sanningen kanske är ”syrlig” men de har ju inget med saken att göra.
Citera
2025-03-16, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Kalfredrik har gått från att vara en väldigt tjock kille i pimpkostym till att vara en anorektisk emokärring på typ ett år.

Jag tycker faktiskt han ser lite sjuk ut. Väldigt smal och blek. Gillar inte att kommentera utseende egentligen men det är ju typ obehagligt? Ser inte friskt ut nån stans.
Citera
2025-03-16, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Ordet skvallerkärring får en ny innebörd när jag tittar på senaste Chrippavideon . Och hur ser han ut! Sminkad som en gris. Rask är dömd för förtal och han trummar på ändå. Uppenbart att han älskar att köra Chrippa videos, tyvärr verkar dom sinnesslöa följarna tycka det är toppen. 2a gången som jag fick mina kommentarer raderade. Han har järnkoll. Karln är tokig.

Rask är OTROLIGT förnöjsam att kunna göra videos om Chrippa som inte kan försvara sig.
Man ser verkligen hur mycket av ungarnas stulna adhd medicin äcklet satt i sig och hur han projicerar hela sin existens på Jacke i senaste videon.
För hur ska Jacka kunna göra videos med Chrippa då han sitter häktad, men enligt äckel Rask så är Jacke bara feeeg.

Kan inte någon bara plocka ner det där aset Rask från sina höga påtända hästar- en gång för alla. Får magkatarr av att bara höra hans vidriga efterblivna resonemang.
Citera
2025-03-16, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Jag tycker faktiskt han ser lite sjuk ut. Väldigt smal och blek. Gillar inte att kommentera utseende egentligen men det är ju typ obehagligt? Ser inte friskt ut nån stans.

Nej, hans ansikte har inte sett sol på väldigt lång tid. Och hans rökning gör huden askgrå.
Tur att han har Tessan att slemhosta på varje natt.
Citera
2025-03-16, 22:07
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Han vill inte inse att för varje video är han mer lik den personen han var när han blev dömd för grovt förtal typ 6 gånger. Tycker det är hemskt att han håller på såhär och ingen säger till honom? Vad är anledningen till att ha ett äktenskap ifall vardera inte hjälper till med fel de gör.

Och sen att han blockar kommentarer och säger att det är ”syrligt”. Nej det är sanningen. Och sanningen kanske är ”syrlig” men de har ju inget med saken att göra.
Jag tror hans fru tycker det är rätt bekvämt att äta Mc Donalds och jobba färre procent men hon glömmer nog att hennes mans youtube-psykos bara gått runt typ 2 av de 10(?) år han har larvat sig på nätet och att det är hon själv (och farfar) som försörjt nollan.
Han betalade väl inte ens skadestånden själv? Han har inte lärt sig ett skit, påföljden nästa gång lär bli jävligt mycket mer kännbar. Ska vi fråga Therese hur jävla gott det är med triple cheese då? Fattar inte hur man kan göra såhär mot sina tre barn.
Citera
2025-03-16, 22:56
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Ny video från Medvikt! De svarar på några helt vanliga frågor, men också en hel del om VV. Verkar även ha begärt ut varonens FUP. Antar att de rustar för strid? Fyfan vad gott vi ska ha det i vår förutspår jag!

https://youtu.be/jC39LEbsCMU?si=haJ3wzAlpLFKGCPe
Citera
2025-03-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Jag tror hans fru tycker det är rätt bekvämt att äta Mc Donalds och jobba färre procent men hon glömmer nog att hennes mans youtube-psykos bara gått runt typ 2 av de 10(?) år han har larvat sig på nätet och att det är hon själv (och farfar) som försörjt nollan.
Han betalade väl inte ens skadestånden själv? Han har inte lärt sig ett skit, påföljden nästa gång lär bli jävligt mycket mer kännbar. Ska vi fråga Therese hur jävla gott det är med triple cheese då? Fattar inte hur man kan göra såhär mot sina tre barn.

Hon är fullt upptagen med att sälja ungarnas saker på marketplace. Hon började smått med sin mans runkgitarr men nu är det barnens prylar som ska säljas till överpris. Boxningssäcken för 700 :- , var det inte den som ungen älskade?
Citera
2025-03-16, 23:37
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon är fullt upptagen med att sälja ungarnas saker på marketplace. Hon började smått med sin mans runkgitarr men nu är det barnens prylar som ska säljas till överpris. Boxningssäcken för 700 :- , var det inte den som ungen älskade?
Fan vad sjukt. De kan ju inte skylla på platsbrist nu när de har flyttat heller. Det är väl flintskallen som inte klarar av att hänga upp den då han bevisligen inte vet hur en krok fungerar.
I nästa vlogg: "alright hörrni, grabbarna har slutat med boxning. De tyckte helt enkelt att det var roligare att ligga ensamma och pumpa armhävningar i sina nya egna rum. Grabbar alltså, am I right??"
Citera
2025-03-16, 23:49
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Rask är OTROLIGT förnöjsam att kunna göra videos om Chrippa som inte kan försvara sig.
Man ser verkligen hur mycket av ungarnas stulna adhd medicin äcklet satt i sig och hur han projicerar hela sin existens på Jacke i senaste videon.
För hur ska Jacka kunna göra videos med Chrippa då han sitter häktad, men enligt äckel Rask så är Jacke bara feeeg.

Kan inte någon bara plocka ner det där aset Rask från sina höga påtända hästar- en gång för alla. Får magkatarr av att bara höra hans vidriga efterblivna resonemang.
Jag har planer på att ta bort Rask från Youtube men jag har anmält till Youtube, tyvärr bryr sig inte Youtube ett smack. Javisst ser han påverkad ut på senaste videon, finns inte några tvivel om det. Men förslag hur Trosas Rikard Gere ska kunna försvinna från Youtube?
Citera
2025-03-16, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Fan vad sjukt. De kan ju inte skylla på platsbrist nu när de har flyttat heller. Det är väl flintskallen som inte klarar av att hänga upp den då han bevisligen inte vet hur en krok fungerar.
I nästa vlogg: "alright hörrni, grabbarna har slutat med boxning. De tyckte helt enkelt att det var roligare att ligga ensamma och pumpa armhävningar i sina nya egna rum. Grabbar alltså, am I right??"

Mycket möjligt att Baronen inte vet hur man drar upp en takkrok. Tror annars att det är väldigt fattigt nu när de måste betala för sitt gamla svineri (aka slitage) i den gamla bostaden och har dyrare hyra.

Brukade följa aset förut men sen han övertalade frugan, dvs den näst tristaste människan i Trosa, att säga upp sig (för att få till en YT kanal) och bara maler på med sin vidriga röst- jag orkar verkligen inte mer och tror många av hans gamla följare känner samma sak.
Citera
2025-03-16, 23:51
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag har planer på att ta bort Rask från Youtube men jag har anmält till Youtube, tyvärr bryr sig inte Youtube ett smack. Javisst ser han påverkad ut på senaste videon, finns inte några tvivel om det. Men förslag hur Trosas Rikard Gere ska kunna försvinna från Youtube?

Bästa sättet är att få folk att sluta kolla på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in