2025-03-04, 21:29
Medlem
Rask säger att all Anjos kritik bara kommer från "ett enda ställe ni vet vilket råtthål" gissar på att han menar flashback så klart, sen säger han även att varför ska han svara på Medvikts kritik eftersom han bara har 2 tusen prenumeranter
Citera
2025-03-04, 21:30
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Alexander förklarar i sin senaste video att anledningen till varför han inte svarat Medvikt är för att Medvikt har så få visningar. "Han har typ 1500 prenumeranter, jag har 160 tusen... och nu säger jag inte att, ni fattar, jag tror ni förstår" osv. Jävla jubelidiot.

Åh den stora kreatören har svarat. Bara det att han säkert har 130 000 köpta följare.

Men det är väl som vanligt, alla är bara flashback-hatare och han är felfri. Kliv ner från din alltför höga häst, Baronjävel!
Citera
2025-03-04, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Och varför ser hans ansikte helt insjunket och utmärglat ut samt att han är helt röd i ögonhålorna?
Jag tror att han gjort sitt yttersta för att nu göra sin stora comeback till youtube, med bästa studion hittills, bäst kvalité. Han har tänkt på allting. Han har till och med bakgrundsmusik. Tyvärr så har Alexander världens sämsta smak, så han ser förjävlig ut. Han ser mer ut som en kolatorsk än Chrippa någonsin gjort, han har för fan en snöflinga i silver på halsbandet. Det krävs ingen läkarexamen för att sätta diagnosen super-AIDS på bajsmongot.

Rask, din bakgrundsbild som du klistrat på green-screenen, den har skitdålig upplösning, det ser ut som att din yngsta dotter har stått för redigeringen av denna video, den är skitdålig!

Kom igen, ta med familjen in i köket, lägg stekpannan på golvet, sätt dig på huk och lägg en skitkorv i stekpannan och stek skiten, igen!
Citera
2025-03-04, 21:35
Medlem
Wooqiprwos avatar
Allvarligt, stör mig som aldrig förr på karlfan. Han kritiserar Lokal för att inte behärska språket, när han själv inte kan uttala vanliga svenska ord på ett korrekt sätt. Har Rask någon akademisk utbildning eller dylikt? Nej precis! Har man hoppat av skolan innan gymnasiet kanske man inte tillhör intelligensens elit direkt.
Citera
2025-03-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Rask säger att all Anjos kritik bara kommer från "ett enda ställe ni vet vilket råtthål" gissar på att han menar flashback så klart, sen säger han även att varför ska han svara på Medvikts kritik eftersom han bara har 2 tusen prenumeranter

Det det handlar om är att han är en fegis, och han kan inte hitta en massa skit på honom att dra upp och säga, amen durå? Varför han måste bemöta det som sägs om han ska göra ett svar. Vilket han inte kan. Rask är bara en jävla kärring, och därför vågar han inte göra ett svar. Innerst inne vet Baronen att Medvikt är hans överman.
Citera
2025-03-04, 21:59
Medlem
Rask anar föga att de större antalet av hens följare hänger med endast för att se kräket åka ut i rännstenen.
Ingen frisk sund person kan på riktigt tycka att hen lever ett värdigt och hållbart liv.
Citera
2025-03-04, 22:04
Medlem
Så kul i videon när rask filmar tessan och säger i stil med, min sexiga snygging. Han ska alltid lägga ut på story instagram om vilken katt tessan är.
Citera
2025-03-04, 22:05
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Så kul i videon när rask filmar tessan och säger i stil med, min sexiga snygging. Han ska alltid lägga ut på story instagram om vilken katt tessan är.
Hon är så sexig att han letar nya brudar på instagram.
Citera
2025-03-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112

Han tycker det inte på riktigt. Han tycker också att hon är fet och oattraktiv. Han vet också att hon tycker det om sig själv. Därför säger han att hon är motsatsen för att manipulera henne. Han måste hålla på sådär för att behålla sin trygghet där han kan sitta och leka ostört i kojan hela dagarna.
Citera
2025-03-04, 22:22
Medlem
Orkar någon sammanfatta Rasks senaste video? Orkar inte se skiten
Citera
2025-03-04, 22:26
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

"Dokumentäjen äj visst bja"

och ältar om hur dum han tycker Lokal är

Någon enstaka bra poäng, men 10 dåliga
Citera
2025-03-04, 22:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Svårt att förstå varför jag ska se den också.

En timme lång "analys" om ett rättsfall där han inte ens tar ställning till domen, intressant video... skulle vilja nominera Carl-Fredrik till årets simp.

Jag gick givetvis in och dislikeade och anmälde i vanlig ordning..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in