2025-03-16, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej, den är från i somras. Det är när Baronen tiggde ihop pengar till Thereses skulder, närmare 20 000. Där inte en krona gått till skulderna. Liven finns länkad några sidor bak från mig. Har även publicerat den på CP-traktorn, men då syns inte alla superchats.

https://www.bitchute.com/video/xjDgUxD6SAAA

EDIT

48 minuter in, Therese häpnar över att man kan skicka donationer på lives. Rask svarar att han själv gjorde samma häromdagen, när han kollat på en live från någon idol och inte fått svar på sin fråga innan han superchattade frågan och då fick svar.

Med andra ord, han var fullt medveten om funktionen. Något han försökt framställa det som att han inte tänkt på innan han startade liven. Ytterligare indicier för att han givetvis räknat med att få massa donationer, och av just den anledningen startade liven samma kväll som han laddat upp en video om att han ska betala Thereses skulder i Chrippas namn.

Har du tänkt på att under Chrippa-månaden så valde han medvetet att köra live istället för att ladda upp videos 5-7 ggr.

Då han inte låtit dessa lives ligga uppe så vet han att vi inte kan räkna dem.

Men de ska plussas ihop med de videos han gjorde vilket gör att antalet videos under augusti blir högre.

Han sa heller inte att han tvunget skulle lägga upp videos varje dag - han skulle försöka.

Så han ljuger så dåligt.
Citera
2025-03-16, 15:02
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Chrippavideo nummer 174 verkar publiken vara måttligt road av.

Kommer han fortsätta nöta på? Eller kommer han börja pusha podden och skryta om topplisteplaceringar igen?

Blir det här året som han börjar jobba? Skämt åsido

Men vad säger du, folk vallfärdade ju bokstavligen till hans DM för att kolla om Chrippa verkligen var häktad! Det är ju via Rask man kan upplysas kring sådana saker, han är snabbare än Afonhoran.
Citera
2025-03-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
I just detta fallet klandrar jag dock idioterna som gav nåt betydligt mer än Varon el caca himself. Varför inte ta idioters pengar när dom ger bort dom liksom?

Det är inte av någon sympati för dessa jag pekar ut det. Det är endast för att visa på den ohederliga bajshögens klandervärda beteende. Jag tycker människorna som stödjer Rask är värre än Rask själv. Rask är beroende av dem för att kunna fortsätta skada andra. Hans beteende är skadligt eftersom han engagerar tusentals människor som uppmuntrar beteendet. Hade han gjort samma saker och ingen hade kollat hade det inte varit ett problem.

Förhoppningsvis fick många som donerade upp ögonen för vilken bedragare Baronen är efter hela den här grejen. Gör de inte det får de skylla sig själva.
Citera
2025-03-16, 15:06
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Har du tänkt på att under Chrippa-månaden så valde han medvetet att köra live istället för att ladda upp videos 5-7 ggr.

Men de ska plussas ihop med de videos han gjorde vilket gör att antalet videos under augusti blir högre.

Han sa heller inte att han tvunget skulle lägga upp videos varje dag - han skulle försöka.

Så han ljuger så dåligt.

Man får dock inte glömma att man aldrig får ställa motfrågor eller inte köpa Rasks förklaringar efter att han gjort en video. Han har redan förklarat det här kring Chrippa-månaden så nu kommer han aldrig komma med något nytt kring det. Tyvärr.
Citera
2025-03-16, 15:07
Medlem
Citat:

Så han ljuger så dåligt.

Ja, plus att han ju faktiskt lanserade idén en bit in på månaden. Hans första video i serien kom den 3:e. Hur många av månadens dagar efter det blev det Chrippa-videor?

Dessutom handlade det inte om att följarna skulle kolla på videorna från den månaden specifikt. De skulle kolla på allt han laddat upp på repeat. Många gjorde det, och det blev en av hans bästa månader någonsin.
Citera
2025-03-16, 15:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Man får dock inte glömma att man aldrig får ställa motfrågor eller inte köpa Rasks förklaringar efter att han gjort en video. Han har redan förklarat det här kring Chrippa-månaden så nu han kommer han komma med något nytt kring det. Tyvärr.

Ja du har rätt.
Citera
2025-03-16, 15:08
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ja du har rätt.

Du svarade innan jag lyckats redigera, men såg att du fattade andemeningen ändå. Sorry blev ett par för många whisky igår.
Citera
2025-03-16, 15:09
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är inte av någon sympati för dessa jag pekar ut det. Det är endast för att visa på den ohederliga bajshögens klandervärda beteende. Jag tycker människorna som stödjer Rask är värre än Rask själv. Rask är beroende av dem för att kunna fortsätta skada andra.

Ja jag förstår och det var lite det jag menade också..
Jag känner i bland att den biten glöms bort här, hur stor del i dumheterna hans trognaste fans har. Särskilt när dom även tar på sig att trakassera, hata och hota i andras kommentarsfält.
Jag tycker att doxning och ANALYS av de mest tongivande i följarskaran vore väl på sin plats.
Citera
2025-03-16, 15:11
Medlem
Rask klagade ofta på chrippas IG om att hans innehåll var desamma och opersonligt. Hans egna består endast av meningslösa memes, han klaga på prefab att han tog selfies och försökte se cool ut. Det är dem enda selfies han själv postar när han står i spegeln och försöker se hård ut. Det är bland annat sånt här som gör att man stör sig så in i helvete på skithögen och bara vill slå in hans fejs och knyta ihop han med sina armar till snören.
Citera
2025-03-16, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Du svarade innan jag lyckats redigera, men såg att du fattade andemeningen ändå. Sorry blev ett par för många whisky igår.

Ingen fara.

Själv är jag mest irriterad pga att jag skadade foten igår så jag inte kunde resa bort idag.

Men då är det tur att man har Vajsvaronen och andra irriterande youtubers att rikta irritationen mot.

Undrar om det kommer någon video idag där någon plockar ner Vajsvaronen på jorden.
Hoppas det för det är så skönt att skåda.
Citera
2025-03-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Ja jag förstår och det var lite det jag menade också..
Jag känner i bland att den biten glöms bort här, hur stor del i dumheterna hans trognaste fans har. Jag tycker att doxning och ANALYS av de mest tongivande i följarskaran vore väl på sin plats.

Ja, de är ju väldigt aktiva i spridningen av förtalen Bajsmannen sprider. Det inser man när man är inne och kollar kommentarsfält under videor där Muppen kritiseras. Men YouTube som plattform och samhället har ett ansvar. YouTube eftersom de låter brottslingarna härja fritt på plattformen, och samhället eftersom de inte sätter ned foten. Trots att åklagare har möjlighet att väcka allmänt åtal i vissa situationer när det är påkallat. Där såna här drev på sociala medier som får stor spridning explicit anges som en sådan situation där det är påkallat. Det gör så att alla som tittar på det tror att det är OK att bete sig såhär. För inget händer ju.
Citera
2025-03-16, 15:19
Medlem
Tortellis avatar
Ordet skvallerkärring får en ny innebörd när jag tittar på senaste Chrippavideon . Och hur ser han ut! Sminkad som en gris. Rask är dömd för förtal och han trummar på ändå. Uppenbart att han älskar att köra Chrippa videos, tyvärr verkar dom sinnesslöa följarna tycka det är toppen. 2a gången som jag fick mina kommentarer raderade. Han har järnkoll. Karln är tokig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in