Citat:
Ursprungligen postat av
jotack
Ja och jag minns också att många skrev att de kollat på repeat eller låtit hans videos rulla på i bakgrunden så de pengarna borde rimligtvis gå till skulderna enligt hans resonemang. Att Therese bara låter det passera är deppigt. Dessutom har han ju själv sagt hur lite tid han lägger på YouTube så han borde anstränga sig 1-2 timmar om dagen för hennes skull, särskilt när hon mådde som sämst. Svagt att ge upp så snabbt och Therese borde ha känt sig ännu mer sviken om hon inte vore så manipulerad av honom. Till råga på allt var det ju under denna period han sextade och skickade dickpicks till sina följare. Det hade han förstås tid med.
Lider T av någon sorts BDSM diagnos, typ hon går igång på att bli fullständigt förödmjukad och utnyttjad? Eller är det så som vissa är inne på, att hon är en ekonomisk slav? Rask betalade inte hennes skulder för att tvinga henne att stanna kvar, för att ha tak över huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Azper
Vänta nu, har han sagt dom där ordern i en video??? snälla länka vilken video och när.
Det är ta mig fan det absolut dummaste jag hört komma från äggskallens mun, och då har man hört en del.
Ska försöka hitta det. Vad säger du STB, från Januari 2025 väl?