2025-03-16, 15:21
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Ingen fara.

Själv är jag mest irriterad pga att jag skadade foten igår så jag inte kunde resa bort idag.

Men då är det tur att man har Vajsvaronen och andra irriterande youtubers att rikta irritationen mot.

Undrar om det kommer någon video idag där någon plockar ner Vajsvaronen på jorden.
Hoppas det för det är så skönt att skåda.

Aj aj sicken skit! Tur att Varonen finns så ens egna bekymmer känns som en fis i rymden. Idag verkar han samtala med chat GPT kring hur man har fixat hans takbelysning. Det säger lite om nivån. Psykos a la Jesus och böla i bilen snart?

Edit: Såg att bilden var tagen 01:32. Seriöst?! Jag hade tyckt det var pinsamt att lägga upp en bild som visar att jag ligger o chattar med chat GPT på småtimmarna, men det är bara jag det.
Senast redigerad av Wooqiprwo 2025-03-16 kl. 15:25.
Citera
2025-03-16, 15:25
Medlem
Uslingen svarar på en kommentar angående medvikt i senaste videon... så här låter det nu.. Chrippa-nyheten är så intressant och glädjande så detta kommer ta upp hans tid framöver för hans följare vill nämligen höra honom prata om det.. medvikt vill han inte längre ge någon trafik och kommer lägga hans svarsvideo på hyllan.

Vilket kräk.
Citera
2025-03-16, 15:28
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen svarar på en kommentar angående medvikt i senaste videon... så här låter det nu.. Chrippa-nyheten är så intressant och glädjande då detta kommer ta upp hans tid i närmare framtid för hans följare vill nämligen höra honom prata om det.. medvikt vill han inte längre ge någon trafik och kommer lägga hans svarsvideo på hyllan.

Vilket kräk.

Ja han har löjligt lätt för att dölja sig bakom vad följarna vill se och höra, men han väljer ju själv att omge sig med ryggdunkare. Och kommenterar man det kommer ännu en standardfras: "Det är min kanal! Här analyyyyserar jag det jag finner intressant att belyyyysa och vad mina följare vill höra" *GÄSP*

Märkligt även att han inte vill omge sig med negativitet, men det går bra när det kommer från hans egen mun då det enda han gör är att spy ur sig skit om folk.
Citera
2025-03-16, 15:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen svarar på en kommentar angående medvikt i senaste videon... så här låter det nu.. Chrippa-nyheten är så intressant och glädjande så detta kommer ta upp hans tid framöver för hans följare vill nämligen höra honom prata om det.. medvikt vill han inte längre ge någon trafik och kommer lägga hans svarsvideo på hyllan.

Vilket kräk.

Saved by the bell Den fega äckliga råttan.
Citera
2025-03-16, 15:39
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Ständigt denna ChatGPT. Det är ju verkligen dit man går först när det gäller att hänga upp tunga saker i taket eller koppla starkström, i synnerhet med tre oskyldiga barn i huset.
"Jag tänker fråga ChatGPT, och sedan kanske vissa tycker att ChatGPT inte är tillförlitligt men då får man ju be ChatGPT att dubbelkolla så att allt stämmer"

HAHAHA
Citera
2025-03-16, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Senaste förtalsvideon:

https://old.bitchute.com/video/0XTPwJkVVh4L/
Han lyckades hålla sig 1min 20sek innan första lögnen. "Det måste vara världsrekord"
Klockan tickar för bögemot, tajm för collage med attackdykaren Bergmark, eller mmm, om dom vill smutsa ner sin kanal förstås. Vilket oändligt svammel om dumheter han inte förstår, inramat i larviga huvudbonader, smink och flaxande spaghettiarmarna. Nästan så jag saknar se hans höftrullande i mammajeansen igen.
Citera
2025-03-16, 15:56
Avstängd
I förra videon kunde man tydligt se att han haft brun utan sol över hela huvudet.

Men halsen och framförallt armarna hade han glömt så där var han blek som ett lik.
Citera
2025-03-16, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Har du tänkt på att under Chrippa-månaden så valde han medvetet att köra live istället för att ladda upp videos 5-7 ggr.

Då han inte låtit dessa lives ligga uppe så vet han att vi inte kan räkna dem.

Men de ska plussas ihop med de videos han gjorde vilket gör att antalet videos under augusti blir högre.

Han sa heller inte att han tvunget skulle lägga upp videos varje dag - han skulle försöka.

Så han ljuger så dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, plus att han ju faktiskt lanserade idén en bit in på månaden. Hans första video i serien kom den 3:e. Hur många av månadens dagar efter det blev det Chrippa-videor?

Dessutom handlade det inte om att följarna skulle kolla på videorna från den månaden specifikt. De skulle kolla på allt han laddat upp på repeat. Många gjorde det, och det blev en av hans bästa månader någonsin.

Ja och jag minns också att många skrev att de kollat på repeat eller låtit hans videos rulla på i bakgrunden så de pengarna borde rimligtvis gå till skulderna enligt hans resonemang. Att Therese bara låter det passera är deppigt. Dessutom har han ju själv sagt hur lite tid han lägger på YouTube så han borde anstränga sig 1-2 timmar om dagen för hennes skull, särskilt när hon mådde som sämst. Svagt att ge upp så snabbt och Therese borde ha känt sig ännu mer sviken om hon inte vore så manipulerad av honom. Till råga på allt var det ju under denna period han sextade och skickade dickpicks till sina följare. Det hade han förstås tid med.
Citera
2025-03-16, 16:44
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
"Jag tänker fråga ChatGPT, och sedan kanske vissa tycker att ChatGPT inte är tillförlitligt men då får man ju be ChatGPT att dubbelkolla så att allt stämmer"

HAHAHA

Vänta nu, har han sagt dom där ordern i en video??? snälla länka vilken video och när.

Det är ta mig fan det absolut dummaste jag hört komma från äggskallens mun, och då har man hört en del.
Citera
2025-03-16, 17:23
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Ja och jag minns också att många skrev att de kollat på repeat eller låtit hans videos rulla på i bakgrunden så de pengarna borde rimligtvis gå till skulderna enligt hans resonemang. Att Therese bara låter det passera är deppigt. Dessutom har han ju själv sagt hur lite tid han lägger på YouTube så han borde anstränga sig 1-2 timmar om dagen för hennes skull, särskilt när hon mådde som sämst. Svagt att ge upp så snabbt och Therese borde ha känt sig ännu mer sviken om hon inte vore så manipulerad av honom. Till råga på allt var det ju under denna period han sextade och skickade dickpicks till sina följare. Det hade han förstås tid med.
Lider T av någon sorts BDSM diagnos, typ hon går igång på att bli fullständigt förödmjukad och utnyttjad? Eller är det så som vissa är inne på, att hon är en ekonomisk slav? Rask betalade inte hennes skulder för att tvinga henne att stanna kvar, för att ha tak över huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Vänta nu, har han sagt dom där ordern i en video??? snälla länka vilken video och när.

Det är ta mig fan det absolut dummaste jag hört komma från äggskallens mun, och då har man hört en del.
Ska försöka hitta det. Vad säger du STB, från Januari 2025 väl?
Citera
2025-03-16, 18:40
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Porrbaronen kanske hade en extra kraftig krok för en sexgunga som Tessan satt i när han spelade in snuskfilmer.

Finns inget tak som pallar den vikten. Hade krävt en kranbil.
Citera
2025-03-16, 18:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Lider T av någon sorts BDSM diagnos, typ hon går igång på att bli fullständigt förödmjukad och utnyttjad? Eller är det så som vissa är inne på, att hon är en ekonomisk slav? Rask betalade inte hennes skulder för att tvinga henne att stanna kvar, för att ha tak över huvudet.

Har med långvarig psykiskt förtryck och gaslighting att göra. Inget konstigt alls när man sett ett par sådana där förhållanden på nära håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in